Brandy|24

1.4K 71 12
                                    

אספתי את שיערי גבוה ברגע שהרגשתי את החום מתפשט בכל איבר בגופי. זה היה יום חם, בין הימים הכי חמים בשנה. אני מנקה את השולחנות המלוכלכים שבמסעדה, ומרגישה שבא לי לשבת מתחת למזגן לכמה זמן.

אנחה יוצאת מפי ברגע שסיימתי לנקות את כל השולחנות. הסתכלתי מבעד לחלון, רואה כבר שהחשיך ואני לבד במסעדה. הפכתי את הכיסאות והורדתי את הסינר מגופי, לוקחת את המפתחות לסגירת המסעדה, את הדברים שלי ויוצאת.

נעלתי את הדלת וסגרתי את השער, מתחילה להתקדם לכיוון האוטו שלי בזמן שאני מדליקה את הטלפון לראות אם קיבלתי הודעות במהלך היום.

כמה הודעות מאשטון ששואל אותי אם אני רוצה לבוא אליו עוד כמה שעות צצות במסך הבית שלי, ואני מיד פותחת ועונה שאבוא. אין לי למה להפסיד, לא ראיתי אותו המון זמן, ואני חייבת להתעדכן איתו על דברים!

לא הרגשתי עייפה למרות היום עבודה המעייף הזה ורציתי רק להגיע הביתה, להתקלח ולצאת.

נכנסתי אל תוך האוטו, נוסעת את הנסיעה של החמש דקות עד הבית, וכשאני מגיעה אל ביתי אני מקבלת עוד הודעה מאשטון שאומרת לי לבוא עם בגד ים איתי כדי שנכנס לבריכה בבית שלו.

החלטתי לוותר על המקלחת ופשוט לשים עלי בגד ים שהיה עליי מעט קטן, אך הוא היחידי שהיה לי בארון- ופשוט לצאת.

רציתי כבר להגיע לאשטון, ממש שמחתי שהוא הציע להיפגש! התגעגעתי אליו, והרבה זמן עבר מאז הפעם הראשונה שבאמת נפגשנו והתעדכנו על דברים, ואני די בטוחה שיש לנו הרבה על מה לדבר.

לקחתי את התיק גב הקטן שלי והכנסתי אליו כמה בגדים, אולי אחליט לישון אצלו בגלל שאין לי עבודה מחר ולא יהיה לי חשק לחזור בשעה כל כך מאוחרת של הלילה לבית שלי שאני חצי שתויה.

נעלתי את הבית והתקדמתי לכיוון המכונית שלי. אני בחצי הדרך להתקדם על קאלום, ואני שמחה.

-

הנסיעה לבית של אשטון הייתה מאוד מהירה, כשנכנסתי לרחוב שמעתי מוזיקה רועשת במיוחד מגיעה מהבתים הקרובים וככול שהתקרבתי קיוויתי שזה לא מהבית של אשטון.

אבל כמובן שטעיתי.

מסיבה התחוללה בבית ואנשים לבושים בבגד ים ואפילו כאלה שערומים מסביב לבריכה. דמי התחמם, חשבתי שהערב יהיה שלי ושלו, אבל כנראה שלא.

הבנתי את התוכנית של אשטון, הוא ידע שאם תהיה פה מסיבה גדולה והוא יגיד לי על כך אז אני לא אבוא. והוא צודק, לא הייתי באה כי לא הרגשתי בטוב עכשיו לבוא לאחת המסיבות האלה שאני אראה בהן את קאלום.

רתחתי על המחשבה הטיפשית שלו ועל הטימטום שלי שבאתי למרות שהייתה לי הרגשה שזה מה שהולך להיות.

Brandy | CalumWhere stories live. Discover now