„Zlato máš všechno?"zeptal se mě Cameron,když jsme nastupovali do auta přičemž mě pohladil po noze. „Mám."věnovala jsem mu úsměv a rychle ho políbila na tvář. „Můžeme vyrazit?" Lehce jsem přikývla a naposled se podívala na dům než jsme opustili příjezdovou cestu. V rádiu zrovna začala hrát naše oblíbená písnička, a tak jsme si ji pobrukovali. „Panebože"vyjekla jsem radostí. Cameron se na mě široce usmál a chytl mě za ruku. So baby pull me closer in the backseat of your Rover that i know you can't afford, bite that tatoo on your shoulder. Když jsme dozpívali, oba jsme se zasmáli a Cameron zastavil. Všimla jsem si, že jsme u benzínky, a tak jsem pustila jeho ruku a nechala ho jít, aby mohl natankovat. „Ashley dáš si něco k jídlu?"zeptal se mě a dal mi pusu skrz otevřené okno jeho auta. „Stačí mi kafe."řekla jsem a oplatila jsem mu polibek. Cameron se usmál do polibku a já mu poděkovala:„Děkuju."
Uběhlo asi už 5 minut a Cam ještě nešel, a tak jsem pomalu vystoupila z auta,zabouchla za sebou dveře a šla do toho malého obchůdku, který se nacházel hned u silnice a kam před několika minutami odešel. Jelikož z auta bylo vidět dovnitř, viděla jsem, že tam žádná fronta není a o to víc mi to přišlo divné. Ještě několik minut jsem překračovala venku, protože jsem Camovi chtěla dát prostor, ale asi po pěti dalších minutách jsem se rozhodla, že tedy půjdu dovnitř. Pomalým krokem jsem se vydala ke dveřím a vešla dovnitř. „Camerone, já,moc se vám omlouvám." „Irino. Přestaň."
„Ty!?"zeptala jsem se, když jsem spatřila Irinu za prodavačským pultem.„Ahoj Ashley."řekla Irina a sklopila pohled k zemi. Ztěžka jsem se nadechla a pozdrav ji tedy oplatila. „Ahoj." Cameron ke mně přistoupil a objal mě kolem ramen. „Omlouvám se. Vám oběma."řekla tichým hlasem Irina. „Jo to už jsem slyšela."odsekla jsem. „Irino, my dvě už kamarádky nikdy nebudeme. Naše kamarádství zkrátka skončilo,ale to už před několika lety, když jsi se rozhodla přebrat mi kluka. Takže je konec." Cameron se na mě nechápavě podíval a pak se podíval na Irinu. „Ashley, mohla by jsi odejít? Hned za tebou přijdu." Nevěděla jsem, co se Cam chystá udělat,ale jeho prosbu jsem vyslechla a odešla ven, ale i přesto jsem slyšela všechno, co tam právě teď Cameron Irině vyčítal. „Takže stalo ti to za to? Vážně ti to stálo za to Irino!?" „Camerone, já." „Ne Irino, nic už neříkej. Stálo ti za to, to jak trpěla!? Víš co to pro ni muselo znamenat!? Víš co si musela protrpět? To sotva, protože ani já to nevím tak, jak ona sama,ale jedno vím a to, že to pro ni bylo hrozné. Že to pro ni bylo něco, co si ani jeden z nás nedokáže představit a ty jsi tomu jen napomohla. Ale víš co, nebudu ti to tady nijak víc vyčítat, protože ono ti to jednou dojde a bude tě to nehorázně užírat. Já Ashley miluju a tak to i zůstane. Náš vztah už si prošel tolika věcmi, ale i přesto jsem tu pořád s ní a ona se mnou. Měj se Irino."
