Brandy|30 part 2

1.8K 79 16
                                    

עברה שנה מאז החתונה של אשטון ולוק, באותו יום אני וקאלום חזרנו להיות בקשר, התחלנו לצאת ונהיינו רשמית ביחד. החתונה הייתה הדבר הכי טוב שהיה לי בחיים, גם בגלל קאלום וגם בגלל שהחבר הכי טוב שלי התחתן עם הגבר שהוא אוהב סוף סוף. מאותו לילה אני וקאלום לא הפסקנו לעשות סקס, להנות ולהביע את רגשותינו כל יום. אפשר להגיד שזאת הייתה שנה קשה אך זה היה שווה את זה.

קאלום מחזיק בידי בזמן שהוא מזיז ענפים ועלים כדי שנוכל להתקדם. אנחנו עושים את אותה הדרך אל המקום שהוא הראה לי לפני שנה ואפילו יותר, איפה שהתקיים הדייט שלנו, ואני שמחה כי זה היה היום הכי טוב בחיים שלי.

אני צוחקת שאני שומעת את קאלום מקלל כי הוא שוכח את הדרך, אך אנחת הקלה מיד נפלטת מפיו שהוא מוצא את המקום. הוא מזיז את הענפים וחושף בפניי את המקום הישן שלא ראיתי המון זמן.

הוא תלה על העצים ועל השיחים מנורות שהאירו את המקום, פיזר עלי כותרת ושולחן קטן היה באמצע. אני לא יודעת איך אפשר להיות כל כך רומנטי, אבל זה עשה לי טוב שזכיתי בבן אדם כמוהו.

״קאלום.. זה מדהים.״ אמרתי, קצת בהלם. החיוך לא ירד מהשפתיים שלי גם בזמן שאני סורקת את המקום וגם בזמן שאני רואה את קאלום לא מוריד ממני את העיניים, כאילו נהנה להסתכל עליי מתלהבת.

״אני אעשה בשבילך הכל.״ אמר. גם אחרי כל כך הרבה זמן שאני מכירה אותו, המשפטים שלו יכנסו לי ללב חזק ויעשו לי דברים שרק הוא מסוגל לעשות.

חייכתי, מתקדמת אליו ותופסת בפניו, הסתכלתי לו היישר אל תוך העיניים ונישקתי אותו נשיקה ארוכה וחמימה, ולא רציתי לשחרר משפתיו המלאות לשניה.

קאלום ממכר. מיום ליום הבנתי כמה אני נמשכת אליו, כמה אני זקוקה לו וכמה אני אוהבת אותו. כל בוקר, צהריים וערב הוא גרם לי להאמין באהבה יותר ויותר. הוא מזכיר לי כל הזמן כמה הוא אוהב אותי וכמה הוא זקוק לי, הוא דאג שאני לא אשכח את זה לעולם.

״אני חושב שהגיע הזמן שנשב לאכול.״ הוא צחקק, מתנתק ממני וגורם לי לחזור למציאות שאנחנו נמצאים בה. חייכתי אליו, והנהנתי בראשי, באמת הגיע הזמן שנאכל.

הוא מזיז את הכיסא בשבילי, וזה לא משהו שאני כבר לא רגילה אליו, אבל זה עדיין מקסים בעיניי. הוא מתיישב מולי ומוציא מהסלסה שהוא הביא איתו קופסאות אוכל גדולות. ״כל היום עמדתי במטבח והכנתי אוכל. גם אם יצא מגעיל אני חושב שתעשי כאילו טעים לך כדי שאני ארגיש טוב עם עצמי.״ קאלום אומר בזמן שהוא פותח את הקופסאות.

צחוק נפלט מפי, ואני מגלגלת את עיניי. ״אני בטוחה שזה יצא מדהים.״ אמרתי ושמתי לי בצלחת קצת מהפסטה ומהבשר. קאלום תמיד ידע מה זה לעמוד במטבח ולבשל, לעומתי שאני לא ידעתי אפילו מה זה להפעיל את הגז. לקחתי ביס מהפסטה, וזה מיד עורר בי את תחושת התאבון שוב מרוב שזה היה מדהים. ״וואו. קאלום, זה טעים בטירוף.״ אמרתי בהתלהבות והמשכתי לאכול. היה משהו מיוחד בפסטה שלו, לא יצא לי לאכול פסטה כזאת בחיים.

Brandy | CalumWhere stories live. Discover now