"למה את כל כך עייפה?" שואלת אותי גרייס בזמן שהיא נוגסת בטוסט שלה.אנחנו יושבות במסעדה, אוכלות בזמן ההפסקה שלנו ומרוב שלא ישנתי כל השבוע- אני לא מסוגלת אפילו לאכול.
שפשפתי את עיניי, מרימה את מבטי אליה. "בגלל אשטון, ביקרתי אותו מלא השבוע ולא הצלחתי לישון בלילה." נאנחתי, לוקחת חתיכה מהטוסט שלי ומכניסה לפה.
היא מהנהנת לעברי, "אני שמה לב, אבל אל תתני לזה לדפוק את האכילה שלך. תאכלי משהו, את נורא חיוורת." אומרת בדאגה ודוחפת את הצלחת לכיווני יותר.
היא צודקת, אני באמת לא יכולה לדפוק לעצמי את הארוחות.
לא ישבתי עם גרייס מלא זמן כבר, לא יצא לנו לדבר בגלל שלא הייתי במסעדה, הייתי עסוקה בלבקר את אשטון. מסתבר שהמון דברים הספיקו לקרות השבוע. גרייס הכירה מישהו שלפי התמונות שהיא הראתה לי שלו, לדעתי הוא נורא חתיך והיא אומרת שאני צריכה להכיר אותו. המסעדה לא תפקדה בלעדיי, לפי דבריה של גרייס גם רוב הצוות התגעגע אליי וזה די חימם את ליבי, שהיה בדרך כלל קר.
לא דאגו לי כבר מלא זמן, ולשמוע את מה שגרייס אמרה די הרגיש לי טוב. נורא אהבתי את זה שהמסעדה הזאת היא בית קפה ביתי - קטן אך מלא אנשים שומעים עליו ובאים לכאן. זה כמו עסק משפחתי.
על היום הראשון כאן הספקתי להרגיש כאילו אני חלק מהמשפחה, וההרגשה הזאת הייתה חסרה לי כל כך, אז שמחתי שהם מתחילים למלא את המקום הזה בלב שלי שהיה ריק כל כך הרבה זמן.
ברנדון מצטרף אלינו, מוסיף עוד קצת דברים שלא ידעתי שגורמים לי לצחוק מעט, וכשמגיעה השעה לחזור למשמרת, אני וגרייס מרימות את הצלחות שלנו ומתקדמות לכיוון המטבח.
אנשים נכנסים למסעדה ואני עסוקה בטלפון שלי, ״אני חושב שכדאי לך להסתכל מי נכנס לכאן.״ אומר ברנדון, גורם לי להרים את מבטי מהטלפון אל כיוון הדלת.
נשכתי את שפתיי, עיניי מתכווצת בכעס. קאלום נכנס למסעדה עם אישה, שלא ראיתי אף פעם, אך משום מה הייתה מוכרת לי נורא.
״יש סיבה שהוא נמצא עם אליזבת' טנסון?״ שואלת גרייס פתאום, מכניסה את הקשית שהייתה בתוך הכוס קולה לפיה.
אליזבת' טנסון. זה למה היא הייתה נראית לי מוכרת.
היא למדה איתי בתיכון והייתה בין הבנות הכי מוכרות בבית ספר ואפילו בעיר. כולם רצו אותה, היא ניסתה להשפיל אותי פעם אחת, אבל ידעתי טוב מאוד להראות לה שאני לא אחת מהבובות שלה שהיא יכולה להציק להן, רק שאז קרה את המקרה שגרם לי לשנוא אותה.
לרגע הרגשתי כמו ילדה מחבורה של רכלניות, בצורה ששלושתינו יושבים ובוחנים אותם, זה באמת היה נראה ככה.
YOU ARE READING
Brandy | Calum
Fanfiction"הגרון שלך לא שורף מרוב כל הברנדי?" "הלב שלי שרף יותר." כשחובבת אלכוהול שמה את העין שלה על בחור, אשר נחשב ההפך הגמור ממנה, ומחשיבה איתו בתור דבר חוץ מהמטרה הבאה שלה. מכיל: תכנים מיניים, שפה גסה ושימוש באלכוהול.