2.

6.6K 121 4
                                    

„Crrrr" zazvonil budík a já ho naštvaně vypla.Než jsem se stačila vyhrabat z postele, někdo zaklepal na dveře. „Ash jsi vzhůru?" ozval se hlas Jamese. „Jojo" řekla jsem ještě rozespale. „Můžu dál?" „No pojď, co potřebuješ?" „Bude ti hodně vadit, když s námi bude Cameron jezdit do školy autem?" „Ne, v pohodě. Možná není zas tak hroznej. Včera jsme si celkem dobře pokecali" sdělila jsem brachovi. „Víš Ashley dávej si na něj pozor, vím jakej dokáže být k holkám" „Prosimtě Jamesi toho se neboj, já se s ním do ničeho pouštět opravdu nebudu" „To bych byl rád, asi bych to nesnesl" „Neboj se a teď už prosím tě jdi, ráda bych se převlíkla"Hned jak jsem to dořekla, James zabouchnul dveře. Bože jak si může myslet, že bych měla mít něco s Cameronem. Tahle myšlenka mi přelítla hlavou a já jsem se nad tím jen zasmála. Oblékla jsem se a sešla dolů, kde jsem do sebe rychle nalila sklenici džusu a snědla nějaké ovoce. Už jsem na sebe vzala jen krátkou koženou bundu a conversky. „Kde naberem Camerona?" zeptala jsem se Jamese hned, jak nastartoval. „Počká kousek od jeho domu, abych nemusel zajíždět."

Když jsme nabrali Camerona, sedla jsem si na zadní sedačku Jamesonovy Audi. „Čau" pozdravil Cameron. „Ahoj Ash" pozdravil mě zvlášť a usmal se směrem ke mně. „Ahoj" oplatila jsem mu pozdrav. Zbytek cesty jsem poslouchala hudbu a ty dva si povídali. „Proč si vůbec najednou chtěl jet s námi?" zeptal se James Camerona. „No já..ehm. Bolí mě nohy" „Tak to ne." vypadlo ze mě a nekontrolovatelně jsem se začala smát. „Tak já radši půjdu" řekla jsem, když jsem se trochu uklidnila. „Čau Ashley" řekl mi James. Pomalým krokem jsem šla ke skříňce, kde jsem si vytáhla učebnice na matiku. Bože jak já nesnáším matiku, přeběhlo mi v hlavě. „Ahoj Ashley" pozdravil mě Josh. „Čau" „Tak jak se dneska má moje Ash?" řekl a objal mě. „Ale fajn" Josh jako můj nejlepší kamarád má neustálou potřebu mě chránit a ochraňovat, ale já mu to rozhodně nemám za zlý. „Co si dneska dát filmový maraton u tebe? Je pátek a dlouho jsme filmovej maraton neměli." ,,Ehm.. No tak fajn, akorát u nás nejspíš bude Cameron, poslední dobou je tam celkem často." řekla jsem Joshovi. „Ha,to nějak přežijem." „Fajn tak v 7 u mě a už musím běžet na matiku,zatím Joshi"

Celou hodinu jsem přemýšlela o tom, co Cameron řekl v autě. A musela jsem se začít smát. „Co vám přijde vtipného slečno Maxová?" zeptal se mě nechápavě náš matikář. „Nic" řekla jsem přidrzle a dál se věnovala svým myšlenkám. Zbytek hodiny jsem byla mimo a malém jsem i usnula. Po škole jsem si zašla do parku. Kde jsem si sedla na lavičku a přemýšlela o tom, co se stalo minulý rok. Když v tom jsem slyšela hlas někoho, koho jsem nechtěla už nikdy slyšet ani vidět. „Ahoj Ashley" „Irino? Co tady děláš?" Irina byla dřív moje kamarádka, ale od té doby se spoustu věcí změnilo. Od té doby, co řekla mému klukovi, že jsem ho podvedla, ačkoliv to nebyla pravda. No a pak s ním začala chodit. Takže klasika dalo by se říct, ale jako kamarádku jsem ji hned odepsala, protože pokud vím, tak kamarádky si kluky nepřebírají. „Chodím tudy domů, přestěhovali jsme se." řekla. „Tak pokračuje v cestě domů" řekla jsem ji a odešla z parku.

Doma už byl James a Cameron a já šla k sobě. Zapla jsem svůj laptop a pustila si seriál. Netrvalo dlouho a James zaklepal a vesel do myho pokoje. „Hele Ashley naši jeli na víkend k babičce, takže si máme jídlo objednat, když bys chtěla něco objednat, přijď mi říct" „ok" řekla jsem. Asi po dvou hodinách jsem šla do koupelny, která byla dole a srazila se s Cameronem. „Ehm promiň" řekla jsem mu. „Ja se omlouvám, zakoukal jsem se." Šla jsem do koupelny napustit si vanu a pak ještě do kuchyně pro nějakej čaj a svíčky. Ale pro svíčky jsem nedosáhla, ano tady je problém menších lidí. „Chceš to podat?" ozval se hlas Camerona za mými zády. „Kdyžtak asi jo" Cameron si nemusel stoupat ani na špičky a už držel svíčky v ruce. „Tady máš" řekl a usmal se. Poděkovala jsem mu. „Můžu něco zkusit?" zeptal se a já se nechápavě podívala. Ale pak jsem pochopila Cameron se přisál na mé rty a začal jimi hýbat. Já jsem nečekaně začala spolupracovat.

Endless LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat