14.BÖLÜM

2.4K 893 7
                                    

Herkese iyi okumalar.Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyoruz.

Serhat zorla Nisa'yı odaya getirir ve yatağa atar ve onunla konuşmaya başlar.

"Bana bak bundan sonra bu evde korku filmi açılmayacak. Ne bu evde ne de diğer evde duydun mu beni Nisa?" Serhat böyle bağırırken Nisa kollarını çocuk gibi bağlamış ve onun dediklerini duymamazlıktan gelmeye başlar. Serhat Nisa'nın onu takmadığını fark edince dahada sinirlenir ve siniri son raddeye kadar çıkar. O anda Serhat tekrardan yüksek ses tonuyla Nisa ile konuşmaya başlar.

"Bana bak Nisa sakın beni dalgaya almaya kalkma. Eğer sen beni dalgaya alıp beni takmazsan bende sana aynısını yaparım. Unutma bu hayatta her şey karşılıklı. İnsan ne yaparsa sonunda o yaptığının karşılığını görür."

O anda Nisa dayanamayıp bağırmaya başlar.

"Ne yapmamı bekliyorsun he söyler misin? Senin yüzünden ilk önce hayallerimden oldum sonra namusumdan sonrada ailemden,kardeşlerimden ve babamdan oldum. Koparıp aldın beni onlardan. Peki söyle sana karşı nasıl olabilirim Serhat Akıncı?" der. O an tam Serhat sözüne başlayacakken bir anda yine Nisa yüksek ses tonuyla Serhat'a bağırmaya ve isyan etmeye devam eder.

"Bana bak ben ne senin o seni şımartan annen yada babanım ne de şu babanın paralı köpeklerinden biriyim. Bana durmadan zorla istediklerini yaptırmaktan vazgeç Serhat ben senin kölen değilim,evcil hayvanın hiç değilim. Unutma seni zerre sevmiyorum. Tersine yanında her durduğum saniye bile içimdeki nefreti körüklüyor ve büyümesine neden oluyor. Neden bunu yapıyorsun anlamıyorum neden ya neden!" bir anda Nisa bağırır ve o anda ilk kez birinin önünde sinirden hıçkırıklarla ağlamaya başlar. Serhat Nisa'nın ağladığını görünce onu teselli etmek yerine kaçmayı seçer ve kendini hemen salona atar. Sinirden bütün her şeyi tekmeleyip her şeyi kırmaya başlar. Sesleri duysan Nisa daha çok ağlar ve bir anda nefesinin kesilmesine engel olamaz o anda mecburen Serhat'tan yardım istemek zorunda kalır ve nefesi kesilir kesilmez hemen kalkmaya çalışır. Salonda deliye dönmüş Serhat'ın yanına gider. Salona zar zor kendini atar ve tam Serhat'ın yanına gelecekken daha fazla dayanamaz ve bayılır. Onu öyle gören Serhat hemen gözlerinden düşen tek yaşı siler ve Nisa'nın yanına koşar. Hemen onu kucağına alır ve koltuğa yatırıp gözlerini açmasını bekler. Ama beklemesi nafiledir Nisa astım ilacını içmeden yada serum takılmadan o gözlerini uzun bir süre açamaz. Tabi bundan bihaber olan Serhat endişe içinde sabaha kadar Nisa'nın gözlerini açmasını bekler. Ama ne bir kıpırtı ne de başka bir şey olmaz ve Serhat dayanamaz. Serhat ne yapması gerektiğini sormak için Nisa'nın kardeşi Dilara'ya mesaj atar. Serhat ilk kez bu kadar kendini çaresiz hisseder ve hemen telefonu eline alıp Dilara'ya mesaj atar.

Kime = Dilara

"Dilara yardımına ihtiyacım var Nisa bayıldı ve geceden beri bir tepki vermiyor. Sabaha kadar başında bekledim ama yok gözlerini açmıyor. Ne yapmam gerekiyor sen biliyor musun? Biliyorsan bana acil bu mesajı okur okumaz geri dön." Serhat'ın Dilara'ya attığı mesajda tam olarak bunlar yazmaktaydı. Evet ilk kez Serhat biri için böyle endişeli halde gözlerini kırpmadan sabaha kadar beklemişti. Onun için acaba bir şeyi mi yanlış yaptım diye düşünüp korkmuştu. Peki acaba bu sefer Serhat asıl kalbinde mi yanlış şeyler yapıyordu? Acaba bu huzur aşka mı dönüşüyordu? Nisa hâlâ uyanmamıştı. Serhat ise Nisa her uyanmadığı saniye daha çok endişe edip daha çok korkuyordur. Sonunda Dilara Serhat'ın mesajını görür ve anında cevap verir.

