3.

6K 102 2
                                    

Políbil mě. Já nečekaně začala spolupracovat. V tom polibku toho bylo tolik. A nechtěla jsem, aby to skončilo, ale zároveň jsem věděla, že tohle bych neměla a měla bych se odtrhnout dřív, než přijde James a nachytá nás. Cukla jsem sebou a odtrhla se od Camerona. „Tohle, tohle nemůžeme" řekla jsem Cameronovi a podívala se mu do jeho krásně hnědých očí, ve kterých měl jiskru. „Ash, já, omlouvám se" řekl zesmutněle a sklopil pohled na podlahu. „Ne ne neomlouvej se. Jen tohle nesmíme prostě. Jsi kamarád Jamese a tohle by nebylo dobrý. Koneckonců máš na víc, než jsem já" Když jsem tohle dořekla, Cameron ke mně přistoupil a já moc dobře věděla, že se mě chystal políbit a tak jsem udělala krok do zadu. „Ash ještě jednou se omlouvám" Jen jsem se usmála a odešla konečně do té koupelny. Lehla jsem si do vany, do uší si dala sluchátka a vychutnávala si ten relax. I když bych si ho víc vychutnávala, když bych neměla v hlavě jeho. Ano,Camerona. Kladla jsem si otázku jestli pro mě ten polibek něco znamenal, ale věděla jsem, že to musím pustit okamžitě z hlavy. Asi po hodině jsem vylezla z vany a důkladně si rozčesala své dlouhé vlasy. Oblékla jsem si župan a šla k sobě.

*****
„Vážně nechceš svézt do školy?" zeptal se mě James. „Ne, půjdu pěšky, ale díky" „To ti tak vadí, že s námi jezdí Cameron?" zeptal se nechápavě James. „Ježiši ne, prostě chci jít pěšky" řekla jsem rázně. Rozloučila jsem se s bráchou a vydala se do školy. Od toho polibku s Cameronem uběhl už týden a stejně dlouhou dobu jsem s ním i nemluvila. A stejně dlouhou dobu chodím pěšky do školy. Ale pořád na to musím myslet, nedokážu to pustit z hlavy. Ten polibek byl nádherný, ale byl to jen polibek. Prostě nad tím musím přestat přemýšlet, jenže to není tak jednoduché. „Ahoj Ashley" vyrušil mě z přemýšlení Lucas. „Ahoj" řekla jsem jen. „Tak jak se dnes má moje krásná Ashley?" „Lucasi nejsem tvoje, takže s tímhle laskavě přestaň" řekla jsem mírně naštvaně. „Ale to se může brzy změnit a postarám se o to." řekl Lucas a já mohla vidět tu nadrženost v jeho očích. „No to teda nezmění a o jediný o co se postarej je to, aby ses mi klidil z cesty a nešahal na mě." řekla jsem už naštvaně, když jsem cítila jeho ruce někde, kde být rozhodně neměly. Na mém zadku. „Okamžitě na mě přestaň sahat a drž se ode mě dál" „A co když to neudělám?" zeptal se s nadržeností v jeho hlase. V tu chvíli znovu položil ruce na můj zadek. „Řekla jsem ti přestaň" chtěla jsem odejít, jenže Lucas mě chytil za zápěstí, tak silně,že to nešlo.Lucas si mě přitáhl k sobě a chystal se mě začít divoce líbat. „Lucasi přestaň" řekla jsem mu naposled. „Copak si neslyšel, že máš přestat?" řekl dost naštavaně Cameron, který se tam v tu chvíli zrovna objevil. „Jdi do prde*e" řekl mu Lucas. „Okamžitě ji pusť" V tu chvíli, kdy Lucas viděl, že si Cameron připravuje pěst mě pustil a já se podívala na svoje zápěstí, kde byly otisky toho  sevření. Než jsem to stihla zaregistrovat, Cameron dal Lucasovi pěstí. Okamžitě jsem tam šla, abych Camerona odtáhla od Lucase. Naštěstí se mi to hned povedlo. „Už na ni nikdy ani nešáhneš. Ještě jednou a je po tobě" zařval ještě na Lucase Cameron, zatímco jsem ho táhla pryč z místa toho incidentu.

