Brandy|22

1.4K 72 15
                                    

שמיכה, פיג׳מה, גלידה וטלוויזיה דלוקה. אני לא יכולה לחשוב על משהו שיעלה לי את המצב רוח חוץ מלהסתגר בתוך עצמי בבית. לבד.

לא הגעתי לעבודה כבר כמה ימים, ותירצתי לכריסטיאן שאני חולה. אפשר להגיד שהרגשתי ככה, למרות שזה בכלל לא היה נכון.

לא דיברתי עם אשטון, גרייס או ברנדון כמה ימים, ובחרתי לא לגעת בטלפון כמה שאני יכולה כי הוא לא הפסיק לצלצל מהודעות שהגיעו מקאלום. כעסתי עליו.

הייתי יותר פגועה מכל דבר שקרה לי בחיים. סמכתי עליו, התחלתי לחבב אותו ואז פתאום ההודעה המדהימה שאליזבת' בהריון הגיעה, וגרמה להכל להתנפץ. הרגשתי רע עם עצמי, שככה הוטעיתי וחשבתי שהוא מכבד ואוהב אותי גם. איך היא יכולה להכנס להריון? למה הוא שכב איתה, אלוהים.

הטלפון שלי צילצל שוב, ואחרי יום שלם שלא הרמתי אותו וקראתי הודעות, החלטתי לפתוח את הכל עכשיו.

׳ברנדי, בבקשה תעני לי. את לא נתת לי להסביר את עצמי וישר ברחת, זה לא כמו מה שזה נראה. אני רוצה להיפגש ולהסביר לך.׳

נשכתי את שפתיי, עייני אדומות ונפוחות, לא ישנתי כמה ימים ואנ לא חושבת שהייתי במצב הזה כבר המון זמן, עד עכשיו.

׳אני מתחיל לדאוג. אפילו לא ענית להודעות שלי או פתחת אותם. תראי לי סימן חיים, ברנדי. בבקשה.׳

החלטתי להרים את הטלפון ולפתוח את ההודעה, האצבעות שלי מקלידות במהירות כל כך, שאני אפילו לא מספיקה לקרוא לפני שאני שולחת וזורקת את הטלפון הרחק ממני, שאפילו לא אכפת לי אם הוא נפל ונשבר.

׳אני מעדיפה לא להיפגש איתך קאלום. אין מה להסביר, לא משנה מה יהיה ההסבר זה יגיע לזה שהיא עדיין בהריון. בהריון ממך. אני לא יודעת למה עשית לי את זה, אני לא חשבתי שאני אי פעם אפגע ממישהו כמוך. כנראה שהיית נורא חשוב לי שאני מוצאת את עצמי במצב כל כך מגעיל עכשיו. תודה קאלום, גרמת לי לסמוך עלייך ועכשיו הפכת לבן אדם הכי שנוא עליי.׳

Brandy | CalumWhere stories live. Discover now