12.

2K 34 0
                                    

Když jsem přišla domů, hodila jsem kabelku na postel a dopřála jsem si sprchu. Když jsem vylezla, hodila jsem na sebe sukni a tílko, pres které jsem si pak dala ještě černou koženou bundu. Tak a už jen kecky a bude to. Vlasy jsem si nechala spadnout na ramena a byla jsem připravená jít. V tom momentu někdo zazvonil. Vzala jsem si kabelku, hodila do ní klíče, mobil a peněženku a vyrazila ke dveřím, abych zjistila, kdo to zvonil. „Ahoj Ash." řekl se sklopeným pohledem Cameron. „Camerone." řekla jsem překvapeně. „Chtěl jsem s tebou mluvit, ale koukam, že někam jdeš, tak tě nebudu zdržovat." jakmile to do řekl otočil se a chystal se k odchodu. „Camerone počkej" řekla jsem. Otočil se zpět. „Je pravda, ze jsem se někam chystala. Chystala jsem se jít k tobě." řekla jsem a pokusila jsem se usmat se. Najednou se mu na tváři vytvořil zářivý úsměv. „Dáš mi ještě jednu šanci Ash? Poslední, prosím."

Jenom jsem se zadívala do podlahy. Přemýšlela jsem o nás. Věděla jsem, že ho miluju, ale bala jsem se ho k sobě pustit znovu tak blízko. „Pochopím, když řekneš ne." Vyrušil mě Cameronův hlas z přemýšlení. „Ne. Já, jen bojím se. Už jsem tě téměř několikrát ztratila a nechci tenhle pocit už znovu zažít. I když, ten strach tu bude pořád." vysvětlila jsem. „Ashley, já se tolik bál, bojím a bát budu. A i když mi teď a tady řekneš, že mi tu šanci nedáš...." „Máš tu šanci" přerušila jsem ho. „Chtěl jsem říct.. A víš co? To je jedno" řekl a mávnul rukou. Následně si mě přitáhl k sobě a začali jsme se líbat. Bylo to tak vášnivé a procítěné. „Děkuju Ash" zavzdychal do polibku. Jen jsem se usmála do polibku a hlasitěji vzdychla. S líbáním jsme došli až do kuchyně, kde mě Cameron vysadil na linku, a já tak obmotala svoje nohy kolem jeho pasu a stále jsem měla spojené ruce za jeho krkem. „Tady bychom asi neměli" řekla jsem mezi dvěma polibky a zasmála jsem se. „Máš pravdu." řekl taky do polibků. Nepřestali jsme se ani na sekundu líbat. Cam mě chytl pod zadkem, já mela stále obmotané nohy kolem jeho pasu a ruce spojené za jeho krkem, a takhle mě nesl až ke mně do pokoje. „Jsi úžasná. A tohle je taková třešnicka na dortu" řekl a ja se zasmála. Cam mě opatrně položil na postel a začal ze mě sundávat oblečení. Nechtěla jsem být pozadu, a tak jsem mu rychle sundala kalhoty, které později odletěly někam na koberec. S tričkem už jsem si starost dělat nemusela, protože to jsem z něj strhala  už někde v obýváku stejně jako on to moje. Takže momentálně jsem tu před nim byla už jen ve spodním prádle, ale netrvalo dlouho a to taky skončilo na koberci.

