W(1)

4.8K 362 1
                                    

2004ခုႏွစ္​...
​ေတာင္​ကိုရီးယားႏိုင္​ငံ၊ဆိုးလ္​ၿမိဳ႕
2004ခုႏွစ္​အိုလံပစ္​အားကစားၿပိဳင္​ပြဲကာလ
......

KOREAႏိုင္​ငံရဲ႕ျပည္​တြင္​း႐ုပ္​သံလိုင္​းတစ္​ခုမွအစီအစဥ္​တင္​ဆက္​​ေနသည္​။

"ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔အခု2004အိုလံပစ္​အားကစားၿပိဳင္​ပြဲရဲ႕ယွဥ္​ၿပိဳင္​​ေန​ေသာကစားပြဲ​ေတြဆီကစိတ္​ဝင္​စားဖို႔​ေကာင္​းတဲ့ကစားပြဲတစ္​ခုကိုသြားၾကည္​့လိုက္​ရ​ေအာင္​"

"ဟုတ္​ကဲ့..အဲဒါက​ေတာ့​ေသနတ္​ပစ္​ၿပိဳင္​ပြဲျဖစ္​ပါတယ္​႐ွင္​..ဒီၿပိဳင္​ပြဲအတြက္​Koreaျပည္​သူ​ေတြကိုသ​တင္​း​ေကာင္​း​ေလး​ေပးစရာ႐ွိပါတယ္"

"အခု​ေသနတ္​ပစ္​စင္​တာမွာအမ်ိဳးသားမီတာ50ပစ္​စတိုပစ္​ၿပိဳင္​ပြဲ​အတြက္​​ေနာက္​ဆံုးအဆင္​့ပြဲကိုက်င္​း​ပ​ေနၿပီျဖစ္​ပါတယ္​ခင္​​ဗ်ာ..အဲဒီမွာကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ကိုိုရီးယားႏိုင္​ငံကိုယ္​စားျပဳဝင္​​ေရာက္​ယွဥ္​ၿပိဳင္​​ေနတဲ့Oh Sehunက​ေတာ့​ေတာ္​​ေတာ္​​ေလးကိုအ​ေျခအ​ေနကအားရစရာ​ေကာင္​း​ေနပါတယ္​"

"ဟုတ္​ပါတယ္​..သူကအသက္​ငယ္​ရြယ္​​ေသး​ေပမယ္​့လည္​းအရည္​အခ်င္​းက​ေတာ့အံ့မခန္​းပါပဲ"

"Yae..သူကGrade11ပဲ႐ွိ​ေသး​ပါတယ္​..ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔က​ေတာ့သူဖိအား​ေတြကို​ေက်ာ္​လႊားႏိုင္​ခဲ့ရင္​သူပဲ​ေရႊတံဆိပ္​ရမယ္​လို႔ခန္​႔မွန္​းထားပါတယ္​"

"ဟုတ္​ကဲ့ပါ...ကဲ...ကြၽန္​မတို႔အခုပဲ​ေသနတ္​ပစ္​စင္​တာကိုအ​ေရာက္​ေခၚ​ေဆာင္​သြားပါ​ေတာ့မယ္​"
...

At 50m Pistol Men Competition

"ဟုတ္​ကဲ့..ဒီ​ေနရာက​ေတာ့မာပိုလို အိုလံပစ္​​ေသနတ္​ပစ္​စင္​တာျဖစ္​ပါတယ္​...အမ်ိဳးသားမီတာ50​ပစ္​စတိုပစ္​ၿပိဳင္​ပြဲကစတင္​​ေနၿပီျဖစ္​ပါတယ္​...ကိုရီးယားကိုယ္​စားျပဳ Oh Sehun ကလည္​း ႀကိဳးစားယွဥ္​ၿပိဳင္​​ေနပါတယ္​ခင္​​ဗ်​..​ေနာက္​ဆံုးအဆင့္​့ကိုအဆင္​့7နဲ႔ဝင္​လာ​ေပမယ္​့အခု​ေတာ့သူကဦး​ေဆာင္​​ေနပါတယ္​..​ေနာက္​ဆံုးအဆင္​့့အတြက္​အခ်က္​ခုႏွစ္​ခ်က္​ပစ္​ၿပီးသြားပါၿပီ"
From Speaker...
(Line3...ကိုရီးယား - 10.6)
(Line4...ယူကရိန္​း - 9.9)
(Line.......)

W(Two World)Where stories live. Discover now