Pomalu jsem šla k autu a stále jsem byla jako zhypnotizovaná. Otevřela jsem dveře a nastoupila dovnitř. Z očí mi začaly téct slzy a už jsem spatřila Camerona, jak jde směrem k autu. Nastoupil si dovnitř, podíval se před sebe a za chvíli praštil pěstí do volantu. Podívala jsem se na něj a chytla ho za ruku, ale on svoji ruku vysmekl z té mé. „Camerone?"zeptala jsem se tichým hlasem. „Ashley promiň... Nedokázal jsem ničemu z toho zabránit. Tolik mě mrzí, co ti provedla. Co nám provedla." vysvětlil Cameron. Přiblížila jsem se k němu a objala ho kolem krku. „Camerone nikdo z nás nemohl tušit, že by tohle udělala."řekla jsem. „Bude to dobré. Spolu to zvládneme vzpomínáš?" „Vzpomínám. Máš pravdu spolu to zvládneme."řekl Cam, chytl mě za bradu a dlouze mě políbil. „Jsi vážně bojovnice Ash."řekl mi Cam a pevně mě sevřel ve svém objetí. Jen jsem se usmála a poté mu věnovala další polibek. „Měli bychom jet."řekl Cameron. „Jo, to bychom asi měli."řekla jsem a svojí odpověď doplnila lehkým úsměvem. Dojeli jsme na letiště a vydali se k letadlu, kterým jsme měli letět na Mallorcu.
„Tak jsme tady."řekl radostně Cameron, když jsme přistáli a naposled si mě přitáhl k sobě na sedačce. Políbil mě a já mu polibek oplatila. „Tohle bude skvělý Ashley."zašeptal mi Cam do ucha až mi po zádech přejel mráz. „Užijeme si to."řekla jsem a naposledy ho políbila. Pak jsem se převalila na svojí polovinu sedačky. „Tak pojď Ash."řekl Cameron, když vstal a natáhl ke mně ruku, aby mi pomohl vstát. „Já nikam nejdu."řekla jsem a zasmála jsem se. „No tak Ashley." zkusil to znovu. „Jak jsem řekla, nikam nejdu."znovu jsem se zasmála a lidé se začali otáčet, co se to tam děje. Nešlo se tomu nesmát. „Nejdeš jo?"zeptal se Cameron a lišácky se usmál. Zkřížila jsem ruce na prsou a vydala jednoznačné. „Nene." „Tak to se ještě uvidí."řekl Cam, natáhl se ke mně a než jsem si to stačila uvědomit vzal mě do náruče. „Camerone pusť mě."zašeptala jsem mu do ucha a doufala, že si toho lidé ještě nevšimli. „Proč bych to měl dělat?"zeptal se a a ze široka se na mě usmál. „Protože ty lidi začínají vážně divně koukat."řekla jsem a zasmála se tomu. „Jen ať se podívají, jak mám krásnou holku."řekl a políbil mě na tvář. „Mohl bys mě teda pustit?"zkusila jsem to znovu. „Tak fájn no." Oba jsme se zasmáli a Cameron mě konečně pustil na zem a netrvalo dlouho a začali jsme se líbat. Uprostřed letadla. Ale nikdo tu naštěstí už nebyl. Teda alespoň jsme si to mysleli. „Hej vy dva mohli byste prosím vystoupit z toho letadla?" Zavolal na nás pilot z kabiny a tím přerušil to, že jsme se líbali. Oba jsme se hlasitě zasmáli. „Už mizíme."řekl Cam za nás oba. „A omlouváme se."doplnil ještě. Když jsme vystoupili z letadla oba jsme se začali hlasitě smát. Po chvilce Cameron chytl moji bradu a promluvil ke mně. „Jsi nádherná, když se směješ." řekl a věnoval mi jeden polibek na rty. „S tímhle by jsi měl přestat než si na to zvyknu."řekla jsem a zasmála jsem se. „Pojď ke mně ty moje zlato."řekl a otevřel náruč a já do ní bez váhání vpadla.
Ještě chvilku jsme tam takhle stáli, objímali se a líbali se. A představa, že na to máme celý víkend, mě strašně moc těšila. Byla jsem ráda, že jsem s ním, tady a teď. Naše cesta pokračovala na hotel.
Tak další kapitola je tady! Opět skoro po týdnu, ale je. Tak doufám, že se bude líbit. Mám vás ráda.❤️ AT.
ČTEŠ
Endless Love
Teen FictionAhoj! Rozhodla jsem se konečně jednu teenfikci dát i na wattpad. On je oblíbený kluk na škole, fotbalová hvězda a lamač dívčích srdcí. Ona je tichá holka, s pár pravými přáteli a s poměrně dobrými studijními výsledky. Jak tohle dopadne? Zamilují se...