"Μμμμ πεινάω..." είπα καθώς γυρνούσα στην μεριά του Ραφαήλ με το σεντόνι τυλιγμένο στο σώμα μου.
"Λογικό μωρό μου κουράστηκες."
"Α όχι! Με κούρασες θέλεις να πεις."
Ξαπλώναμε στο κρεβάτι του μετά από έναν.. υπέροχο γύρο σεξ, αλλά μάλλον δε θα σταματούσαμε εκεί.
"Θα χρειαστείς δυνάμεις όμως το ξέρεις;" είπε και καλά αθώα, αλλά προφανώς πονηρά. Αυτό το παιδί...
"Το ξέρω οπότε πρέπει να πάμε να φάμε." τον φίλησα παιταχτά στο στόμα και πετάχτηκα από το κρεβάτι.
Κατεβήκαμε στην κουζίνα, άνοιξα το ψυγείο.
"Αυγά έχει, χυμούς, υλικά για σάντουιτς, τορτίγιες... Τορτίγιες!!" είπα ενθουσιασμένα και τις έβγαλα από το ψυγείο."Αμάν αυτή η αγάπη σου για τις τορτίγιες!" είπε καθώς έπινε μια γουλιά από τον καφέ του.
"Μιλάει ο άνθρωπος που δε ζει χωρίς καφέ!" γέλασα. "Από μικρός μας έσκαγες όταν σε άφηνε η μαμά σου να πιεις μια γουλιά από τον καφέ της!"
"Έλα ρε ξεκόλλα, τι να κάνω, αφού μ'αρέσει." χαμογέλασε αθώα σαν μικρό παιδί.
"Εμένα μ'αρέσεις εσύ." άφησα τα υλικά στον πάγκο της κουζίνας και κατευθύνθηκα προς το μέρος του. Ήταν μόνο με το μποξεράκι και εγώ φορούσα την μπλούζα του η οποία με τρέλαινε με το άρωμά του.
Τον έπιασα από το λαιμό και άρχισα να τον φιλάω αργά.
Άφησε την κούπα με τον καφέ στον πάγκο χωρίς να σταματήσει το φιλί μας. Με άρπαξε από την μέση και με έβαλε πάνω στον πάγκο.
Άρχισε να με αγγίζει σε όλο μου το σώμα, καταλήγοντας στο ευαίσθητό μου σημείο. Διέκοψε το φιλί, με κοίταξε για κάτι δευτερόλεπτα και στην συνέχεια κατέβασε και το κεφάλι του εκεί.
Αναστέναζα σε κάθε κίνηση της γλώσσας του. Του τραβούσα ελαφρώς τα μαλλιά ως δείγμα για να συνεχίσει, μα αυτός σταμάτησε.
Είχε σκληρήνει πολύ. Τον κοιτούσα εκεί κάτω και δάγκωσα το κατω χείλος μου.
"Σου έχω πει κάτι γι'αυτό...". Ω ναι μωρό μου τώρα θα σε βασανίσω καλά.
Κατέβηκα με νάζι από τον πάγκο και έκατσα στα γόνατα.
"Τι καν--γαμώτο Αιμ...." τον πήρα στο στόμα μου, τον έγλυφα στην αρχή αργά και μετά γρήγορα. Τον κοίταξα από εκεί κάτω, με κοιτούσε και χαμογέλασε.
Με σήκωσε πάνω και με ξάπλωσε στο τραπέζι, στηρίχθηκα στους αγκώνες μου και σήκωσα τις μύτες των ποδιών μου.
YOU ARE READING
Unexpected.
Romance"Αποκλείεται!" φώναξα. "Αίμιλη, είναι αλήθεια.. Ο Ραφ ο ίδιος το είπε, σε θέλει." "Είχε πιεί. Δεν ήξερε τι έλεγε Άρη, αυτό που λες ΔΕΝ παίζει!!!" Κόλλησα. Τόσα χρόνια κόντρας και μίσους που πήγαν; Τι θα πει με γουστάρει; Καταρχήν πως προέκυψε όλη α...