Hoofdstuk 47: Wat is er gebeurd met de Roderick die ik kende?Music: Amsterdam - Nothing but thieves
(I LOVE THIS SONG SO MUCH! Nee eigelijk hun hele album is geweldig!! ALLEMAAL LUISTEREN!!)
Hee Teo, (26 januari. 2016)
Ze was twee dagen niet op school, twee dagen waar ik me zo vreselijk voelde. Ik wilde het goedmaken alles wat ik had zou ik aan haar geven alleen maar voor vergeving. En dat deed ik ook, ja je weet wel wat er nu zit aan te komen.
De dag dat ze terug naar school ging, en ik met haar twee uur Nederlands had, heb ik haar gesproken. Op een briefje dan, ik heb hem bijgehouden, kijk hieronder maar.
*Hallo Amber.
Kunnen we misschien na school afspreken?"*waarom?
*kan je? Amber alsjeblieft. Geef me een kans.
*Voor wat? Ben is duidelijk.
*Ik leg het je na school uit. Kan je?
*Wat heb ik te verliezen, ik ben toch al voor hoer uitgescholden wat kan er erger zijn dan dat? Tuurlijk.
Ze was gekwetst ik weet het, ik heb haar namelijk voor hoer uit gescholden. Wie doet dat nou? Ik dus.
Ik wil er veder ook niet veel over vertellen, behalve het goede einde die je wil horen, we hebben het 'een soort van' goed gemaakt. Ik snap nooit hoe Amber mij dit kon vergeven.
Maar ze deed het echt Teo, ze vergaf mij het echt! Natuurlijk moest er wel iets voor gedaan worden, ik ga morgen als prinses en Amber als prins naar school. Wie verzint er nou zoiets, god ik ben echt hopeloos verliefd op haar Teo.
Hopeloos verliefd.
Roderick, je hopeloze verliefde broer.
--
Hee Teo, (27 Januari. 2017.)
Ik schrijf dit nu, terwijl Amber met haar schattige hoofd op mijn schoot ligt, kan je dit geloven? Het voelt alsof ik droom, een vreselijk mooie droom. Nadat we ons verzekerd voor paal hebben gezet op school, vroeg ik haar om misschien naar mijn appartement te komen. Nee ik ben geen pedofiel.
Het kom die avond uit op een filmavond met genoeg eten voor een hele familie, ja, dit was ook een van haar straffen voor mij: De Harry Potter marathon kijken zonder in slaap te vallen. Ik heb haar niet verteld over mijn grandioos obsessie met Harry Potter, maar ik vind dit geweldig om te kijken.
Dus, nu zit ik hier nog voor mijn tv te kijken naar Harry Potter die Voldemort doodt. Ik weet nog dat jij Harry Potter vreselijk haatte, ik snapte nooit waarom want ik vind het geweldig. Ik heb je eigelijk nooit gesnapt Teo, en dat is niet iets slechts.
Jij houdt van dingen waar ik me niet van kan voorstellen wat daar leuk aan is, terwijl jij dat hetzelfde bij mij hebt. Dat maakt ons nou echte broers vind je niet? Ik wil je eigelijk veel meer vertellen over Amber maar ik weet zeker dat je dan helemaal gek wordt dus ik stop wel.
Met Lisa gaat het ook niet veel beter meer, misschien is ze zelfs achteruit gegaan, ze zit in een vreselijke dip. Ik hou nog steeds contact met haar, natuurlijk. Ik hoop dat het goed komt.
JE LEEST
A little bit of love in a lonely story
RomanceIedereen ontmoet wel een jongen of een meisje, toch? Nou dat zeggen ze dus, alsof iedereen een soulmate heeft zoals ze zo mooi zeggen in al die boeken en films, elke potje past wel op een deksel toch? Nou niet dus. In deze achttien jaar dat ik al l...