בשבועות האחרונים לא יצא לי לדבר עם קאלום או עם אף אחד אחר בכלל. הייתי עסוקה באשטון ולוק ביום ובערב ובתכנון החתונה. דווקא שמחתי שהיה מה שיעסיק אותי, במיוחד שאני עדיין לא מוכנה לדבר עם קאלום.
אשטון ולוק רוצים להתחתן כמה שיותר מוקדם, והחליטו להרים אירוע גדול ולא מצומצם. כמובן שידעתי שיצא לי ולקאלום להיפגש מתישהו, במיוחד שהוא צמוד ללוק ואני לאשטון, אבל בינתיים שמחתי שזה לא קרה.
״בייב, את תצטרכי לשבת ליד קאלום בחתונה.״ אומר אשטון, גורם לעיניי להתרחב. ״אני מצטער, אין לי איפה להושיב אותך, את שונאת את כולם!״ מוסיף.
אנחה נפלטה מפי. החלטתי לא להתווכח איתו ולהניח לו לעשות את זה לבד, כי הוא צודק- גם ככה אני שונאת את כולם. ״בסדר, רק שים לידי את גרייס וברנדון.״ ביקשתי ממנו.
אנחנו מסיימים לארגן את רשימת המוזמנים ביחד ועושים את האירגונים האחרונים לקראת החתונה שמשום מה הם רוצים אותה עוד שבוע וחצי.
גרייס ואני החלטנו מחר ללכת לחפש שמלות, ואני חושבת שאני יותר בלחץ אם אני לא אמצא אחת יפה.
ידעתי שלפני החתונה אני צריכה לסגור כמה עניינים עם קאלום, וידעתי שאני צריכה לעשות אותם עכשיו.
החלטתי להרים את הטלפון שלי ולסמס לקאלום שאני רוצה שניפגש, ואשמח אם זה יהיה בבית שלי הערב. החלטתי שאני אשים את כל הדרמות בצד ושאני צריכה לתת לזה לזרום, ועכשיו הגיע הרגע בו אני באמת מסוגלת לדבר איתו ולהוציא את כל מה שהיה לי להגיד.
לאחר כחמש דקות הטלפון מהבהב והודעה מקאלום בה הוא מודיע שהוא יגיע אליי בערב מופיעה על המסך. חייכתי מעט והבנתי שזאת כבר התחלה טובה שהוא בא, עכשיו אני רק צריכה למצוא את המילים הנכונות להוציא מפי כדי שלא יצא מצב מביך.
-
דפיקה בדלת מעירה אותי מהצפייה בטלויזיה, והלב שלי החל לפעום בקצב מהיר מהרגיל. ידעתי שקאלום עומד מאחורי הדלת, וזה גרם ללב שלי לצנוח ברגע שאני פותחת אותה וצופה בו עומד מולי.
ריח גופו הטוב מיד מציף אותי, ואני נתקפת בלחץ כאילו זאת הפעם הראשונה שאני רואה אותו. הוא לבוש בחולצה שחורה ובג׳ינס סקיני ארוך. שיערו מקורזל מעט ונראה כאילו לא התגלח כבר יותר משבוע.
הוא נראה מדהים.
הבנתי שאני צופה בו יותר מדי והוא כבר קלט את זה, אז החלטתי לפנות את דרכי ולתת לו להכנס.
קאלום מיד פנה לכיוון הסלון והתיישב על הספה, מחכה שאני אגיע ואשב לידו. הלחץ גובר בי ולרגע אני מאבדת את כל המילים, ומה שאני תכננתי להגיד לו נעלם מראשי כאילו לא חשבתי על זה מאות פעמים לפני. הוא מסתכל עליי, וזה נראה כאילו גם הוא חסר מילים. הייתי צריכה להתכונן על זה הרבה לפני כדי שלא יווצר מצב מביך שכזה.
YOU ARE READING
Brandy | Calum
Fanfiction"הגרון שלך לא שורף מרוב כל הברנדי?" "הלב שלי שרף יותר." כשחובבת אלכוהול שמה את העין שלה על בחור, אשר נחשב ההפך הגמור ממנה, ומחשיבה איתו בתור דבר חוץ מהמטרה הבאה שלה. מכיל: תכנים מיניים, שפה גסה ושימוש באלכוהול.