Brandy|14

1.8K 90 17
                                    

לקרוא את מה שכתבתי בסוף, קריאה מהנה!

תשוקה.

תשוקה זה הדחף להשיג את מה שאת משתוקקת אליו כבר תקופה. מה שיתן לך הרגשה כל כך טובה לגוף.

זה מה שאני מרגישה ברגע שגופו נצמד לשלי, ברגע שידיו עוברות על גופי ושפתיו מנשקות את צווארי. זו ההרגשה שמספקת אותי.

לא ידוע לי עדין מה אני רוצה או מרגישה. אם אני כן רוצה אותו בסביבתי או שפשוט לא. אם אני שונאת אותו או שלא. זה מסובך, אבל משום מה גם קל.

קאלום גרם לי להרגיש אחרת, השנאה שלי אליו פעם הלכה ופעם חזרה. היו רגעים שרציתי להרוג אותו והיו רגעים שלא רציתי שילך. אבל, ידעתי שזה צריך להיפסק.

״ברנדי! את בכלל מקשיבה לי?״ צעקתו של אשטון מוציאה אותי ממחשבותיי, גורמת לי להביט בו טיפה מבוהלת. ״לעזאזל איתך! על מה לכל הרוחות חשבת?״

חשבתי כמה דקות האם כדאי לשתף אותו במחשבותיי, אבל ידעתי שזה חסר טעם כי הוא מיד יתחיל לצחוק עליי. ״סתם, ניסיתי לחשוב מתי המשמרת שלי.״ שיקרתי.

אשטון מקבל את השקר, לא מוסיף בנושא מילה נוספת וממשיך בדבריו, ״בקיצור, אני לא יודע אם לעבור לגור איתו או לא.״

אנחנו יושבים על הספה בביתו אחרי שהוא השתחרר לפני שבוע. לוק הציע לאשטון לעבור לדירתו הגדולה, ואני לא רואה בזה כמשהו רע.

״אני חושבת שתעבור לגור איתו, לפי דעתי זה ישפר לכם את היחסים.״ אמרתי בחיוך קטן.

אשטון מביט בי בשתיקה אך מחייך. כמה שניות לוקח לו לחשוב על דבריי ואני לא אומרת מילה בנושא. ״אז, בואי תספרי לי מה איתך.״ אומר ומשנה נושא אליי.

הרבה זמן לא שיתפתי את אשטון במה שקורה איתי, הייתי צריכה להסביר לו מלא דברים. ״סתם, אני וקאלום ממשיכים לשכב אחד עם השניה, אבל אני לא חושבת שזה מתחיל להתאים לי.״ אמרתי, משפילה את מבטי לידיי.

הוא מביט בי כלא מבין, ״מה זאת אומרת לא מתאים לך יותר? את לא נהנית איתו?״ שואל.

שללתי את דבריו במהירות, ״לא! הסקס איתו מדהים. אני נשבעת שהוא הסקס הכי טוב שהיה לי בחיים.״ אמרתי, קצת מחוייכת מהמחשבה על קאלום. ״אבל, אני קצת מבוגרת בשביל סטוצים.״

צדקתי, הייתי צריכה להתקדם טיפה בחיים. עד לפני כמה שבועות הייתה לי חשיבה שאני אזדקן ואגור לבד, אבל ברגע שראיתי איך גרייס, ברנדון או אשטון מוצאים אהבה ומצליחים בזוגיות, קצת התחלתי לקנא וידעתי שאני לא רוצה להיות מהבנות שחשבתי להיות עד לפני כמה שבועות.

Brandy | CalumWhere stories live. Discover now