Leželi jsme jen tak v posteli a ja mela hlavu oprenou o Cameronovu hruď. Teď jsem měla všechno, co jsem chtěla. „Moc tě miluju Ashley" řekl a políbil mě na čelo. Usmála jsem se. „Taky tě moc miluju" řekla jsem. „Zůstaneš dnes na večeři?" zeptala jsem se. „Nevím jestli se to hodí." řekl a pokrčil nos. „Je mi jedno, jestli se to hodí nebo ne. A ostatním bude taky. Jsi moje druhá polovička. Miluju tě a oni to pochopí. Ale jestli nechceš, tak ne." řekla jsem v klidu. „Jistěže chci. Chci být s tebou. Tak já tedy zůstanu" řekl. „Pujdu si dat sprchu." sdělila jsem mu a omotala jsem se bílým prostěradlem, které bylo pod námi, protože jsem byla ještě nahá. „Dobře lásko" řekl a přikývl. Měla jsem vlastní koupelnu, do které se procházelo mým pokojem, takže to bylo hned vedle. Když jsem vylezla ze sprchy, slyšela jsem jak někdo klepe na dveře. Hodila jsem na sebe župan a vyšla, abych zjistila, kdo to je. Když jsem vyšla z koupelny do pokoje, Cameron si mě jen přeměřoval pohledem a usmál se. „Jak je možný, že ti to sluší i v županu." řekl a podíval se na mě s jakýmsi úšklebkem. „Jsi prostě dokonalá" doplnil. „Děkuju, ale nejsem." „Jsi a nebudu se s tebou dohadovat. Pojď ke mně." řekl a ja šla tedy k němu, jakobych úplně zapomněla, že někdo klepal. „Mám chuť z tebe ten župan servat." řekl a tak taky udělal. Někdo znovu zaklepal. „Dojdu tam zlato." řekl. „Ne radši ne. Půjdu tam já." řekla jsem a hodila jsem na sebe opět svůj krátký bílý župan. Trochu jsem pootevřela dveře a zjistila jsem, ž to je Joel. Rychle jsem vyšla na chodbu a zavřela za sebou dveře od svého pokoje, protože jsem věděla, jak moc by ho bolelo, když by věděl, že jsem tam teď s Cameronem a že před chvíli proběhlo, to co proběhlo a jelikož jsme byli stále nazí asi by mu to tak nějak došlo. „Ahoj" pozdravila jsem ho. „Ahoj. Napadlo me, že za tebou zajdu, abych věděl, jestli jsi v pohodě" vymáčkl ze sebe. „Jo jsem, děkuju. Víš byl si ke mně férový, tak já taky budu. S Cameronem jsme opět spolu." řekla jsem, ale bolelo mě, že mu takhle ubližiju, ale copak mužů za to, že se do mě zamiloval. „Mám z tebe radost Ash." „Promiň" řekla jsem. „Neomlouvej se. Já vím, že ho miluješ. A my dva prostě k sobě nepatrime, navíc jsem mel špatné načasování." Přikývla jsem. „A co ta rána?" zeptala jsem se ho na jeho zranění od Camerona. „Dobrý, trochu to bolí, ale dá se to přežít." řekl a zasmál se. „Měl bych jít" řekl. „Dobře" řekla jsem a přikývla. Šla jsem s ním ke dveřím a tam se  s nim rozloučila. A za chvíli přišla mamka. „Ahoj zlatíčko" pozdravila mě. „Ahoj mami. Dnes přijde Cameron na večeři" „Dobře, pocitam s tím" řekla a prikyvla. Naši o rozchodu s Cameronem nevěděli, takže jsem nemusela aspoň nic vysvětlovat. Po našem krátkém rozhovoru jsem šla nahoru k sobě. No a zjistila jsem, že Cameron usnul. Vlastně jsem se ani nedivila, po tom sexu, co jsme si ještě tak před hodinou a půl dopřávali. Chvíli jsem se na něj koukala a musela jsem se usmat. Byl tak rozkošný. Věděla jsem, že ho miluju. Chvíli jsem u něj jen tak ležela a asi po hodině jsem se zvedla a šla pomoct s večeří.

Když bylo všechno nachystané, šla jsem nahoru, abych zjistila, jestli je už Cam vzhůru. Vešla jsem dovnitř a on sedel na posteli a jednou rukou si prohrábl vlasy. „Promiň" řekl. „Za co se omlouvaš?" zeptala jsem se. „Že jsem tak vytuhl." zasmál se. „Nic se neděje" řekla jsem a přistoupila k němu. Sedla jsem si mu na klín a ruce si spojila za jeho krkem. Začali jsme se líbat. „Je čas jít" řekla jsem. Odtrhli jsme se od sebe a Cameron zabručel tak, jak vždycky, když se od něj musím odtrhnout a ukončit tím naše líbání, ale pak se zasmál a já taky. Chytla jsem ho za ruku a vedla ho dolů. Usadili jsme se ke stolu a mamka každému z nás nandala na talíř porci salátu. Když jsme dojedli,táta se dal poměrně do řeči s Cameronem, a tak jsem šla mamce pomoct umýt nádobí. „Ashley?" zeptala se mě. „Ano?" odpověděla jsem ji otázkou. „Bereš prášky, že ano?" „Mami!" řekla jsem a protocila očima. „Já vím, že je to pro tebe možná trapné, ale dáváte si pozor ne?" Bože. Pomyslela jsem si. Upřímně jsem doufala, že na tohle téma mezi mnou a mojí mamou nedojde. Ale po chvilce jsem se ji rozhodla odpovědět, protože jsem věděla, že to je asi jedno. „Jo, dáváme si pozor. Neboj mami." řekla jsem a pokusila jsem se ji uklidnit. Když jsme všechno poklidili, rozloučila jsem se s Cameronem a po tom dlouhém a náročném dni jsem si šla konečně lehnout. Netrvalo dlouho a usnula jsem.

Tak, je tu další kapitola. Vychází takhle brzy, protože jsem Vám to chtěla vynahradit za týden. V týdnu moc čas není, takže se snažím něco napsat alespoň o víkendu. Jinak doufám, že se líbila. Mám vás ráda.❤ AT.

Endless LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat