ŞURA'DAN:
İremin söylediklerinden sonra hepiniz aynı anda aynı tepkiyi vermiştik hemen ardından abim gülerek "saçmalama irem bu şura kardeşim" diyince irem mahçup bir şekilde "ay çok özür dilerim şura hiç 18 yaşında görünmüyorum ve çok güzelsin" diyince ortamı yumuşatmak adına "sorun değil irem abla herkes beni yaşımdan büyük sanıyor zaten" dedim.
Eren çok tedirgin duruyordu onu hafifçe dürttükten sonra oda kendini toparlamıştı irem "bana abla demene gerek yok zaten aramızda sadece 2 yaş var canım bu arada seninle tanıştığıma çok mutlu oldum" dedi.
Sonrasındaysa bir masaya geçtik bu gün mekânda canlı müzik vardı abim normalde içmeme izin vermezdi ama iremle onu ikna etmiştik iremi çok sevdim çok güzel ve iyi bir kızdı keşke abim erenle en yakın arkadaş olmasaydı bu dörtlüden bi harika çıkabilirdi.
Gece boyunca eren çok gergindi abimse aklınca benim ağzımı arıyordu ama ona onun istediği şeyi vermedin anladığım kadarıyla irem tam bir doğa tutkunuydu bu yüzden bu dörtlüyle kamp yapmayı teklif etti ama erenle ben bu fikre olumlu bakmamıştık irem o kadar çok ısrar etmişti ki mecburen kabul etmek zorunda kaldık ilginç bir şekilde abimde bu fikre olumlu bakmıştı sanırım anneannemden sonra benimle ilgilenmek istiyordu.
Ve kampa bu hafta sonu gidiyorduk kamp olayını konuşup anlaştıktan sonra abim ağzımdan laf alamayacağını anlamış olacak ki ana konu artık ben değildim sabaha kadar içtik sohbet ettik ve dans ettik benim partnerim hep abimdi gecenin sonunda abim iremle dans etmek isteyince partnerim eren olmuştu çok garipti ama gece eren sayesinde güzel bitmişti hepimiz sarhoş olduğumuz için eve bu halde gidemeyeveğimizi farkettik ve erenin evine gittik eren abimle ireme bir oda verdikten sonra benide bir odaya götürdü ve bana herkes uyuyunca yanıma geleceğini söyledi bende odamda onu beklemeye başladım.
Açıkçası bu evde erenle yaşadıklarımdan sonra abim ve iremle olmak bana ağır gelmişti ailemin arkasından resmen iş çeviriyordum ve bu bana ağır geliyordu saate baktığımda sabah altıya geliyordu erenin yanına geleceğim demesinin üstünden 45 dakika geçmişti ve benim çok uykum gelmişti uykumamak için mücadele verirken sessizce kapım açıldı ve gelen erendi hemen ayağa kalktım ona sarılıp dudaklarına uzun bir öpücük bıraktım sonra beraber yatağa uzandık çok sessiz olmamız gerekiyordu anlaşılan irem ve abim uyumuştu.
"Eren şuan ne kadar tehlikeli bir şey yaptığımızın farkındasın dimi" dedim korkuyordum çünkü abim odaya girdiği an her şey biterdi ama bunca riske rağmen erenin gitmesinide istemiyordum "farkındayım ama senle yüz yüze konuşmamız lazım bu kamp işi falan neler oluyor şura napacağız" dedi onunda morali bozuktu "bilmiyorum ki eren inan mi neler olacak bilmiyorum ama içimden bir his en kısa zamanda bunu abime söylememiz gerekiyor diyor" dedim "benimde içimden bir his öyle söylüyor ama ne seni nede alperi kaybetmeye niyetim yok" dedi eren oda haklıydı "ben bir yolunu bulucam canım hadi şimdi sen uyu bende seni uyutup gideceğim" dedi bende bir şey söylemeden sadece dudaklarına öpücük kondurdum o yanımdayken çok huzurlu hissediyordum kendimi kendimi önce erenin sonraysa uykunun kollarına bıraktım.
Sabah sertçe dürtülmelerle ve zorla abim tarafından uyandırıldım yataktan çıkmamak için baya bir mücadele verdim ama nafileydi abim beni omzuma alıp salona indirdiğinde salonda erenle irem vardı abim beni birden koltuğa atınca irem gülmeye başladı erene baktığımda bir tepki verememişti sonra abim ireme doğru yürüyüp "noldu Çok mu komik" dedi iremde kafasını sallayınca birden onu omzuna aldı sonrada "Eren hadi sende şurayı al daha ayılamadı o" dedi Eren olduğunu anlamış olacak ki bana doğru yürümeye başladı "noluyor ya" diyip kaçmaya başladım ama nafile erenin beni yakalaması 10 saniye bile sürmemişti sonra abimle eren birbirlerine baktı ve kafa sallayıp bahçeye doğru koşmaya başladılar iremle çaresizce birbirimize bakıp gülmeye başladık en son hatırladığım şey havuza düşüş anımdı sonrada abimle eren havuza atladı ve şu savaşı yapmaya başladık.
Yarın saat kadar havuzda boğuştuktan sonra abim benim ayıldığıma kanaat getirmiş olacak ki hadi önce duş sonrada kahvaltı dedi.
Nihayet kahvaltı masasına oturmuştuk güzelce kahvaltımızı yaptıktan sonra cuma günü yola çıkmak üzere anlaşıp evden ayrıldık.
CUMA GÜNÜ
EREN'DEN:
İşte o gün gelmişti kampa benim arabamla gitmeye karar verdik bagaja çadırları koyduktan sonra irem alper ve şurayı almak üzere yola koyuldum alperlere geldiğimde iremle alper arkaya oturmayı tercih ettiler şurada ön koltuğa yanıma oturdu.
Çok garipti bundan bir yıl önce böyle şeyler olacağını söyleseler hayatta inanamazdım ama şuanda bunları yaşıyordum alper anneannesinin ölümünden sonra şuraya iyice kenetlemişti ve yaptığı her şeye şurayıda dâhil ediyordu bundan şikayetçi değilim tek üzüldüğüm nokta şura yanımdayken ona sarılamamak onu öpememek ona bir yabancıymış gibi davranmaktı tabi alper faktörünüde unutmamak lazımdı.
Vede resmi olarak kamp maceramız başlamıştı şurayla göz göze geldikten sonra birbirimize gülümsedik onun en sevdiği şarkıyı açtım ve gaza bastım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı
Teen FictionYasak aşk gibiydi bizimkisi önce benim bitmek bilmeyen sevgim sonrada kabullenen ereninki. Zor olmadı mı ? Diye soracak olursanız cevabım şu oldu olmaz mı hem de çok zor oldu ama erenle yaşadığım her ana onunla olduğum her saniyeye değdi herşeye rağ...