#33

3K 58 9
                                    

ŞURA'DAN:

Artık abim her şeyi biliyordu ilk başta verdiği tepki tamda tahmin ettiğimiz gibiydi ama sonu tahmin bile edemeyeceğimiz kadar güzel bitmişti şuan nehirde yüzüyoruz sağımda eren solumda abim içimdeyse beni patlatacakmış gibi bir mutluluk su savaşından sonra çok yorulduğumuzu farkedip çadırlara gitmeye karar verdik kampa geldiğimizden beri hiç uyumamıştık kahvaltı yapmaya bile gücümüz yoktu önce uyuyup sonra kahvaltı yapmaya karar verdik zaten bu kamptaki son günümüzdü güzelce enerji toplayıp bu günün tadını çıkarmamız gerekiyordu.

çadırlara geldiğimizde irem hemen abimle kalacağı erense benle kalacağı çadıra girmişti abimle göz göze geldik çok garip geliyordu abimin yanında erenle uyumak sanırım abiminde bunu hazmetmesi kolay olmayacaktı evet bizi kabullenmiş ve onaylamıştı ama sonuçta onun küçük kardeşiyim ve en yakın arkadaşıyla beraberdim.

abimin içinin rahat etmeyeceğini anlayınca ona iremle kalmayı teklif ettim ama abim kabul etmedi bana birazcık yürüyüş yapmayı teklif etti sanırım iremle eren bizim konuşacağımızı anlamış olacak ki çadırlardan çıkmadılar abimle çadırlardan uzaklaşmadan yürümeye başladık söze ilk kimin başlayacağını merak ediyordum açıkcası ilk sözü söylemeye cesaretim yoktu abimde benim konuşmaya başlamayacağımı anlamış olacak ki ilk söz ondan geldi .

abimle çok güzel kimseyi incitmeyecek,güven dolu bir konuşma yaptık son sözü "şura ben erene ve sana güveniyorum inşallah çok mutlu olursunuz ama bana bu olanları hazmedebilmem için birazcık zaman ver abicim olur mu ?" olmuştu konuşmamızdan sonra çadırlarımıza geri döndük.

çadıra girdiğimde eren uyumamak için direniyordu beni görünce yanında yer açtı bende onun göğsüne uzandım bir müddet sessiz kaldık sessizliği bozan ben olmuştum ona abimle olan konuşmaların kısa bir özetini geçtim oda sevindiğini söyledi dudağına küçük bir öpücük kondurdum "seni seviyorum eren ilk engeli aştık, diğerlerini de aşacağız bize güveniyorum" dedim eren gülümsedi "bende seni seviyorum canım artık konuşmasak olur mu sadece kokunu içime çekerek uyumak istiyorum" diyip beni öptü bende olur anlamında kafamı sallamakla yetindim ve kendimi erenin kollarında uykuya bıraktım.

"heeey uykucular hadi uyanın saat 6 oldu" "hadi amaaaa" "kime diyorum" duyduğum sesle uyunmakla uyunmamak arasında gidip geliyordum aslında hiç uyanmak istemiyordum ama irem pes edecek gibi görünmüyordu kendimi zorlayarak çadırdan çıktım iremin sesi ereni uyandıramamıştı "noldu ya " dedim gözlerimi ovuşturarak" irem "farkında mısınız bu son günümüz ve son günümü uyuyarak geçirmeye hiç niyetim yok "demişti iremin bu sözleri beni güldürmüştü.

iremle konuştuktan sonra o yiyecek birşeyler hazırlamaya başladı bende ereni uyandırmaya gittim ereni uyandırmak için verdiğim uzun mücadeleden sonra nihayet masaya oturabilmiştik güzelce yemeğimizi yedikten sonra tabu oynamaya karar verdik tabudan sonra sessiz sinema,kart ve daha bir sürü oyun oynadık son günümüz bolca kahkahalı geçmişti geçmesine de erende ki durgunluğu fark edebiliyordum haklıydı da ister istemez kendini suçlu hissediyordu sabah yola çıkacağımız için çok geç olmadan yatmayı tercih ettik.

sabahsa 7 gibi yola koyulmuştuk yol üzerinde bir sürü yerde dura dura kamp maceramızı tamamlamıştık eren ilk önce iremi oteline sonrada bizi eve bırakmıştı eve geldiğimizde annemler yemek yiyordu yemek yiyecek halimiz yoktu çok toktuk ama birazcık onlarla oturup sohbet ettik sonrasındaysa dinlenmek üzere abimle odamıza çıktık.

odama çıkar çıkmaz ilk işim ereni aramak olmuştu ama sesi hiç iyi gelmiyordu sebebini sorduğumdaysa çok yorgun olduğunu söylemişti erenle kısa bir süre konuştuktan sonra telefonu kapattık önce duşa girdim sonrasındaysa hemen uyudum.

2 AY SONRA:

size hızlı bir şekilde 2 ayımızın nasıl geçtiğini anlatayım abim bizi öğrendikten sonra eren 1 hafta boyunca abimin sinirle söylediği sözlerin etkisinden çıkamamıştı bu durumu fark eden abim erenle baş başa bir yemeğe çıkmış ve her şeyi halletmişti 1 haftanın sonunda eren eski haline dönmüştü.

neredeyse her günüm erenle geçmişti irem gittikten 20 gün sonra sürpriz bir şekilde tekrardan 1 haftalığına gelmeye karar vermişti irem geldiğinde 1 hafta boyunca erende kaldık sinema günü,eğlence günü bir sürü gün icat etmiştik kendimize gerçekten güzel dörtlü olmuştuk günler hızla geçiyordu bu söz benim klasiğim oldu ama her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi yaz tatilide bitmişti.

eren okulunu geçen yıl bitirdiği için artık kendi işlerinin başına geçmişti abisiyle beraber ama ben bu yıl son sınıfa geçmiştim,sınava girecektim yazın ders konusunda hiçbir şey planladığım gibi gitmemişti açıkcası tek güvencem temelimdi.

şimdiyse erenle bana okul kıyafeti almaya gelmiştik normalde son yıl hayatta yeni forma almazdım ama canım okulum sağolsun birden bire okul kıyafetimizi değiştirmeye karar verdiği için almak zorunda kaldım.

okul formamı üstüme giyip kabinden çıktım aynanın karşısında kendime baktıktan sonra erene dönmüştüm eren beni uzun bir süre inceledikten sonra "bu yıl seninle başım belada" dedi sadece gülmüştüm.

Abimin ArkadaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin