סיפור על הארי סטיילס יעלה בעוד כמה ימים!
״אויש נו באמת גרייס, זה רק דייט אחד!״ צעקתי על גרייס כשאני מתעסקת עם סוגר שמלתי.
עבר שבוע מאז המסיבה הקטנה שהתקיימה במסעדה, מאז אותו ערב שנתתי לאחיו של קאלום את מספרי ומאז אותו ערב שאנחנו לא מפסיקים לדבר בטלפון ובהודעות.
היא נאנחת, מגלגלת את עיניה. ״דייט אחד? אולי די! גם את וגם קאלום חייבים להפסיק עם המשחקי אגו האלה שלכם, פשוט תודו שאתם רוצים אחד את השניה ואף אחד לא יתעצבן בכל פעם!״
הסתכלתי עליה מהמראה, מחניקה את צחוקי. ״בייב, את טועה. אני לא רוצה את קאלום והוא לא רוצה אותי, וחוץ מזה אנחנו הולכים לדאבל דייט עם עוד זוג, אז כלום לא יקרה.״ אני אומרת, מצליחה לסגור את שמלתי ועוברת לנעול את נעלי העקב. ״ואפשר להבין מה כל כך אכפת לך אם אני אצא איתו לדייט? כמו שאת רואה קאלום לא דופק לי דין וחשבון.״
גרייס משלבת את ידיה, מביטה בי בהאשמה. ״אל תהיי מהבנות האלה ברנדי, את יודעת שקאלום רוצה אותך ולצאת עם אחיו זה לא הפיתרון ללהחזיר לו על אליזבת'״ היא עונה על שאלתי.
נאנחתי, קמה ומביטה בה, ״גרייס, קאלום לא רוצה אותי. את מוזמנת להוציא את המחשבה הזאת מהראש שלך. תני לי להתרכז בדייט שלי היום, לא אכפת לי אם זה אחיו או סבא שלו, אני רק רוצה לצאת.״ אמרתי, קצת מגזימה בדבריי. ״וסתם שתהיי בעניין, אם קאלום היה מציע לי לצאת איתו לדייט, אולי הייתי יוצאת איתו.״ הוספתי, מקבלת את החיוך של גרייס לפני שאני יוצאת מדלת חדרה.
יוצאת מדלת ביתה, מתקדמת לכיוון המכונית החונה מול הדירה. דום יוצא מן דלת הנהג, מקבל אותי בחיוך ומניח נשיקה על לחי. הוא פותח את דלת המכונית, ואני נותנת לו חיוך כתודה.
הוא נכנס בחזרה למושב הנהג, מפעיל את האוטו ומתחיל לנסוע. ״אז, לאן אנחנו הולכים?״ אני שואלת, מסובבת את מבטי אליו ומרשה לעצמי לסרוק את פניו.
אם להגיד את האמת, הוא וקאלום לא היו כל כך דומים כמו איך שהם היו בהתחלה, אני מנסה להבין איך הוא בדיוק מוגדר כאחיו.
״זאת הפתעה.״ אומר דום, מסובב את פניו אליי ומחייך לפני שהוא מחזיר את מבטו אל הכביש.
הסקרנות גברה בי מרגע לרגע, לא ידעתי אם זה לגבי המקום שהולכים אליו או לגבי השאלה שלי על קאלום. אבל, לא רציתי להתעסק בקאלום היום. אז הנחתי את זה בצד והמשכתי לדבר איתו על דברים אחרים.
--
מסעדת יוקרה.
זה היה המקום אליו לקח אותי דום. חשבתי שהוא יקח אותי למקום קטן יותר, שקט ופחות כסף, אבל טעיתי. אני לא יודעת איך הוא מתכוון לשלם על הארוחות, כי כמו שזה נראה, המנות כאן קטנות אבל עולות מיליונים.
YOU ARE READING
Brandy | Calum
Fanfiction"הגרון שלך לא שורף מרוב כל הברנדי?" "הלב שלי שרף יותר." כשחובבת אלכוהול שמה את העין שלה על בחור, אשר נחשב ההפך הגמור ממנה, ומחשיבה איתו בתור דבר חוץ מהמטרה הבאה שלה. מכיל: תכנים מיניים, שפה גסה ושימוש באלכוהול.