„Jsi v pohodě?" zeptal se starostlivě Cameron. „Jo jsem, ehm děkuju ti" řekla jsem a usmála se na něj. „Ashley nemáš zač, bylo to správný." „No ne každej by to udělal" „Ne každej je já" řekl egoisticky Cameron. Oba jsme se zasmáli. „Ne dělám si srandu samozřejmě" řekl a usmál se. Musí to pořad dělat !? Ten jeho úsměv je tak nádhernej a žádná holka mu neodolá, ale já jo, i když musím říct, že je to pěkně těžký. Vrátila jsem se zpět do reality. „Ehm měla bych jít na hodinu" vypadlo ze mě. „Ash mohl bych s tebou někdy mluvit?" řekl Cam. Přesně toho jsem se bála, řekli jsme si,že se to nemělo stát a myslela jsem, že tím to hasne. „Tak zatím, musím na hodinu" řekla jsem jen a úplně ignorovala větu, kdy řekl, jestli by se mnou mohl mluvit. Šla jsem do třídy a samozřejmě už bylo po zvonění, ale učitel naštěstí ještě nebyl ve třídě. Celý den proběhl normálně jako vždy a po škole jsem šla k Emily domů. „Počkej jako vážně ti Cameron pomohl a dal do huby Lucasovi?" zeptala se Em nevěřícně. „Jop, říkám ti to tak, jak to bylo" odpověděla jsem jí. „Páni" zůstala zírat s otevřenou pusu dokořán. :D

Domů jsem přišlá asi v 6. Hodila jsem batoh do rohu a převlékla se. Vzala jsem si na sebe šedé tepláky a bílé tílko. Za chvíli někdo zaklepal na dveře. „Ano?" zeptala jsem se. Dveře se otevřely a nestál v nich nikdo jiný, než Cameron. „Ahoj" řekla jsem a oddychla si. „Ahoj Ashley. Já, chtěl jsem s tebou mluvit o tom co se stalo před týdnem." „Mm Camerone já myslím, že není o čem mluvit" řekla jsem zklesle a podívala se na jeho oči, jejichž pohled směřoval k zemi. „Prosím nech mě to říct Ash" Vzdychla jsem si a kývla hlavou. „Já, já nevím jak pro tebe, ale pro mě ten polibek znamenal strašně moc a přál jsem si, aby ta chvíle nikdy neskončila. S tebou je to jiný, než s ostatníma. S tebou dokážu být sám sebou a ten pocit miluju. A s tebou dokážu mít rád a dokonce i milovat. A to je ono já tě mám rád Ash, moc rád. A od toho polibku nedokážu myslet prostě na nic jiného a v hlavě mám jen jedinou holku. A to tebe." Když to dořekl polkl a jeho pohled směřoval nejdřív do země, ale pak se podíval na mě. Po době jsem ze sebe konečně vypustila pár slov. „Camerone, já taky jsem o to přemýšlela, ale tohle prostě nejde. Jsi nejlepší kamarád mého bratra a my dva si prostě asi nejsme souzeni." „Musím se tě na něco zeptat. Znamenal pro tebe ten polibek něco?" Mlčela jsem. Nedokázala jsem ze sebe vydat ani hlásku. „Aha chápu" řekl smutně a otočil se a už mířil ke dveřím. „Camerone počkej" řekla jsem na poslední chvíli. Cameron se otočil zpět čelem ke mně a upřeně se díval do země. „Znamenal. Ten polibek pro mě znamenal strašně moc" Cameron se usmál tím jeho neodolatelným úsměvem a konečně odvrátil svůj zrak od země. „A co s tím budem dělat?" zeptal se a povzdychl si. „Já já nevím. Brácha by to nesnesl podle toho co jsem slysela." „Ash?" „Ano?" odpověděla jsem mu otázkou. „Pojď sem." Zvedla jsem se z postele a šla k němu. Cameron mě objal a nejdriv mě políbil  do vlasů a pak  na rty, které jsme později spojili. „Ash budeš moje holka?" Nečekala jsem a hned  jsem ho políbila. „To je ano?" zeptal se. „Ano " řekla jsem.

Tak tahle kapitola byla trochu delší a doufám, že se  líbila.Jinak jak myslíte,že to bude Ashley a Cameronovi klapat?

Endless LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat