evden çıktıktan 20 dakika sonra havaalanına gelmiştik bavullarımızı bagaja verdikten sonra saate baktığımızda uçağın kalkmasına 45 dakika vardı eren kahve içmeyi teklif etti kabuk ettim kahvemizi içtikten sonra kontrolden geçip uçak kapısının açılmasını beklemeye başladık uçağın kapısı açılınca biletlerimizi verip yerlerimize geçtik yolculuk 4 saat sürecekti uçak havalandıktan sonra eren uçak fobisi olduğunu itiraf etti 4 saat erenin bu fobisiyle beraber çok eğlenceli ve hızlı geçmişti.
ve nihayet gelmiştik erenle bambaşka bir ülkedeydik ve sadece ikimizdik uçak iniş yaptıktan sonra eren "yere bi ineyim toprağı öpeceğim" dedi beti benzi atmıştı onun bu haline gülmekten cevap bile verememiştim ve gerçekten de yere inince toprağı öpmeye falan kalkmıştı onunla her anım çok güzel geçiyordu havaalanından çıktıktan sonra büyülenmiş gibiydim çok güzel bir yerdi burası her kültürden insan vardı ve insanlar birbirlerine karşı çok saygılıydı araba sayısı türkiyeye kıyasla çok azdı arabadan ziyade bisiklet kullanmayı tercih ediyordu insanlar.
erenle bi taksiye atlayıp otele gelmiştik sonunda tam içeri gireceğim sırada eren "şura ben sana sormadım ama tek oda kiralamıştım yani aynı odada kalırız diye düşünmüştüm sorun olmaz değil mi" dedi gülümsedim "eren bunca şey yaşadık sorun olacak olsa sence bu mu olurdu" dedim haklısın dedi gülümseyerek elimi tuttu ve içeri girdik odamızın anahtarını aldıktan sonra odaya çıktık eren "benim sıcak bir duşa ihtiyacım var sende gelir misin" dedi sırıtarak bi an ne diyeceğimi bilemedim çok utanmıştım utandığımı anlamış olacak ki "yapma şura konuştuk bunları seninle" diyip üstüme doğru yürümeye başladı o geldikçe bende geri gidiyordum en son duvarla erenin arasında kalımca eren "benden kaçamazsın" diyip beni kucağına aldı "nereye gidiyoruz" dedim ama cevap vermedi balkona doğru yürüyordu.
birden beni jakuzinin içine attı balkonda jakuzi vardı "Eren yaa" diye bağırıp gülmeye başladım "ben sana sordum cevap verseydin" diyip oda yanıma geldi hava ılıktı su ise çok sıcaktı.
EREN'DEN:
E: nasıl beğendin mi oteli ?
Ş: evet çok güzelmiş.
(Dedikten sonra bana sarıldı şuranın tüm hatlarını hissedebiliyordum içimde garip bir his uyandırmıştı şuranın bedeninin bedenimde olması, şurayı kendimden ayırmadan)E: Şura biliyor musun o kadar şey yaşadım ki bu hayatta, arkadaşlarımla defalarca yurtdışına çıktım partilere gittim bir sürü şey yaptım ama hiçbirinde kendimi bu kadar huzurlu hissetmemiştim.
(Şuranın kalp atışları hızlanmıştı ama bedeni mayışmış gibiydi bedenimdeki kolları gevşemişti, sakın bir ses tonuyla)Ş: Ben senin yaptıkları yapmadım ama yapsaydımda bu ana değişmezdim.
Diyip beni dudağından öptü yumuşak bir öpücüktü bu şehvetten ziyade sevgi vardı bu öpücükte bende ona sevgi dolu bir öpücükle karşılık verdim.
E: çok yorgunsun değil mi?
Ş:evet, sen yorgun değil misin?
E:bende yorgunum canım, o zaman güzel bir duş alıp temizlenelim sonrada yarın için bol bol enerji toplayalım çünkü yapacak çook şey var !!
(Bölümleri yayınladığımı sanıyordum ama yayınlanmamış kusura bakmayın )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı
Teen FictionYasak aşk gibiydi bizimkisi önce benim bitmek bilmeyen sevgim sonrada kabullenen ereninki. Zor olmadı mı ? Diye soracak olursanız cevabım şu oldu olmaz mı hem de çok zor oldu ama erenle yaşadığım her ana onunla olduğum her saniyeye değdi herşeye rağ...