11°

1.7K 190 52
                                    

Με ακούμπησε απαλά στο κρεβάτι.

"Ξέρεις πόσο καιρό το θέλω αυτό;"

Η καρδιά μου πάει να σπάσει γαμώτο, με τρελαίνει αυτός ο άνθρωπος.

Τον φιλούσα λες και έπαιρνα οξυγόνο.

Του έβγαλα την μπλούζα.

"Ξάπλωσε" τον διέταξα.

"Δίνουμε και διαταγές τώρα;" είπε χαμογελαστά.

Εγώ απλά χαμογέλασα πονηρά.

Με πήρε πάλι αγκαλιά, γύρισε και με έβαλε να κάθομαι πάνω του.

Άρχισα να τον φιλάω από το στόμα στον λαιμό και απο τον λαιμό στο στήθος. Αργά και βασανιστικά κατέβαινα όλο και πιο κάτω

Σε εκείνο το σημείο παρατήρησα πως παραήταν σκληρός. Άρχισα να παίζω μαζί του χωρίς να του έχω βγάλει το παντελόνι. Έκλεισε τα μάτια και σήκωσε το κεφάλι του ψηλά.

Επί τόπου σταμάτησα, ανέβηκα πάνω του και του κατέβασα το κεφάλι ώστε να με κοιτάει.

"Εμένα θα κοιτάς.." είπα σιγά.

Χαμογέλασε για ακόμα μια φορά.

Ξαναπήγα στην θέση μου και συνέχισα να τον βασανίζω, αυτή την φορά όμως του είχα βγάλει το παντελόνι.

"Γαμώτο Αίμιλη απλά κάντο δεν αντέχω άλλο.."

Τον έβαλα στο στόμα μου και άρχισα να παίζω μαζί του. Τον κοίταξα στα μάτια, άρχισε να βγάζει μικρούς αναστεναγμούς.

Εκεί που δε το περίμενα σηκώθηκε και με έβαλε από κάτω. Άρχισε να μου βγάζει τα ρούχα με μανία, δε μπορούσε να κρύψει το πόσο με ήθελε και αυτό με άναβε περισσότερο.

Raf's POV

Με κάθε της κίνηση με τρέλαινε ακόμα περισσότερο. Δεν ήταν όπως τα πουτανάκια που γαμάς μια φορά για πάρτη σου, ήθελα να την κάνω να νιώσει, να νιώσει εμένα, να την κάνω να τελειώσει για να περάσει αυτή καλά. Έκανα πράγματα και τα έκανα για αυτήν πρώτα και μετά για εμένα.

Είναι τόσο διαφορετικός ο έρωτας από το σεξ.

Την έβλεπα να κάνει τα μαγικά της εκεί κάτω και να με κοιτάζει με τέτοιο βλέμμα...

Δεν άντεξα άλλο και την έβαλα από κάτω.

Μπήκα μέσα της αργά, για να με νιώθει όσο περισσότερο γίνεται.

"Σ'αρέσει;" ψιθύρισα.

Κούνησε το κεφάλι καταφατικά, δάγκωνε τα χείλη της.

Unexpected.Место, где живут истории. Откройте их для себя