״צ׳יזבורגר וצ׳יפס,״ אמרתי לכיוון המלצרית- שכתבה במהירות את הזמנתי.
אשטון תוהה לרגע מה להזמין, עובר בפעם החמישית בערך על התפריט. ״אני חושב שאקח צ׳יזבורגר, צ׳יפס, טבעות בצל וסלט גדול,״ אומר, סוגר את התפריט- מרוצה מההזמנה. הסתכלתי עליו מעט המומה, הוא הזמין מנות לשמונה אנשים. ״מה? צריך לשמור קצת על הגזרה, אז הזמנתי סלט.״ חייך.
המלצרית מגכחת, לוקחת את התפריטים ואומרת לנו שההזמנות יהיו מוכנות בין עשר דקות לחצי שעה. אותו רגע במסיבה של לוק, שדיברנו, לא עזב את ראשי. הייתי צריכה לדבר עם אשטון וידעתי שעכשיו זה הזמן המתאים.
ניסחתי בראשי איך להגיד את זה, בלי שידע שלוק ואני דיברנו. ״מה איתך ועם לוק?״ שאלתי, לוגמת מכוס המים שהונחה לנו ברגע שנכנסנו למסעדה.
אשטון הרים את מבטו מהטלפון, סוגר אותו ומניח אותו על השולחן. ״את האמת שהכל בסדר איתו, אבל אני רוצה לסיים את זה.״
נחנקתי מהמים שהיו בגרוני, גורמת לכמה טיפות לצאת מפי. הוא לא יכול לסיים את זה, זה יהרוס את לוק, זה יהרוס לאשטון. ״מה! למה?״ כמעט וצעקתי עליו.
הוא מביט בי המום מכיוון שצעקתי. אשטון נאנח בתסכול. ״ברנדי, אני מתחיל להתאהב בו, אני מפחד.״
הוא אוהב את לוק, הם מרגישים את אותו הדבר אחד כלפיי השני, אז למה אשטון עוצר את עצמו מלהמשיך את זה, למה הוא לא רוצה להיות בזוגיות טובה עם מישהו כל כך טוב כמו לוק?
גניחת תסכול יצאה מפיו של אשטון, ״אני מפחד, אני מפחד להיפגע, אני מפחד להתאכזב, אני מפחד מהכל פשוט. אני לא רוצה לעמוד בעמדה של הנפגע שוב, ואני לא רוצה להשתמש בפגיעות שלי נגדו. זה שאני יכול להיפגע מהקשר הזה, זה בסדר, אבל אני יודע שאם פתאום אני אקום ואלך והוא יהיה מספיק מאוהב בי, הוא יפגע, יפגע יותר ממני אפילו.״
הנהנתי לכיוונו, מבינה מאיזה מקום הוא בא. הוא מפחד, וזה בסדר לגמרי. אשטון נפגע בעבר מלא גם אם זה מתוך סטוצים, הוא לא רוצה להיפגע שוב. אני חושבת ואפילו יודעת שלוק לא יפגע בו לשניה, ורואים שאם לוק רוצה לאהוב מישהו, הוא יאהב אותו עד הסוף.
לא יכולתי להאשים אותו, כי אני בדיוק כמוהו. אני מפחדת גם להכנס לקשר רומנטי עם מישהו. יכולתי כל כך הרבה פעמים לצאת עם הרבה אנשים, אבל פחדתי, פחדתי והדחקתי אותם ממני.
״אני מבינה אותך, אש.״ אני אומרת, הוצאתי את ידי מכיסי ושמתי אותה על ידו של אשטון, ״אבל, אני חושבת שלוק שונה. הוא אוהב אותך, אני יודעת את זה וגם רואים את זה. לפי דעתי, כדאי לך לנסות, לשבת ולדבר איתו ולהגיד לו מה אתה מרגיש. תספר לו על העבר שלך ועל הפחדים שלך, הוא יבין אותך, תאמין לי.״
אשטון מהנהן, מסכים עם דבריי, ״אוקיי, את צודקת.״ אומר, הוא מוציא את הטלפון, מקליד משהו מהר וסוגר את הטלפון לאחר מכן, נושך את שפתיו בלחץ.
YOU ARE READING
Brandy | Calum
Fanfiction"הגרון שלך לא שורף מרוב כל הברנדי?" "הלב שלי שרף יותר." כשחובבת אלכוהול שמה את העין שלה על בחור, אשר נחשב ההפך הגמור ממנה, ומחשיבה איתו בתור דבר חוץ מהמטרה הבאה שלה. מכיל: תכנים מיניים, שפה גסה ושימוש באלכוהול.