#21

4.4K 101 4
                                    

Sabah inanılmaz biz baş ağrısıyla uyandım yatakta doğrulduğumda çıplaktım ve yanımda eren vardı ne yanımda eren vardı... yanımda eren vardı... ve ben çıplaktım...

Dün yaşananlar gerçek miydi bana bir rüya gibi gelmişti hepsi eren bana beni sevdiğini söylemişti ve onunla tek beden olmuştuk...

Hemen yataktan kalkıp kendimi banyoya attım çok utanıyordum dün yaşanan herşey zerresine kadar gerçekti ne yapacağını bilmiyordum aynanın karşısına geçip pişman mısın? Diye sordum kendime hayır pişman değildim dün yaşanan hiçbir şeyden pişman değildim ama korkuyordum ya eren sarhoş olduğu için bunları yaptıysa aklımda bir sürü soru vardı ve ben hiçbirinin cevabını bilmiyordum.

Elimi yüzümü yıkayıp odaya geçtim iç çamaşırlarımı giydikten sonra erenin büyük kazağını geçirdim üstüme zaten bana elbise gibi olmuştu hemen eşyalarımın olduğu odaya gidip hazırlanacak ve buradan gidecektim erenin yüzüne bakacak kadar cesaretim yoktu büyük ihtimalle sarhoş olduğu için bana yenik düşüp benle ilişkiye girmişti.

Çok utanıyordum ama pişman değildim dün gece erenin bedenimde dokunduğu her yer alev alıp yanmıştı hayatım en güzel saatleriydi onlar ama bir daha olacak mıydı hayır çünkü eren beni benim onu sevdiğim gibi sevmiyordu en acısıda buydu gözümden istemsizce bir yaş süzüldü.

Tam odadan çıkacağım sırada eren şura dedi bir hışımla arkamı döndüm uyuyordu ama şura demişti beni sayıklıyordu erenin ağzından adımı duyduktan sorna korkularım biraz hafiflemişti belkide gerçekten oda beni seviyordu dün gece beni sevdiği için benle beraber olmuştu.

Kafam gerçekten çok karışmıştı odanın içinde bir ileri bir geri yürüyüp duruyordum aklıma 2 ihtimal gelmişti  ya hemen toparlanıp bu evden gidecektim ve bir daha ereni görmeyecektim yada kalacaktım erenle yüzleşecektim.

İlk ihtimali yaparsam ereni tamamen kaybedecektim.
İkinci ihtimaldeyse ereni kazanadabilirdim kaybededebilirdim.

Tekrar banyoya gidip soğuk su çarptım yüzüme aynanın karşısına geçip yüzüme baktım bu güne kadar ereni hep sevmiştim kendi kendime sevmiştim ama şimd herşey farklı olabilirdi belki oda beni seviyordu utanıyordum hemde çok pes edip gidecek misin, yoksa eren için kalıp savaşacak mısın ? Diye sordum kendime.

Belki kalmaya cesaretim yoktu ama bunu yapacaktım çünkü ereni kaybetmeyi göze alamazdım.

Banyodan çıkıp hemen mutfağa gittim kafamı dağıtıp sakinleşmeye ihtiyacım vardı herne kadar utansamda erenle oturup konuşacaktık tüm bu olanları kahredesin ne kadar utanç verici daha fazla düşünmek istemedim bi karar vermiştim ve arkasında durmam gerekiyordu madem burada kalmayı seçtim gerçeklerle yüzleşecektim.

Güzel bir şarkı açıp başladım kahvaltı hazırlamaya aradan 1 saat geçmişti enerjimi baya toplamıştım ve muhteşem denebilecek bir masa hazırlamıştım.

Eren evde tek başına yaşamasına rağmen buz dolabı çok doluydu ve herşey tazeydi şaşırmıştım belkide benim için alışveriş yapmıştır diye düşündüm mutlu olmuştum buda bir ihtimaldi tabiki.

