#7

6.3K 135 10
                                    

(DÜZENLENDİ)

Kalktığımda saat 11 e geliyordu efsane uyumuşum derken aklıma eren gelince yine gülmüştüm ama odada yoktu nerede diye bakmaya çalışırken masanın üstünde bir not gördüm ve hemen okumaya başladım

NOT:şura abicim işim çıktığı için gidiyorum tam kapının önünde ahmet var benim şöförüm o seni eve bırakacak kendine iyi bak.

Kendine iyi bak mı beni bırakıp nasıl gider ya diye düşünürken ağlamaya başlamıştım bile sonra ise kendine iyi bak diyerek odayı dağıtmaya başlamıştım ilk olarak o vazoyu yere attım sonra ise yastık yatak örtüsünü dağıtırken içeri sanırım ahmet abi ve birkaç hemşire girerek beni sakinleştirmeye çalışmıştı tabiki öyle birsey mümkün olmadığı için hemen çantamıda alıp yürüyebildiğim kadar yürümeye başladım sonra ise osman abi yi arayarak beni hemen almasını istedim neden böyle birşey yaptım bende bilmiyorum ama sinir krizi geçirmiştim sanırım.

Şuan ise evdeyim annem ve babam bana çok sinirlenmiştir ama olayı anlatınca ve erenin siniriyle ağlayınca sanırım acıdan ağladım sanacaklarki beni rahat bırakmışlardı bende uyumuştum çünkü bu acı başka türlü geçmezdi bu gece.

Erene sinirlenip kendimide zorlayarak yürüyünce ayağımıda çok kötü yapmıştım.

EREN'DEN
Şurayı deli gibi merak ediyordum ama eğer o odadan gitmesem ona daha da çok umut vermekten korkmuştum gitmeliydim daha doğrusu gitmek zorundaydım aradan 2-3 saat geçti ama hala haber yok derken ahmet abi arıyordu.

(E eren A ahmet abi)

E-efendim ahmet abi
A- eren bey siz gittikten 2-3 saat sonra hanım efendi kendine geldi ama anlamadığım bir şekilde kendine iyi bak diyerek odayı dağıtmaya başladı
E- neyy
A- evet eren bey sonra ise topal bir şekilde yürüyerek ve ağlayarak kendi şöfürünü çağırdı ve gitti
E- tamam ahmet abi.
Dedim ve telefonu kapattım

Bunu niye yapmıştı ki niye kendine zarar vermişti ah be kızım bi anlasam neler oluyor yani aşk desem ama o bana abi diyor mümkün değil ki hem alper var ona nasıl der ben eren abi yi seviyorum diye.

Şuan deli gibi onu merak ediyordum ve aramak istiyordum ama yapamam ona daha fazla umut veremem cidden niye böyle yapmıştı ki ??
Ve ben neden onu merak ediyorum ??
Neden aklımdan çıkmıyor ??

Abimin ArkadaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin