"Anlat bakalım o zaman beni ne zamandan beri seviyorsun"diye başladı eren önce gülümsedim sonrada anlatmaya başladım.
Şura:seni ilk gördüğümde çok küçüktüm o dönemde başlamıştı herşey liseye kadar çocukluk aşkıdır belkide geçer gider düşündüm. Hep başkasını bekledim seni unutmayı bekledim çünkü biz imkansızdık ama karşıma kim çıkarsa çıksın senin yerini tutamadı seni unutamadım.
(Bu cevabımdan sonra eren gülümsemişti)Eren:nasıl yani hiç sevgilin olmadı mi hiç birisiyle öpüşmedin mi mesela
(Eren bu soruyu sorarken yüzü biraz garip olmuştu)Şura:oldu tabiki 2 tane sevgilim oldu ama onlarla aşık olduğum veya sevdiğim için çıkmadım çok yalnızdım sevgiye ilgiye ihtiyacım vardı ama olmadı yapamadım birisiyle 2 gün çıktık sonra yapamadığımı söyledim ve ayrıldık diğeri de ilk günden beni öpmeye çalıştığı için ayrıldım kendimi çok kötü hissetmiştim.
(Eren birisinin beni öpmeye çalıştığını duyunca gerilmişti bene konuyu değiştirdim)Şura:sen söyle bakalım senin ilk aşkın kimdi, kaç tane sevgilin oldu, kaç kişiyle ilişkiye girdin ilk ben değilimdir herhalde
(Dedim sonlara doğru istemsizce ses tonum düşmüştü)Eren:hayatımda hiç aşık olmadım hep birisini bekledim sanmışsin meğer yıllardır eksik olan, tamam kabul ediyorum hayatımda birileri vardı ama hiç sevgili gibi olmamıştık sadece takılıyorduk sonuncu sorunu cevaplamama gerek yok şu saatten sonra sen varsın benim geçmiş bitti gitti.
(Dedi birazcık utanmıştı sanırım ama haklıydı bitti gitti sonuçta artık ben vardım)Şura:eren peki biz nasıl olucaz yani abim çevremiz kimse bizi bilmemeli bunda hem fikiriz sanırım ama nasıl olacak?
Eren:işte onu hiç bilmiyorum şura
(Dedi oflayarak)Şura:inan ki bende bilmiyorum eren
Eren:neyse şuan bunları düşünmesek olur mu önümüzde tamamen bize ait olan 6 gün 6. Günün sonunda konuşalım bunları
Şura:tamam hadi spor yapalım o zaman
Dedim erene oda tamam dedi sonra spor salonuna geçtik eren güzel bir şarkı açtıktan sonra başladık spor yapmaya hem sohbet ediyor hem spor yapıyorduk.
EREN'DEN:
Şurayla bahçede sohbet ettikten sonra spor salonuna geçmiştik hem sohbet ediyor hem spor yapıyorduk şura ilk olarak yarım saat kadar koştu sonra biraz bisiklet sürüp squat çekmeye başlamıştı hiçbirşeye üşenmiyordu bu fiziğini neye borçlu olduğunu anlamıştım.1. Saatin sonunda benim pilim bitmişti şurayı bıraksam sabaha kadar spor yapacak bir potansiyele sahip olduğunu anlayınca birden onu kucağıma alıp eve doğru yürümeye başladım.
Şurayı kucağıma alınca "hayııır spor yapmak istiyorum" diye mızmızlanmıştı.
Onu oturma odasına götürüp koltuğa bıraktım tam geri çekilecekken birden kollarını boynuma kenetleyip gülmeye başladı "bıraksa kızım şu içiçem" dedim gülerek olmaz diyip beni daha çok kendine çekti çok yaklaşmıştın birden şuranın dudaklarına yapıştım ilk başta şaşırmıştı sonra oda beni öpmeye başladı.
Şurayla birazcık öpüştükten sonra şu almak için mutfağa gittim geldiğimde şuranın telefondan birşeye baktığını gördüm amsterdamdaki bir festivale bakıyordu birden telefonu şuranın elinden çektim "napıyorsun eren" diye çıkıştı bana festivalin tarihine baktığımda 2 gün sonra başlayacağını gördüm.
"Gidelim mi?" Dedim birden şuraya şurayla amsterdama festivale gitmek muhteşem olabilirdi "nereye " dedi şaşırmış bir şekilde "amsterdama" dedim gülerek "Eren ciddi misin sen " diyip birden boynuma atladı "biletleri alıyorum amsterdam yolcusu kalmasıııın" dedim bende gülerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı
Teen FictionYasak aşk gibiydi bizimkisi önce benim bitmek bilmeyen sevgim sonrada kabullenen ereninki. Zor olmadı mı ? Diye soracak olursanız cevabım şu oldu olmaz mı hem de çok zor oldu ama erenle yaşadığım her ana onunla olduğum her saniyeye değdi herşeye rağ...