1.

12.7K 155 8
                                    

„Ashley vstávej je první den školy, ať nepřijdeš pozdě" „Už zase? No jo vždyť už vstávám" odpověděla jsem mamce, která se mě snažila vzbudit, no a po troše námahy se jí to i povedlo. Moje mamka je skvělá, ale až moc se zaměřuje na moje vzdělání což mi teda dává někdy dost najevo. „Tak jo musím vstát, ať na mě Emily nečeká." Řekla jsem si.Emily je moje nejlepší kamarádka, známe se spolu už od školky a jsem strašně vděčná, že mám někoho jako je ona. Vždycky mi dokáže zlepšit náladu. Otevřela jsem svojí skříň s oblečením a vzala si na sebe černé džíny s dírami na kolenou, tílko a kolem pasu jsem si obvázala košili. Vlasy jsem si jen učesala, žehlit je nebylo potřeba, mám je rovné od přírody. A co se týče líčení nanesla jsem si jemnou vrstvu řasenky, aby ještě lépe vynikli už takhle dost modré oči. Byla jsem připravená a tak jsem šla dolů na snídani, kde už byly na stole nachystané dva talíře, na kterých byly vajíčka a sklenice s pomerančovým džusem. „Tak ahoj"rozloučila se se mnou mamka. „Ahoj Jamesi" pozdravila jsem bráchu, který právě sešel ze schodů. „Ahoj Ash. Tak jak se těšíš do druháku?" „Jak se asi člověk těší do školy?" zeptala jsem se stejně blbě jako on. „No tak bude to fajn Ash" „Já vím, že jo" řekla jsem a zasmála se. ,,Dneska přijde Cameron" „Ach bože, to abych odsud zmizela" řekla jsem otráveně. „Ale Ashley on není tak hroznej, stačí ho víc poznat." ,,Na to ti řeknu jediný, to v plánu rozhodně nemám" řekla jsem a falešně se na to usmála. Cameron, Cameron Dallas je nejlepší kamarád bráchy no a co se týče jeho osobnosti, řekla bych že je dost zvláštní. Občas spolu prohodíme slovo, ale nějak moc spolu nemluvime. Přiznávam, tak hroznej jak jsem řekla bráchovi není. Jen já nevím přijde mi namyšlenej,hraje fotbal a spal už snad se všema holkama na škole, teda aspoň se to říká, ale já tomu nijak moc nevěřím. „Ashley měli bychom jet, ať neprijedem pozdě." „Dobře" Před školou už na mě čekala Emily a Josh. Josh je můj nejlepší kamarád a je stejně fajn jako Emily, ale on je nehorázná drbna. „Ahoooj" pozdravila jsem je a přátelsky je objala. „Ahoj Ash" pozdravili mě sborově. Cestou do školy a po chodbách jsme si povídali a pak se rozdělili, jelikož každý z nás měl jiný předmět. Já měla anglinu.

Zbytek školy proběhl v pohodě a já byla ráda, že už můžu jít domů. Když jsem přišla domů hodila jsem batoh na zem a šla do svého pokoje. Asi po dvaceti minutách jsem si šla dolů pro sklenici vody. A v kuchyni jsem narazila zrovna na Camerona. „Ahoj Ashley" pozdravil celkem mile. „Ahoj" opětovala jsem mu to. „Ehm James mi dal klíče, prej přijde později" „Jo fajn" „Asi se nekoukneme na film co?" „No chtěla jsem jít k sobě, ale mužem no" Cameron vybral film 96 hodin a my ho v klidu sledovali. „Tak jaký si měla den?" zeptal se opět mile. „Jo fajn co ty?" „Taky, ale ty Barbie na škole už mě začínají štvát" jakmile to dořekl koukl se na mě utrápeně. „Nevšímej si jich, tím je naštveš nejvíc" poradila jsem mu. „Měla bych jít k sobě" „Ještě nechoď Ash" poprosil Cameron a udělal psí oči. „No jo tak ještě chvilku"

S Cameronem jsme si strašně skvěle pokecali, bracha měl pravdu, není tak hroznej, vlastně není vůbec hroznej. Blížil se večer a já si šla dát vanu a přemýšlela o tom co se dnes dělo.

Tak tohle byla 1. část této teenfikce,tak doufám,že se vám alespoň trochu líbila. No a jak myslíte, že to bude mezi Ashley a Cameronem? Spřátelí se nebo z nich bude něco víc? A pokud se do sebe zamilují, bude jejich láska vzájemná nebo nebo jeden z nich lásku nebude opětovat? Čtěte dál.

Endless LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat