Brandy|4

2.3K 112 47
                                    

כמה ימים עברו מאז אותו יום במועדון, ומה שקאלום אמר לי לא עוזב את ראשי. אנחת עצבים ממלאה את החדר הגדול ואני נושכת את שפתיי כשאני מתקדמת לכיוון הסלון. למה אני נותנת לו ככה לעצבן אותי? כן, אמנם זה הבן אדם הראשון שאמר לי ׳לא׳, אבל חוץ מזה, איך הוא לעזאזל יודע שזה מה שרציתי?

מתיישבת מול הטלוויזיה ולוקחת את השלט מהשולחן, מפעילה ושמה את אחד הפרקים מהסדרה האהובה עליי- ׳חברים׳.

דפיקה בדלת נשמעת ואני מגלגלת את עייני בעצבים על כך שהפריעו לי לראות טלוויזיה. פתחתי את דלת ביתי, מגלה מולי לא אחר מאשר אשטון, שעומד עם שקיות אוכל מהחנות האהובה עליי. סושי.

בלי להגיד לו שום דבר, אני חוטפת מידיו את השקיות ומתקדמת לכיוון הספה, ״אפשר להגיד בוקר טוב מתוך נימוס את יודעת.״ אומר אשטון וסוגר מאחוריו את הדלת.

צחקקתי, פותחת את הקופסא ומכניסה לפי אחד מהדברים האלוהים האלה, ״ממתי אני מנומסת? אבל בסדר, בוקר טוב״ אמרתי בפה מלא, גורמת לאשטון לעשות פרצוף מעוות ולהצטער על כך שביקש ממני להיות מנומסת.

״לא יצא לי לדבר איתך,״ אשטון פותח את השיחה ״מה היה הקטע באותו יום במועדון?״

הבטתי בו כלא מבינה, מכניסה סלמון אחד לפי. ״מה זאת אומרת? איזה קטע?״

אולי אשטון מתכוון למה שהיה עם קאלום, או בכלל למכות שהבאתי לאיזה בחור לפני כמה ימים על כך שלקח לי את המשקה. אני מתעבת אנשים כאלה כל כך.

״את יודעת איזה קטע, מה שהיה עם קאלום.״ אומר, לוקח גם הוא חתיכה מהצלחת.

הבטתי בו בשאלה, אני לא סיפרתי לו על מה שהיה, אז איך הוא יודע? ״מי סיפר לך?״ שאלתי.

אשטון הניח את הקופסא על השולחן והסתובב לכיווני, ״אתמול לוק היה אצלי, והוא סיפר לי שקאלום לפני שבוע אמר משהו לאיזו בחורה שהשם שלה הוא ברנדי. לוק לא יודע שאני ואת ידידים אז שאלתי מי את גם ומה הוא אמר ומה היה,״ אומר אשטון ולוקח הפסקה מדבריו, בודק שאני עדיין מקשיבה לו. הנהנתי לו בשביל שימשיך, והוא פתח את פיו, ״אז קאלום סיפר לו שאת רצית שהוא יזיין אותך והוא לא רצה, הוא הוציא אותך קטנה בסיפור הזה.״

״בן של זונה״ אמרתי, מהדקת את אגרופיי ומנסה לשלוט על עצמי.

״החלק הטוב בסיפור הזה, זה שהם הולכים להיות איתנו עכשיו במועדון כל הזמן, באותו שולחן!״ אשטון אומר בהתלהבות.

מרימה את מבטי לכיוון אשטון, ומגלגלת את עיניי, עוצרת את עצמי מלהרביץ לו. ״אשטון, עדיף שפשוט תשתוק ואל תדבר יותר.״

הוא צחק ולפעמים תהיתי האם הוא מתנהג ככה ברצינות או שהוא סתם משחק את עצמו דביל.

Brandy | CalumWhere stories live. Discover now