Brandy|28

1.2K 57 18
                                    

הבטתי בקאלום חסרת מילים, ״אתה מה?״ שאלתי, לא יודעת איך להגיב. עבר כל כך הרבה זמן מאז ששמעתי מישהו אומר את שלושת המילים האלה, ואת האמת, שלשמוע את המילים האלה מהפה של קאלום גרם לגופי להתחמם מלחץ.

לא ידעתי כל כך איך להגיב, ושכבתי מתחתיו כמו בול עץ. שנינו ערומים, הוא מביט בעיניי כאילו מחכה לתשובה שלי אבל אני לא אומרת מילה חוץ ממה ששאלתי.

הרגשות שלי לקאלום לא היו מובנות. מצד אחד רציתי לצעוק לו בתוך הפנים כמה אני רוצה שנהיה ביחד ושאני אוהבת אותו, ומצד שני פשוט הרגשתי ריקנות ואת הקול בראש שלי אומר לי שעד לפני כמה שעות לא רציתי לדבר איתו ושזאת טעות.

״אני אוהב אותך ברנדי.״ הוא אמר שוב, הפעם בפחות ביטחון. הוא הרגיש שמשהו לא בסדר, ואני הרגשתי לא נעים שאני לא מחזירה לו בחזרה את המילים המשמעותיות האלה.

״קאלום..״ זה הדבר היחידי שיוצא לי מהפה. עיניו של קאלום התכווצו והוא השפיל את מבטו ועצם את עיניו במין בושה. הוא התחיל לקום ממני ואני הבנתי שהוא רוצה להתקדם לכיוון הבגדים שלו. ״לא קאלום. לא לזה התכוונתי.״ אני מיד תופסת בידו ועוצרת אותו מלהרים את הבוקסר שהיה מתחת לשולחן.

אנחה יוצאת מפיו, ״הייתי צריך לדעת שאת לא מרגישה אליי כלום,״ אומר קאלום, ואני מרגישה בצורך להגיד לו שהוא טועה ושזה לא מה שהוא חושב, אבל משהו עוצר אותי מלהגיב ורק להקשיב לו. ״הייתי צריך לדעת שאת לוקחת אותי כסטוץ מזויין.״ הוא מוסיף, הפעם הוא לא נותן לי לעצור אותו והוא מרים את בגדיו ומתחיל להתלבש במהירות.

״זה ממש לא נכון.״ אני מרימה את עייני שמתמלאות דמעות ומביטה בו. אני לא יודעת למה הוא חושב שאני לוקחת אותו כסטוץ, הרי אם לא הייתי מרגישה אליו משהו לא הייתי מתעצבנת מכל הסיפור עם אליזבת׳. למה דווקא עכשיו, שאני כן צריכה להגיב ולפתוח את הפה שלי ולעצור אותו- זה לא קורה ואני יושבת ושותקת כמו ילדה קטנה.

״מה לא נכון ברנדי?!״ קאלום צועק ומרתיע אותי קצת לאחור. חוסר נעימות הציף את גופי וגרם לי לקלוט שאני יושבת עירומה והוא עומד מעליי וצועק, וזה גרם לי לתפוס בשמיכה הדקה שהייתה לידי ולכסות את עצמי במהירות. ״אנחנו מזדיינים על בסיס קבוע ואת רוצה להגיד לי שאת לא מרגישה אליי משהו? אני כזה מפגר שאמרתי לך את המילים האלה, פשוט מטומטם.״ אני שומעת את קאלום מאשים את עצמו ויורק על עצמו מילים שלא נכונות בכלל.

הדמעות התחילו לזלוג במורד לחיי, אני מרגישה קטנה ועירומה לידו מכל הבחינות. הוא לא יודע מה עובר לי בראש והוא לא יודע כמה קשה לי להגיד למישהו את שלושת המילים האלה שלא יצאו מהפה שלי כבר המון המון זמן. הוא בן אדם מאוד משמעותי בחיים שלי ואם הוא חושב שאני לא מביעה אליו רגש קטן- הוא טועה.

Brandy | CalumWhere stories live. Discover now