EREN'DEN:
Dıııt dııııt dıııııt...
Sabahın köründe kim alarm kurar ki ben bu alarmı kuranın... tam söveceğim anda alarmı benim kurduğum aklıma gelince bi hışımla kalkıp kapadım.Yanıma baktığımda şuranın bebekler gibi uyuduğunu görmek yüzümde gülümsemeye sebep olmuştu onunla daha saatlerce uyumak istiyordum ama yapmam gereken şeyler olduğı için istemeye istemeye de olsa yatağımdan kalktım.
Şuraya çok güzel bir tatil yaşatmak istiyordum ve aklımda güzel bir plan vardı, elimi yüzümüz yıkadıktan sorna üstümü giyinip otelden çıktım amsterdamın en güzel yanlarından birisi bisiklet kullanımının çok yaygın olmasıydı otelin lobisinden 1 günlüğüne 2 tane bisiklet kiraladıktan sonra kendi bisikletime atlayıp amsterdamın meşhur çörekcisine gittim çörekleri aldıktan sorna şuranın çok seveceğini düşündüğüm tütsülü peynirlerden de alıp otele dönmek üzere yola koyuldum yolda uçan balon görünce hemen bisikletimi durdurup şura için rengarek balonlar alıp tekrar yola koyuldum.
Otele geldiğimde ilk işim şura için kiraladığım bisiklete balonları bağlamak oldu onun bisikleti pembeydi aldığım balonlarsa yeşil sarı ve maviydi çok güzel olmuştu her şey onun mutlu olacağını düşünmek bile beni gülümsetiyordu.
Aslında otelin kahvaltısı vardı ama ilk gün şurayla baş başa özel bir kahvaltı yapmak istiyordum odaya çıkmadan önce görevliden bizim oda için 2 tane portakal suyu ve kahve istedim sonrada odaya doğru yola koyuldum.
Odaya girdiğimde birden yüzümdeki gülümseme durmuştu şura odayı dağıtmış yere çökmüş ağlıyordu onu öyle görünce çok korkmuştum elimdekiler hemen masanın üstüne bırakıp onun yanına gittim.
Yanına gittiğim anda bana sarılıp "neden ?" Diye sordu anlayamamıştım "ne neden?" Diye bende ona sordum
"Beni hastanede de bırakıp girmiştin eren neden yine bırakıp gittin" diyince çok şaşırmıştım "Şura ben seni bırakıp gitmedim canım sana süpriz yapmak için erkenden uyanıp dışarıya çıkmıştım ama senin bu kadar üzüleceğini bilseydim süpriz yapmaya çalışmazdım, o hastane gününe gelince de sen uyurken telefonunu kurcalamıştım galerinde kendi resimlerimi görünce şaşırmıştım aklıma alper gelincede kendimi gitmek zorunda hissettiğim için girmiştim seni yalnız bırakmak istediğim için değil canım" diyip onu kollarımın arasında iyice sarmaladım söylediklerimden sonra şura biraz geri çekilip "haklısın kusura bakma ama ben, ben... sadece korktum eren seni çok bekledim yıllarca bekledim ve uyandığımda seni görememek seni kaydettiğimi düşünmek bile beni çıldırttı çok özür dilerim" dedi mahçup bir ifadeyle sonra ayağa kalkıp elini uzattı gülümsedim oda gülümsedi "hadi gel kahvaltımızı yapalım ve çok güzel bir gün geçirelim"Şura odayı toplamıştı bende kahvaltımızı hazırlamıştım tamda tahmim ettiğim gibi peyniri çok beğenmişti sabah yaşanan olayı unutmuştuk ve önümüzde çok güzel bir gün vardı kahvaltıdan sonra şuraya içine bikinisini üstüneyse rahat birşeyler giymesini söyledim bana nereye gideceğimize dair sorular sorup duruyordu ama süpriz olduğunu söyleyip onu geçiştirdim ona önce bisikletle kısa bir amsterdam turu artıracaktım sonraysa havuz partisine götürecektim partiyi bir arkadaşım veriyordu ve ortam çok güzeldi hemde şurayı arkadaşlarımla tanıştırmış olacaktım.
