#8

6.1K 144 6
                                    

(DÜZENLENDİ)

O hastane olayından sonra eren abi bana sadece iyi misin diye bir mesaj attı sonra ise ne bir haber ne de başka bişey bu sefer cidden çok kırılmıştım bende sadece iyiyim dahada iyi olacağım. Diye bir mesaj attım ve sonra attığı hiçbir mesaja cevap vermedim.

-2 ay sonra

Yasasınnn bugün bayram ve akraba ziyaretleri yapılacak o yüzden hazır bir şekilde aşşağıda babam ve annemle bekliyorum ama alper bey daha gelemediler bu çocuk benden daha çok süslü ya.

Abimde geldikten sonra ilk anneanneme sonra babanneme sonra ise diğer tüm akrabaları ziyaret etmiştik eh parada topladık haliyle ama Abim benden daha çok para toplamış ve beni sinir ediyordu camiye de gitti ya o yüzden daha fazla para topladı.

neyse şuan ise arabada babamı bekliyorduk babamın bize 10 dakikaya geleceğim demesinin üzerinden 1 saat geçmişti ee necati amacının yanında ya ondan daha gelmez o bende çok sıkıldığım için ortaya bir fikir attım "abi babam daha gelmez biliyorsun zaten eren abinin dükkanınada yakınız sen onun yanına git bende arkadaşlarımla buluşayım" eren derken bile zorlanmıştım ama buradan kurtulmanın tek yolu buydu Abim biraz düşündükten sonra" olur sen kimle buluşacaksın ?" dedi ya sanane ya sananeee " öyküyle abi" yine düşündükten sonra "tamam bir ara " dedi bende hemen aradım ama yok açmıyor kız Allahtan buluşmak istedim ya tabi açmaz sonra gülerek bir daha aradım ama yok açmıyor Birden bire Abim arabayı döndürdü ve gazı kökledi " abi yanlış yön ben öyküyle diğer tarafta buluşacağım" dedim Abim hiç döner mi " açmadı ya sende benle erenin yanına gel zaten hep beni götürmüyorsun diye söylenir dururdun " resmen beni sinir basmıştı ben 2 aydır ereni unutacağım diye çabıyorum abimin yaptığına bak ya çok kırışmıştım erenin beni öyle bırakıp gitmesine " abi durdur şunu gelmiycem altanla buluşcam" dedim Abim sinirlenmişti sanki " ne altaki şura buluşmuyorsun kimseyle benimle geliyorsun nokta" dedi bende birşey diyemeden yolu izlemeye başladım.

Tatatataaa gelmiştik ve dükkana doğru yürüyorduk aklıma anılar gelmişti ama yapacak birşey yoktu dükkana girdik ve selamlaştık sanki hiçbirşey yokmuş gibi davranıyordu ya bunu nasıl yapar ya beni de iyice sinir bastı neden basıyorsa onuda anlamadım sonuçta o beni kardeşi gibi görüyordu değil mi tam ben kendi kendimle konuşurken telefon çaldı altan arıyordu fırsat bu fırsat dedim ve açtım teledonu herkeste bana bakıyordu " efendim canım" bunu dedim çünkü hem altanla çok yakındım hem de tepkileri merak ediyordum " ooo şura özlemişsin beni" çocuk resmen ekmeğime yağ sürüyordu "özlemem mi nerelerdesin gel buluşalım" altanda sanki bunu bekliyormuş gibi " limandayım sen nerdesin" dedi bende " evet bende limandayım her zaman ki kafeye gel orada seni bekliyorum" dedim ve kapattın.

Abim ve eren sanki sinir olmuş gibiydi zaten hemen de Abim lafa atlamıştı " ben sana benle kalacaksınız demedim mi şura ne işler karıştırıyorsun sen" dedi eren abide sinsi bir gülüş atmıştı Allah Allan "altanla buluşacağım zaten sizin ettiğiniz muhabbeti de anlamıyorum hadi bay" derken ayağa kalkmıştım zaten abimde sinir olmuştu ama çokta umursamadım nasılsa yan kafe diye sanırım " iyi gözden kaybolma arayıncada açacaksın yoksa kötü olur" içimden bir nah çektikten sonra " tamam " dedim ve arkama bakmadan gittim eren abide sinir olmuştu bunu hissettim.

Şuan ben yürürken Eren beni izliyordu bunu hissedebiliyordum abiminse arkası dönüktü altanı görünce koşmaya başladım benim koştuğumu gören altanda koşmaya başladı ve ben hemen onun üzerine atladım sanırım altanda gaza gelmiş olacak ki beni döndürdü bende dayanamayıp kahkaha atmaya başladım.

Şuanda etraftaki herkes yani eren hariç herkes bize özenerek bakıyor hem de gülümsüyorlardı beni yeren indiren altan tam elini omzuna atacaktı ki suratına yediği yumrukla yere düşmüştü.

Bu neydi şimdi arkadaşımla eğlenemeyecek miyim ??

Bir dakika ya ne saçma bir cümle oldu bu...

Abimin ArkadaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin