Brandy|19

1.7K 73 8
                                    

המוסיקה של המועדון המוכר מחריש את אוזנינו. אשטון, גרייס, ברנדון ואני החלטנו לבוא למקום האהוב עליי אחרי הרבה זמן שלא היינו בו.

ישר התקדמנו לכיוון הבר לקחת לנו את המשקאות, אשטון וגרייס מזמינים וודקה, ברנדון טקילה ואני ברנדי, כמו תמיד.

לרגע חשבתי ששמעתי את קולו של קאלום, כי ליבי מחל לפעום במהירות יותר ברגע שאני מסתובבת לאחור, אך לא רואה כלום.

אחרי אותו ערב במועדון, שהוא לקח אותי הביתה ובסוף עלה אליי ושכבנו, לא דיברנו על זה יום אחרי או יותר נכון שבוע אחרי. הסקס הזה היה שונה, קמנו מחובקים אחד עם השניה ולא יצאנו מהמיטה עד ששנינו קמנו, וזה אף פעם לא קורה.

אפשר להגיד שדי ניסיתי להתחמק ממנו, לא רציתי לראות אותו או לחשוב שאני שומעת אותו, כי אני מתחילה להכנס ללחץ. אני אפילו לא יודעת למה או ממה, אני פתאום מרגישה לא בנוח להיות לידו.

אנחנו הולכים לשולחן ומתיישבים, מתחילים לדבר ולשתות את המשקאות שלנו במהירות. הברנדי האהוב זורם בגרוני, גורם לתחושה טובה להתפשט ולאדרנלין להופיע, ואחרי עשר דקות אני כבר מוצאת את עצמי ברחבה עם גרייס, רוקדות וקופצות בתנועות מוזרות.

גרייס רוקדת לידי, אפשר לדעת שהיא מחוקה, כי אחרי הכוס וודקה שהיא לקחה, היא לקחה עוד אחת. אנחנו רוקדות אחת עם השניה, נצמדות, נוגעות, צוחקות ואפילו צועקות כאילו מישהו שומע אותנו. נהנתי, הרגשתי משחוררת פתאום.

היא פתאום התפקעה מצחוק, מצמידה את פניה לאוזניי כדי שתוכל להגיד לי למה. ״אני לא יודעת, אבל נראה לי קאלום פה.״ אמרה גרייס, לא שוכחת להוסיף את הצחקוק שלה בסוף המשפט. אני, שהייתי יותר פיכחת ממנה- הסתובבתי לאיפה שהיא הסתכלה והיא צדקה, הוא שם, יושב לבד ושותה. החיוך ירד משפתיי, אין סיכוי שהוא יראה אותי בין כל האנשים האלה.

ועד לפני שהספקתי למצמץ, כאילו קאלום קורא את מחשבותיי ויודע לאן בדיוק להסתכל- עיניו נחות על שלי. מרגיש ששמו עלי אור גדול, שהוא יוכל לראות אותי, ואלוהים יודע למה, אבל הוא מחייך ומניח את הכוס על השולחן, קם ומסדר את מכנסיו לפני שהוא מתקדם לכיוון שלי.

הלב שלי רץ, הרגליים שלי הרגישו כמו נוזל ברגע שהוא מתקדם אליי, לא יכולתי לזוז ואני אפילו לא יודעת למה פתאום יש לו כזאת השפעה עליי, אבל לא אהבתי את זה. ״ברנדי, לא שמעתי ממך יותר מדי זמן.״ אומר קאלום בחיוך, אני לא יודעת איך אני מסוגלת לשמוע אותו בין כל המוסיקה הזאת, אבל לכמה רגעים זה הרגיש כאילו רק אני והוא נמצאים בחדר.

שילבתי את ידיי, ״ראית אותי לפני שבוע.״ עניתי, מזכירה לו את הפגישה המדהימה שלנו אצלי בבית, שלא יוצאת לי מהראש.

Brandy | CalumWhere stories live. Discover now