Brandy|25

1.3K 72 9
                                    

זה היה עוד אחד מאותם ימים שאני יושבת בבית ולא יודעת מה לעשות. רק אני, גלידה, טלוויזיה ומחשבות. הפרצוף של קאלום התרוצץ בראשי כמה וכמה פעמים, שזה גרם לי לרצות להשתגע.

חודש עבר מאז הפעם האחרונה שראיתי אותו, באותה פעם שאמרתי לו שאני לא אוהבת אותו, למרות שאני דווקא כן. מאז אותו לילה אני חושבת מה היה קורה אם הייתי אומרת לו שאני כן אוהבת אותו, כן רוצה להיות איתו, אני כזאת מטומטמת לפעמים.

דפיקה בדלת מעירה אותי מהמחשבות, גורמת לי לקום לכיוונה ולפתוח אותה. אשטון מופיע מולי עם עוד שתי קופסאות גלידה וניל עוגיות- בין האהובות עליי. חיוך עולה על שפתיי ואני מיד חוטפת ממנו קופסא אחת וחוזרת לשבת על הספה. ״מה מביא אותך לכאן?״ אני שואלת אותו, פותחת את המכסה ומתחילה לזלול.

אשטון מתיישב לידי ופותח את הקופסא השניה, מתחיל לאכול גם. ״סתם, רציתי לדבר איתך על כמה דברים.״ אומר בפה מלא.

הרמתי את מבטי אליו, לא מבינה כל כך על מה יש לנו לדבר. אני מתכוונת, כל יום אנחנו מדברים והוא כנראה בא לפה בשביל לספר לי משהו חשוב. ״אוקיי, דבר.״ אמרתי לו בזריזות, משלבת את רגליי ויושבת מולו בהקשבה.

אשטון מצחקק מעט מההתנהגות שלי, ״סתם רציתי לשאול אותך מה עשית לקאלום?״ הוא מביט בי. ברגע שהשם קאלום יצא מפיו, אני מפסיקה לאכול ומביטה בו כלא מבינה. ״תקשיבי, הוא כל יום אצלנו והוא נראה מבואס בטירוף, לוק שאל אותו למה, הוא ענה ׳ברנדי׳ אז רציתי לדעת מה עשית לו.״

קאלום מבואס? לא נשמע לי כל כך הגיוני, במיוחד בגלל העובדה שיש לו ילד עוד מעט, יש לו חברה, ואני סתם נהפכתי למכרה בשבילו, ואפילו זה בקושי.

״אני לא עשיתי לו כלום. באותו יום של המסיבה הוא שאל אותי אם אני אוהבת אותו ואמרתי לו שלא וזהו, מאז כלום לא קרה.״ עניתי בקצרה, לא מרחיבה על שום דבר שקרה בשיחה הזאת.

״אבל את כן אוהבת אותו!״ אשטון צעק והשליך את ידיו באוויר. ההתפרצות שלו גורמת לי להיבהל מעט אך לא להראות את זה.

הוא לא אמור להיות מופתע, לא הייתי אומרת לקאלום בחיים שאני אוהבת אותו, במיוחד שהוא לא אוהב אותי. אני לא יודעת למה הוא בכלל שאל את זה באותו יום של המסיבה אבל לאט לאט הבנתי שזה לא אמור לעניין אותי, אני לא צריכה להיתפס עליו ואני צריכה להתקדם הלאה, הלאה לגמרי.

מגלגלת את עיניי, ״אז מה אשטון, אתה באמת חושב שהייתי אומרת לו את זה? ברור שאני אוהבת אותו! זה הכי צפוי שיש, אבל עוד מעט החברה המטומטמת שלו תלד, אני אשב בבית ואבכה על כמה אני אוהבת אותו בזמן שיהיה לו פאקינג ילד, ואני אמורה להגיד לו שאני אוהבת אותו?״ צעקתי עליו בחזרה, גורמת למבטו להתרכך ולהבין אותי.

Brandy | CalumWhere stories live. Discover now