"amsterdam yolcusu kalmasııın" şaka mıydı bu ilk başta anlam verememiştim erene. amsterdama gitmekten bahsediyordu ama bu imkansızdı ki sevinememiştim bile "mutlu olmadın sanırım" dedi eren "eren seninle amstedama gitme fikri bile harika ama imkansız nasıl gideceğiz ki" dedim eren birazcık düşündükten sonra içeriye gidip telefonunu alıp gelmişti.
"ne yapacaksın telefonla" diye soru sordum ona ama bana cevap vermeden birisini aradı ne yapıyordu bu çocuk ? birisini arıyordu ama kimi ? eren telefonu hoparlöre alıp beklemeye başladı aradığı kişi telefonu 2. çalışta açmıştı "alo" bu abimin sesiydi nasıl ya ?
eren: kardeşim nasılsın ?
alper: iyiyim kardeşim sen nasılsın, şura nasıl daha iyi mi ?
(abimin sorduğu soruyla bocalamıştım benim buraya geliş sebebim anneannemin ölmüş olmasıydı ama ben erenin yanında anneannemi hatırlamamıştım bile sanırım eren yüz ifademden kötü olduğumu anlamış olacak ki konuyu değiştirmeye çalışmıştı)eren: iyi kardeşim bir sorun yok ben seni şey demek için aramıştım ıı kardeşim uzatmadan lafa gireyim ben tabi son karar sende hani bizim hande var ya liseden amsterdama taşınmıştı beni o aradı mini festival tadında bir şey varmış amsterdamda çağırdı gitmek istemiyordum zaten gelemeyeceğimi söylemiştim ona sonra şurayı o festivale bakarken gördüm aklıma da onu amsterdama götürebileceğim geldi bende bi sana sorayım dedim yani uzun lafın kısası seninde iznin olursa şurayı 3 günlüğüne amsterdama götürmek istiyorum moral olsun diye
(eren abime yalan söylerken yüzü asılmıştı benle olmak istediği her halinden belliydi ama abime yalan söylemek zoruna gitmişti sanırım)alper: eren sana canımı bile emanet ederim biliyorsun sana güvenim de sonsuz ama ne bileyim bu fikir aklıma çok yatmadı kardeşim amsterdama beraberde gitmiştik seninle ortamını da biliyorsun şuranın hoşuna gider mi bilemedim ki hem daha yeni 18 yaşına girdi ne desem bilemedim kardeşim
eren: haklısın alper de ben şurayı bizim gittiğimiz yerlere götürmeyeceğim ki çok bunalmış her halinden belli sadece bir farklılık olur onun için diye düşünmüştüm ama sen bilirsin
(abimin bu tepkisinden sonra erenin suratı düşmüştü)alper: ya eren sakın bana emin misin diye sorma tamam gidin ben sana zaten sonuna kadar güveniyorum şuan kıskançlık yapmanında bir alemi yok zaten her şey şura için ben bilet ve orası için senin hesabına para atayım sen şuraya verirsin olur mu ?
(eren şok olmuş bir şekilde bana bakıyordu bende erene, abimin izin vermesine çok şaşırmıştık açıkçası abimin beni kıskandığını hayatımda ilk defa duymuştum ve buna sevinmiştim erenleyken her şey o kadar hızlı gelişiyordu ki takip edemiyordum ne yani biz şimdi amsterdama mı gidiyorduk)eren: ne parası kardeşim hiç o toplara girmeyelim biz şurayla festivale yetişebilmek için bu gece yola çıkarız büyük ihtimalle istediğin her an bana veya şuraya ulaşabilirsin biliyorsun Allaha emanet kardeşim dikkat et kendine
alper: sizde dikkat edin şura sana emanet görüşürüz kardeşim.
erenin suratı abimin son sözünden sonra çok asılmıştı "noldu canım sorun abim mi ?" diye bir soru sordum erene "evet şura sorun alper ben ona kendimi bildim bileli kardeşim diyorum belki kan bağımız yok sizin ki gibi ama kan bağı hariç her şeyimiz var ve ona yalan söylemek canımı çok sıktı biliyor musun bu ona ilk söylediğim yalan" demişti buruk bir gülümsemeyle sonra devam etti ""kardeşim dediğim çocuğa ilk yalanımı kardeşi, sevdiğim kadın için söyledim" gülümsemiştim ama benimki de acı bir gülümsemeydi "canım abime yalan söylüyor olmak benimde çok canımı sıkıyor ama elimizden başka ne gelir ki her şey daha çok yeni aradan biraz zaman geçsin yavaş yavaş her şey yoluna girecek bunu sende biliyorsun" eren söylediklerimden sonra derin bir nefes alıp vermişti.
"haklısın şura her şeyin vakti gelecek, önümüzde sadece 6 gün var ve bu altı günü sadece seni düşünerek geçirmek istiyorum seni seviyorum" erenin bu söylediklerinden sonra bu sefer mutluluktan gülümsemiştim "bende seni seviyorum" diyip dudaklarına minik bir öpücük kondurduktan sonra "ne yani biz şimdi amsterdama mı gidiyoruz" dedim çoşkulu bir sesle erende oturduğu yerden kalkıp gülerek "eveeet" diye bağırmıştı.
3 SAAT SONRA
EREN'DEN:
her şey çok ani gelişmişti Alperle konuştuktan sonra hemen şurayla uçak bileti alıp hazırlanmaya başladık.
açıkcası her şeyin bu kadar hızlı ve kolay olmasını beklemiyordum şans bizden yanaydı uçak biletimizi bile hemen bulmuş ve almıştık şura çok süslü bir kızmış bana gelirken bile yanına 1 bavul alan kız amsterdama 4 gün için kaç bavul götürecekti acaba uçağımızın kalkmasına 5 saat vardı acele etmemiz gerekiyordu.
3 SAAT SONRA:
şurayı zorla da olsa evden çıkartabilmiştim ona kalsa daha 10 günde hazırlanamazdı bavulları bagaja koyduktan sonra arabaya bindim şurada oturmuş kemerini takmıştı çok heyecanlıydı ve gülümsüyordu mutluluğunu gözlerinden anlayabiliyordum "heyecanlı mısın canım" diye soru sordum ona "çok heyecanlıyım eren" dedi dedikten sonra gülmeye başladı "noldu neden gülüyorsun" diye sordum bende gülüyordum "şu olanlara baksana sana bundan 3 gün önce eren abi diyordum bambaşka haldeydik seninle ama şimdi sana eren diyorum senle amsterdama gidiyorum.. daha ne olsun" dedikten sonra cümlesinin devamını getirdi "tabi istersen hala abi diyebilirim" sonrada gülmeye başladı şuranın gözlerine bakıp onu öptüm "sen bana ne dersen de yanımda ol yeter..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı
Teen FictionYasak aşk gibiydi bizimkisi önce benim bitmek bilmeyen sevgim sonrada kabullenen ereninki. Zor olmadı mı ? Diye soracak olursanız cevabım şu oldu olmaz mı hem de çok zor oldu ama erenle yaşadığım her ana onunla olduğum her saniyeye değdi herşeye rağ...