Brandy|18

1.6K 74 17
                                    


קאלום-

רתחתי. הייתי עצבני ורציתי להרוג מישהו. אני הרגשתי את דמי מתחמם מרגע לרגע מכל יבבה של ברנדי, ורציתי לחזור למועדון ולשבור לאחי, או יותר נכון אחי החורג את האף, אבל זה היה חסר טעם ואני יודע שאת הסידורים שלי איתו אני אסגור ביום אחר.

ראשה נח על החלון, שותקת. מילה לא יצאה מפיה ברגע שהיא נכנסה אל האוטו ואני כמובן לא ניסיתי לפתח איתה שיחה, כי ידעתי שהיא לא תזרום.

ידעתי שמשהו כזה יקרה, אני ידעתי שהערב הזה יגמר ככה בגללו. לא רציתי שהיא תצא איתו בגלל זה, היא נפגעה בסוף כמו שחשבתי. היא לא הראשונה שהוא עושה לה את זה, אבל היא הראשונה שאני דואג לה ככה, איך שהוא.

דום סטוציונר. אחת הסיבות שאני מתעב אותו זה בגלל זה, אין לו כבוד לבנות או בכלל לסביבה שלו וכל דבר שהוא חושב עליו זה לזיין. וכל פעם שחשבתי עליו ככה, נזכרתי שגם אני הייתי כזה עם ברנדי, אבל כמובן שאחר כך הבנתי שאני לא סטוציונר אם אני שוכב עם בחורה אחרת. והוא? הוא שוכב עם כמה.
בלילה.

״ברנדי..״ החלטתי לשבור את השתיקה בזה שאמרתי את המילה הראשונה. ידעתי שאני לא אוכל לשמור על הפה שלי סגור כל הנסיעה, והיה לנו לפחות עוד שתי דקות עד שנגיע לביתה, אז החלטתי לנצל את הדקות היטב.

״ל-לא, אני לא רוצה לשמוע אותך מבקש סליחה על משהו שלא אתה עשית. הכל בסדר.״ אמרה, קולה היה שבור, עיניה רטובות ומבטה אפילו לא היה עליי כשדיברה.

אהבתי את זה, אהבתי שהיא הייתה כל כך קשה איתי, וכן, ברנדי קשה. היא אוהבת לתפוס פיקוד על הכל, להיות בראש והיא כמובן שלא אוהבת שאומרים לה מה לעשות. אני אוהב את זה. גם כשהיא בוכה, אני רואה אותה כהבן אדם הכי מדהים ויפה שיש. ברגעים של השתוקקות היא מראה שהיא כן רוצה, שהיא כן רוצה אותי ואת כל כולי, ואני אוהב את זה. אני נמשך לזמן ואני זקוק לזה.

היא לא יודעת את זה. היא לא יודעת מה עובר לי בראש, מה בא לי להגיד ואני לא אומר, היא לא יודעת מה אני מרגיש והיא כנראה גם לא תדע. אני לא בן אדם שמדבר על הרגשות שלו. אני בן אדם שאומר לעצמו, מתכנן תכנונים על איך הכל יצא, ובסוף לא עושה כלום. אפילו לא את הצעד הראשון.

״תכננתי להציע לך לבחור שירים, אבל בסדר.״ ניסיתי לתרץ תירוץ, למרות שבאמת רציתי לבקש סליחה- למרות שזאת לא אשמתי אפילו.

היא השפילה את מבטה לרגע ואז הרימה את מבטה אליי, חושפת לראשונה מאז שנכנסנו לאוטו את פרצופה. עיניה הנפוחות מדמעות נחות עליי, ולמרות שעיניי על הכביש- אני יכול להרגיש את ליבי מתחיל לפעום במהירות יותר עקב מבטה. ״הו. אני מצטערת אז.״ אמרה, שולחת את ידה אל הדיסקים, צחקוק קטן יוצא מפיה שהיא נעצרת על דיסק ישן, מכניסה אותו ומשעינה את ראשה לאחור.

Brandy | CalumWhere stories live. Discover now