Hazırlandıktan sonra odadan çıkmıştık aşağıya inince şuraya bisikletinin anahtarını attım ilk başta anlayamadı sonra elimle bisikleti gösterip" hadi binsene amsterdam turu bizi bekliyor" dedim, şura birden kucağıma atlayıp dudağıma öpücük kondurdu eğer türkiyede olsaydık böyle bir hareket yapamazdı ama burada tanıdığımız kimse yoktu ve şurayla beraberken bu özgürlük hissini sevmiştim.
Bisikletlerimize atladıktan sonra şurayla 4 saat kadar yeni yerler keşfettik turumuz bitince ikimizde çok yorulmuştuk şura "şimdi ne yapacağız peki otele mi döneceğiz" diye sorunca piç gülüşü attım "tabiki hayır beni takip et" diyip bisikleti sürmeye başladım şura gülüyordu sonra partinin olacağı sirk çadırına gelmiştik amsterdamın şirk çadırlarında partileri meşhurdur şura çok şaşırmıştı "burası neresi eren" diye sordu "burası bir şirk çadırı canım ama içerisinde parti var jazz partisi ve arkadaşlarım seni arkadaşlarımla tanıştırmak istedim" şura buna çok sevinmişti bisikletlerimizi kilitledikten sonra çadıra girdik partinin sahibi amsterdama yaşayan türk arkadaşımdı ve partideki hemen hemen herkes türktü.
Çadırdan içeri girdiğimizde heeeey millet bilin bakalım kim amsterdamda" diye bağırdım herkes önce bize baktı sonraysa yanımıza gelmişti herkes bana sarılıyor ve şaşkınlıkla bakıyordu havada "neden haber vermedin" "ne işin var olum senin burada" gibi sorular uçuşuyordu herkes şaşırmıştı tabi.
Arkadaşlarımı çok özlemişim ve onları gördüğüme çok sevinmiştim sonra aklıma birden şuranın gelmesiyle beraber başımı çevirdiğimde şuranın yanında caneri görmüştüm.
Caner mi? Siktir!! Afedersiniz ama caner ciddi anlamda piçin teki hayattaki tek amacı ot içmek ve kız... olan bir çocuk onunla sadece 10 dakika aynı ortamda olmak onun zayıf karakterini tanımama ve ondan nefret etmeme yetmişti zamanında caner bana bakıp sinsice güldükten sonra elini şuranın omzuna atmıştı omzunda canerin elini hisseden şuranın yüzü birden düştü sonraysa caner sanırım şuranın türk olduğunu anlamamış olacak ki "bu kızı nerden buldun eren? Her zaman güzel kızları bulup getirirdin yanımıza ama şuna bi baksana bir içim su bana versene 2 saatliğine" diyince başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü resmen tam canere bir yumruk atmaya hazırlanıyordum ki şura birden canerin elini ters çevirip kasıklarına tekme atmıştı şuranın gelmesiyle caner iki büklüm yere serilmişti ama bu benim içimi rahatlamamıştı.
Şura benimdi, her zerresine kadar benimdi ve kimse onun hakkında böyle bir şey düşünemezdi canerin üstüne atlayıp onu yumruklamaya başladım insanlar şaşkınlık içindeydi aslında haklılardıda sonuçta eren bir kız için arkadaşını dövüyordu ama şurayı ne kadar sevdiğimi bilmiyorlardı.
Arkadaşlarım canerle beni ayırdıktan sonra partinin sahibi olan arkadaşıma bakıp "caner buradan siktir olup gitmezse ben gidiyorum eda" dedim eda sanırım gözlerimdeki sinirden şurayı ne kadar sevdiğimi anlamıştı ve canerin bilip bilmeden bir kız için böyle konuşmasına oda sinirlenmişti ve partiden caneri göndermişti.
Evet arkadaşlar asıl parti şimdi başlıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı
Teen FictionYasak aşk gibiydi bizimkisi önce benim bitmek bilmeyen sevgim sonrada kabullenen ereninki. Zor olmadı mı ? Diye soracak olursanız cevabım şu oldu olmaz mı hem de çok zor oldu ama erenle yaşadığım her ana onunla olduğum her saniyeye değdi herşeye rağ...