Hoofdstuk 9: waarin goden nog niet zo slecht zijn als ze altijd zeggen?

667 26 1
                                    


Hoofdstuk 9: Waarin goden nog niet zo slecht zijn als ze altijd zeggen?

Music: Stronger - mt eden.

"Nee echt niet!" Zeg ik terwijl ik hem raar aan kijk. Ik ga niet met hem mee naar zijn huis! Het is een jongen!

"Waarom niet? Ik bijt niet!" Protesteert hij. "Ik geef je tenminste een plek waar je kan slapen."

"Ik ken je nog geen eens!" Zeg ik. "Het hoeft niet ik kan ook wel gewoon naar Adam toe."

"Komaan Am, ik doe je niks aan hoor!" Lacht hij en ik haal mijn schouders op, wat is het ergste wat hij kan doen?

"Al goed al goed! Ik ga mee!"

"Kom." zegt hij dan en pakt mijn hand weer vast. Ik moet toegeven, met deze god mee naar zijn huis gaan is nog niet zoon erg idee, maar wat als hij een verkrachter is of nog erger hij gaat me straks ontvoeren of nee! Misschien gaat hij me wel gebruiken voor geld! In de prostitutie!

Ik stop abrupt met lopen. "Je bent echt geen verkrachter of moordenaar of zoon gekke loverboy?!"

"Zie ik eruit als een verkrachter?"

"Niet echt."

"Zie ik eruit alsof ik je ga vermoorden?"

"Nee."

"Zie ik eruit als een loverboy?"

"Nou.."

"Amber Hoekstraat!" Lacht hij.

"Wat? Henk is ook altijd heel onverdacht dus jij kan dat ook zijn! Heet je eigelijk wel Roderick?"

"Wie is Henk?" Zegt hij verwarrend. "Is dat je ex?"

"Henk is mijn schoonbroer." Zeg ik. "Ik ben jammer genoeg alleen wel enig kind."

"Wat?" Zegt hij en schudt zijn hoofd. "Laat maar, ga je nog mee of wat?"

"Je bent echt geen verkrachter of moordenaar of een loverboy?" Zeg ik en kijk hem doordacht aan.

"Zie ik eruit als een verkrachter of moordenaar of loverboy?" Zegt hij.

"Niet echt nee." Zeg ik en kijk hem van top tot teen aan.

"Nou, dan hoef je je nergens zorgen om te maken!" Zegt hij met een grijns op zijn gezicht.

"Dat is nou net wat moordenaars en verkrachters ook zouden zeggen." Zeg ik wetend dat dit slecht kan aflopen, maar zeg nou eerlijk van zoon knappe god als dit kan je toch geen nee zeggen?

"Kom." Zegt Roderick hoofdschuddend. "Wacht!" Zeg ik en pak mijn telefoon. "Wat doe je?" Vraagt Roderick terwijl hij naar mijn telefoon kijkt.

"Even tegen Adam zeggen dat als ik na 24 uur niet terug heb gereageerd hij de politie moet bellen."

00:30 Amber: lieve prins, ik ben naar het huis van de goden, als ik na deze 24 uur niet reageer, bel dan de politie. want deze god kan misschien wel de god van verkrachten zijn of van moordden dat je dat even weet. Ik leg je later alles uit! HIJ IS WEL HEEL LEKKER EN HIJ HEEFT EEN SIXPACK!

A little bit of love in a lonely story Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu