את הימים האחרונים העברתי בחיפוש אחר עבודה.
ידעתי שאני לא אוכל להמשיך לחיות על הכסף של הוריי שעדיין נכנס לי לחשבון בנק, אז בשביל להרגיש טוב עם עצמי, החלטתי לחפש עבודה באינטרנט. בתקווה למצוא.
פתחתי את המחשב, מודעת לעניין שיקח מלא זמן עד שהוא יחליט לעבוד, ועלתה לי המחשבה, שמחשב חדש אני גם צריכה לקנות.
הטלפון שלי צילצל, גורם לי להיבהל מעט. הסתכלתי על הצג וראיתי את שמו של אשטון עליו. אני חייבת להשיג לי חברים חדשים, במהירות.
עניתי לשיחה, ״הלו״
״תקשיבי, יש היום מסיבה בבית של לוק. בא לך לבוא?״ שואל.
חייכתי, מסיבה בבית של מישהו? נשמע דווקא כיף. ״כן, נמאס לי קצת מהמועדון.״ עניתי.
אשטון גיחך, ״מעולה, תלבשי משהו יפה, שמעתי שאפשר לתפוס זיון שם.״
יכולתי לדמיין אותו קורץ לי אם הייתי מולו, ״בגלל שאמרת את זה, עכשיו אני בכלל רוצה לבוא.״ הצטרפתי לצחוק שלו.
״ידעתי.״ אמר אשטון. יכולתי לשמוע עוד קול גברי מבעד לטלפון, ותיארו לעצמי שכנראה אשטון עם לוק. הוא מילמל משהו לא מובן ואז קירב את הטלפון לאוזן שוב, ״חוץ מזה, אני אבוא לאסוף אותך בעשר. תהיי מוכנה עד אז.״
אחרי כמה דיבורים אחרונים עם אשטון, ניתקתי את השיחה. הסתכלתי בשעון שהיה על קיר המטבח, והבנתי שהשעה שש. יש לי זמן.
לאחר חיפושים בלתי פוסקים במחשב אחר עבודה, וויתרתי. אולי לאחד החברים של אשטון יש מקום עבודה לסדר לי, ואני מקווה שאמצא בזמן הקרוב. סגרתי את המחשב, ועליתי לכיוון חדרי, לישון עכשיו יעזור לי בהחלט, במיוחד שאני הולכת לבלות את כל הלילה שלי עד הבוקר במסיבה.
-
לקראת תשע וחצי, התחלתי להתארגן. נכנסתי למקלחת ולאחר שייבשתי את שיערי, התקדמתי לכיוון ארון הבגדים. הוצאתי גופייה ורודה וג׳ינס שחור וצמוד. התלבשתי במהירות ונעלתי נעלי עקב שחורות.
התאפרתי בקטנה, ולא נגעתי בשיערי, החלטתי שהיום אין לי למה להשקיע בו כל כך.
חריקת המכונית של אשטון בכניסת הרחוב גרמה לי להבין שהוא בחוץ. לקחתי את הטלפון שלי ויצאתי מהדלת, נועלת אותה אחריי ומתחילה להתקדם לכיוון היציאה מהשער.
נכנסתי למכונית של אשטון, נותנת לו נשיקה על הלחי וחוגרת את עצמי, ״אני מאוד מקווה שיהיה כיף היום.״ פתחתי את השיחה כך.
״כיף?״ אשטון עונה ומגחך, מביט בי לשניה ואז מחזיר את מבטו בחזרה לכביש, ״הולך להיות טוב כל כך, שתרצי לחזור על הערב הזה שוב ושוב.״
YOU ARE READING
Brandy | Calum
Fanfiction"הגרון שלך לא שורף מרוב כל הברנדי?" "הלב שלי שרף יותר." כשחובבת אלכוהול שמה את העין שלה על בחור, אשר נחשב ההפך הגמור ממנה, ומחשיבה איתו בתור דבר חוץ מהמטרה הבאה שלה. מכיל: תכנים מיניים, שפה גסה ושימוש באלכוהול.