Brandy|9

2.1K 106 47
                                    

״יום הולדת שמח!״ צעקתי וקפצתי על אשטון, מחבקת אותו חזק.

היום זה יום הולדתו של אשטון, הוא בן עשרים וחמש ואין מאושרות ממני. ידעתי שהוא רוצה לחגוג את יום הולדתו במועדון האהוב עליו, אז לקחתי אותו לשם. חלק מהמועדון היה סגור בגלל היום הולדת, וחלק לא היה.

הזמנתי את חבריו של אשטון, ומסתבר שיש המון חברים שאפילו לא ידעתי עליהם, וכולם אישרו שהם יבואו. הייתי חייבת להזמין גם את קאלום, כי לוק בא.

״תודה ברנדי, אני אוהב אותך מלא.״ אומר ונותן לי נשיקה על הלחי. חייכתי לכיוונו מתחילה להתקדם לכיוון המטבח שלי, מוציאה את האוכל מהתנור ומניחה אותו על הדלפק. ״זה פיצה?״ שואל אשטון ואני מהנהנת בחיוך.

הוא מתקדם לכיוון שלי, לוקח פיצה מהמגש ושם בתוך צלחת. ״אז, מה עם לוק?״ שואלת בהתעניינות, נוגסת בפיצה שמשום מה יצאה לי נורא טעימה.

״באותו היום שאמרתי לו שאני צריך שניפגש אז אמרתי לו את זה, שאני אוהב אותו. הוא עוד שניה בכה אני נשבע וזה היה הדבר הכי חמוד בעולם, ואז אמרתי לו שאני מפחד וסיפרתי לו בדיוק את כל מה שאמרתי לך,״ אשטון עצר לשניה, לוקח אוויר. ״הוא פשוט חיבק אותי ואמר לי שהוא לא יפגע בי בחיים.״

חיוך התפרש על שפתיי. ידעתי. מהתחלה ידעתי שאחד מהם יתאהב ואז הם יהיו ביחד. ״נו, ומה היה אחר כך?״

אשטון נשען על ידו, מחייך, נראה כאילו הוא חושב על מה שהיה באותו יום. ״אחר כך עלינו לביתי, והזדיינו. הסקס היה כל כך טוב, אני נשבע! עוד שניה זה נמשך גם עד הבוקר.״

נחנקתי מהחתיכה שהייתה לי בפה, מתפקעת מצחוק מאיך שאשטון סיפר את זה. ״אלוהים אתה לא נורמלי!״

״זאת האמת״ אומר בחיוך. והדבר היחידי שיכולתי לחשוב עליו, זה כמה אני מאושרת בשבילו.

-

״הפתעה!״ כולם קופצים בצעקות, שמחים נורא. אשטון שהיה מלפניי, נבהל וחייך חיוך גדול.

הוא הסתובב אליי וחיבק אותי, יודע שאני ארגנתי את כל זה, ולאחר מכן מקבל את כולם בחיוך, אומר לכל אחד מהם תודה על זה שבאו.

כולם התחילו להשתכר, ואני הלכתי לקחת את השתייה הקבועה שלי מהבר. מזגתי לי כוס ברנדי- שותה אותה בלגימה אחת. הברנדי זורם בגרוני, ואני מרגישה שאני מתחילה להשתחרר ותחושת כיף זרמה בגופי.

רקדתי עם כולם, נהנית וצורחת. חיפשתי בעיניי את אשטון, רואה שהוא רוקד עם לוק, ותהיתי האם הם יספרו לכולם שהם יחד. השאלה אם קאלום נמצא כאן עלתה בראשי, אבל מיד הדחקתי את זה, הבנתי שאין לי למה להתעסק בו הערב.

הצורך ללכת לשירותים תקף אותי, ואני מתקדמת לשם בהליכה מהירה, הרגשתי שהאיפור שלי נמרח מעט, וזה העלה בי תחושת דאגה.

Brandy | CalumWhere stories live. Discover now