Üstümde hala erenin kazağı vardı çok güzel kokuyordu erenden bir parçanın üstümde olması ve onun kokusunun tenime işlemesi muhteşem birşeydi.

Biraz yorulduğum için oturma odasına geçip koltuğa uzandım erenin uyanmasını bekleyecektim  zaman geçmek bilmiyordu bir dakika bir saat gibiydi oturmuş ereni beklerken evden bir patırtı koptu.

Eren hızla merdivenlenlerden indi inerken şura diye bağırıyordu hiçbir şey anlamamıştım noluyordu eren hiç durmadan şura diye bağırmaya devam etti.

Eren diye bende bağırdım evin içinde beni arıyordu beni görünce koşarak yanıma gelip bana sarıldı uzun bir süre öyle kaldıktan sonra ellerinin arasına yüzümü alıp beni öpmeye başladı yanağımdan alnımdan burnumdan dudaklarımdan beni her yerimden öpüyordu.

"Çok korktum şura" dedi ne diyeceğimi bilemedim bir an konuşmaya devam etti "dün geceden pişman olup beni bırakıp gittin diye çok korktum" erenin ağzından bu kelimelerin çıkması beni o kadar mutlu etmişti ki doğru kararı vermiştim oda beni seviyordu.

"Seni asla bırakmayacağım" dedim erene gözünden bir yaş düştü "seni asla bırakmayacağım şura" dedi ne yapacağımı bilemedim bir an ikimizde konuşmadan birbirimize bakıyorduk
Sessizliği bozan eren oldu "hadi gel sana birşeyler hazırlayayım konuşacak çok şeyimiz var" dedi gülümseyerek bende gülümsedim "biraz geç kaldım sanırım" dedim anlam veremez bakışlarla bana baktı sonra mutfağa girince ne demeye çalıştığımı anlamış olacak ki "sen nasıl birisin ya mükemmelsin şura" dedi gülümsedim devamlı gülümsüyordum.

Kahvaltımız çok güzel geçmişti havadan sudan konuşmuştuk kahvaltı bittikten sonra erenle beraber mutfağı topladık.

" ben kahve yapayım istersen bahçede biraz konuşalım olur mu ?" Dedi utanmıştım yaşanan yaşanmıştı ama konuşulması gereken çok şey vardı "tamam" diyebildim sadece utandığımı anlamış olacak ki " şura bak olanlar çok normal bir şekilde gelişmedi bunun bende farkındayım ama birbirimizden çekinmemizi ve utanmamızı gerektirecek birşey yok herşeyi konuşabilmeliyiz ben sana karşı şeffaf olmak istiyorum ve seni seviyorum" dedi erenin böyle düşünmesi içimi çok rahatlatmıştı "tamam hadi gel konuşalım konuşacak çook şeyimiz" var dedim gülümseyerek erende bu arada kahveyi yapmıştı tam bahçeye çıkacakken eren "böyle çıkmayı düşünmüyorsun herhalde" dedi üstüme bakarak "ne var ki üstümde elbise gibi" dedim erende "evet elbise gibi ama üstünde olmayan bir elbise " dedi.

Erenin beni kıskanması hoşuma gitmişti açıkçası bende ortaya şöyle bir fikir attım "o zaman gel bi duş alalım üstümüzü güzelce giyinip bahçeye çıkalım olur mu ?" Dedim eren bir an şaşırıp "beraber mi alalım" dedi "şapşal mısın eren öyle mi söyledim " diyince güldü "sen öyle diyince bende şaşırdım" dedi "hadi eren kahveleri yeniden yaparız" diyip yukarıya çıktık erenin benim için ayırdığı odada duşa girdim.

Suyun ısınmasını bekledikten sonra duşa girdim 10 dakika kadar duşta kaldım tam duştan çıkacağım sırada kapı açıldı erendi tamamen çıplaktım çok utanmıştım.

Abimin ArkadaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin