הבוקר קמתי בהרגשה מדהימה.
הרגשתי די טוב בזכות הדייט שהיה לקאלום ולי אתמול. הוא לקח אותי למקום המדהים שאף אחד מלבדו לא ידע עליו, ועכשיו גם אני יודעת עליו.לא הפסקנו לדבר עד אור הבוקר. צחקנו, התחבקנו, התנשקנו. זה היה כיף, זה היה מדהים. הרגשתי שקאלום שהיה איתי אתמול זה לא קאלום של בדרך כלל. ואם להגיד את האמת, רם אני לא הייתי הברנדי של בדרך כלל. הייתי רגישים יותר, סבלניים יותר, והפגישה הזאת לא נבעה מעוד סקס ששנינו השתוקקנו אליו.
סיפרתי לו דברים על הילדות שלי, על הזיכרונות מהוריי, על הבית ספר ועל החברים שהיו לי. והוא כמובן הקשיב, ענה ואפילו סיפר לי עליו הכל. היה לי כל כך כיף, שלא הפסקתי לחשוב על זה או לישון בלילה.
אשטון, גרייס וברנדון לא הפסיקו לשלוח לי הודעות, להתקשר או לחפור לי. הם רצו לדעת פרטים, כל שניה מהדייט הזה וכל נשימה שהייתה. הם נשמעו כל כך משתוקקים לדעת מה קורה ואיך היה כמו חבורת בנות רכלניות, שזה בערך מה שאנחנו.
ברגע שהגעתי הביתה נזרקתי על המיטה ולא דיברתי עם אף אחד. חיברתי את הטלפון למטען והרחקתי אותו ממני, פשוט הסתכלתי על התקרה, ידיי מאחורי ראשי, והראש שלי במקום אחר.
אני לא ידעתי מה הרגשתי, לא יכולתי להגיד שאני אוהבת את קאלום ורוצה שנהיה ביחד, אבל לא יכולתי להגיד גם שאני שונאת אותו או רוצה אותו בתור ידיד רק. כן רציתי מעבר, כן ידעתי שיש כאן משהו, ואני חושבת שאני כן רוצה ללכת על זה.
------
משמרת הערב שלי החלה, אני במסעדה שנהפכה להיות כמו הבית השני שלי, מגישה ללקוחות את המנות שלהם ונותנת חשבונות להולכים.
גרייס וברנדון לא נמצאים היום, זאת המשמרת שלהם אבל משום מה שניהם חלו וביקשו יום מחלה אחד. רשמתי לפניי להתקשר אליהם לאחר שאני מסיימת את המשמרת ולבדוק מה איתם, אולי אני אלך עם אשטון לבקר את שניהם.
״את יכולה להסביר לי שוב מהתחלה?״ אשטון דורש שאסביר לו מה הלך בדייט שלי ושל קאלום, שדרך אגב, ואני אחשוב על זה בפעם המיליון, הוא היה מדהים.
כשחזרנו הביתה מהדייט, הוא ליווה אותי עד הדלת ונתן לי נשיקה על הלחי, הוא לא נכנס אליי והערב לא נגמר בסקס בחדרי, וזה מה שהיה כיף.
״אני אקצר את זה. הדייט היה מדהים ולא שכבנו אחר כך.״ עניתי לאשטון על שאלתו בקצרה. עם כמה שאני אוהבת את אשטון, ואוהבת לדבר על דברים ולספר אותם כמה וכמה פעמים- אני צריכה עכשיו להתרכז בלרצות לקוחות במסעדה.
אשטון קם מן הכיסא, ״ברגע שאת מסיימת את המשמרת את מתקשרת אליי, אני בא לקחת אותך ועושים ערב בבית שלי, ואת הולכת לספר לי הכל, מהתחלה.״ אומר בקריצה, נותן לי נשיקה בלחי.
YOU ARE READING
Brandy | Calum
Fanfiction"הגרון שלך לא שורף מרוב כל הברנדי?" "הלב שלי שרף יותר." כשחובבת אלכוהול שמה את העין שלה על בחור, אשר נחשב ההפך הגמור ממנה, ומחשיבה איתו בתור דבר חוץ מהמטרה הבאה שלה. מכיל: תכנים מיניים, שפה גסה ושימוש באלכוהול.