(DÜZENLENDİ)
EREN'DEN
gece şurayı izlemekten uyku tutmamıştı bende sabaha karşı artık dayanamayıp uyumuştum sonra sabah birden bire bir hareketlilik hissettim bu şura olmalı tam gözlerimi açacakken ne yapacağını merak ettim ve beklemeye karar verdim ilk başta başını başıma yasladı sonra saçıma dokundu ve yanağımı öptü ama öyle bir öptü ki iyice beni içine çekti sanki bırakmak istemiyor gibiydi en son olarak da elimi tutar gibi yaptı tam gideceğı sırada bende hareketlenmiştim sanırım korkmuş olacak ki birden kaçmaya çalıştı ama az kalsın düşüyordu ah sakar kız sonrasını ise biliyorsunuz yine anlatmama gerek yok.Şuan ise odadan çıkmıştım biraz uyumasını bekleyecek sonra ise telefonunu kurcalayacaktım tamam bu çok yanlış ama ne yapayım flaş sesi duydum merak ediyorum.
40-45 dakika bekledikten sonra odaya girdim ve telefonu aramaya başladım nerede olabilir ki derken çantasını görünce hemen içini açtım ve telefonu aramaya başladım bu çantada neler var böyle resmen benim tüm eşyalarımdan daha fazla şey var derken bulduğum telefonla gülümsemiştim ama çok uzun sürmedi şifre tabiki süper.
Neredeyse 10 dakikadır deniyorum ama yok bulamadım derken son çare bide kendi adımı deniyim dedim tamam saçma ama ne biliyim bir umut derken birden bile kilit açılınca hiç olmadığım kadar şaşırmıştım ne yani şaka mı hadi ama sonra ise ilk iş galeriye girdim ve gördüklerim karşısında neredeyse donup kaldım.
Dosya halinde benim fotoğraflarım vardı birinin adı pislikti ve eski sevgilim selinle benim fotoğraflarım vardı bir diğerini adı ise herseyimdi ve tek benim fotoğrafların vardı sonra Abim ve eren diye başka bir dosya vardı onda ise tek ben ve alper vardı yani şimdiye kadar benim haberimin bile olmadığı bir ton fotoğrafım vardı ama niye sonra ise bugün çektiği fotoğraflara baktım hepside çok güzellerdi ama bunun sebebi benim olmam değil onun olmasıydı en çokta beni öperken çektiği fotoğrafı beğenmiştim.
Şura niye böyle bişey yapmıştı ki beni sevmesini ihtimal bile vermiyorum çünkü birisini seviyordu bu konu hakkında alperle çok konuşmuştuk bana devamlı şuranın hep bi eksik ve hüzünlü olmasından bahsediyordu cidden şuan kafam karışmıştı.
Resimlere biraz daha baktıktan sonra whatsappa girip bugün çektiği fotoğrafları kendime attım ve ondan sildim hemen sonra ise telefonu kurcalamaya devam ettim yapacak birşey bulamayınca notlar kısmına girdim ve burada da gördüğüm şeylerede şaşırmıştım çünkü ah be eren diye başlayan neredeyse 20-30 tane yazı vardı tam okuyacakken hepsine zamanımın yetmeyeceğını anlayınca teker teker fotoğraflarını çektim ve telefonu geri bıraktım çünkü bu cidden bunlar bana bile ağır gelmişti yani bir kardeşin birbirine bu kadar ilgi duyması saçmaydı ve daha fazla bu odada kalamazdım hemen bir not bırakıp hastanenin ücretini de ödeyip orayı terk ettim.
Cidden düşünmeye ihtiyacım vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı
Teen FictionYasak aşk gibiydi bizimkisi önce benim bitmek bilmeyen sevgim sonrada kabullenen ereninki. Zor olmadı mı ? Diye soracak olursanız cevabım şu oldu olmaz mı hem de çok zor oldu ama erenle yaşadığım her ana onunla olduğum her saniyeye değdi herşeye rağ...