Kimden = Dilara

"Serhat ilk önce sakin ol. Şimdi hemen Nisa'nın okul çantasını al ve en önde küçük bölmeye bak Nisa'nın iğnesi ve yanında astım ilacı var. İlk önce iğneyi aç ve Nisa'nın sol kolundan iğneyi yap. Sonra 1 saate kalmaz Nisa uyanır. Uyanır uyanmaz ona astım ilacını ver. Bu arada dikkat et ona bir şey olmasın o sana emanet lütfen ona dikkat et Serhat." der. Mesajı okuyan Serhat hemen evin içinde Nisa'nın okul çantasını arar ama o telaşla bir türlü çantayı bulamaz. En sonunda bulur ve Dilara'nın dediği gibi çantasının en önündeki küçük bölmedeki iğne ve astım ilacını alır ve salona koşar. Serhat'ın eli ayağı telaştan ve onu kaybeder miyim korkusuyla birbirine karışmıştır ama bunu yapmak zorundadır. Hemen iğnenin paketini açar ve iğneyi zar zor Nisa'ya yapar. Sonra Nisa'nın gözlerini açmasını beklemeye koyulur. O anda Nisa'yı öyle görmek bir anda Serhat'ın içine onu kaybetme korkusunu sokmuştur. Ama bir sorun vardı sevmeyen insan sevmediği kişiyi kaybeder miyim diye üzülmez. Serhat ise bir anda tersine şu anda endişelenmenin en üst safhasına çıkmıştı . Evet onu kaybedeceğim diye korkuyordu,evet o gözlerini açana kadar korkmaya da devam edecekti.  Serhat Nisa'nın baş ucunda yerde otururken uyanmasını beklerken daha fazla dayanamayıp uyuya kalır. Nisa Dilara'nın Serhat'a dediği gibi 1 saate uyanır. Uyanır uyanmaz hemen nefesinin kesilmiş olduğu aklına gelir ve yerde yanında uyuyan Serhat'ın baş ucunda ilacı fark eder. Hemen ilacı alır ve alması gerektiği kadar ilacını alır ve sonra Serhat'a bakmaya başlar. Yerde onu o halde masum şekilde görmeye alışık olmadığı için bir anda Nisa kendini çok garip hisseder ama ondan hâlâ nefret eder.  Nisa baygınken Serhat çok korkmuş olduğu belliydi. Nisa bunu her şeyi dağıtıp fırlatmasından anlamıştı. Serhat'ı hemen yerden bir şekilde kaldırıp koluna girip onu yatağana götürür ve yatağına bir şekilde yatırır. Tam yatırdıktan sonra salona gidecekken Serhat Nisa'yı kolundan tutar ve kendine yatağa çeker. Bunları yaparken aslında Serhat derin bir uykudadır. Bir anda Nisa'yı kollarının arasına alır ve öyle çok yakın,aralarında hiç mesafe olmadan yatmaya başlarlar. Nisa o an Serhat ile burun buruna göz gözedir. Nisa o an Serhat'ın kirpiklerinin çok güzel olduğunu farkına varır ve dayanamaz Serhat'ın kirpikleriyle oynamaya başlar. Bu oynama çok uzun sürmez çünkü Nisa ne yaptığının farkına varır ve yaptığı şeyi hemen keser. Serhat her geçen saniye Nisa'ya daha sıkı sarılıp uyumaya başlar. Nisa Serhat'ın kollarından kurtulmaya çalışır ama bunu bir türlü başaramaz. En sonunda pes eder ve ikisi de uykuya dalar. Yoksa Nisa yine mi Serhat'a bir şeyler hissediyordur. Acaba ona bu olanlardan sonra,ona yaptıklarından sonra Serhat'a tekrardan inana bilir miydi? Acaba Nisa birini kirpiklerine kadar sevmeye hazır mıydı? Ama bir gerçek vardı karşısında sevilmeyi hak edecek biri yoktu. Evet Serhat ona bir çok şey yapmıştı ama ya değişmeye karar verip eski Serhat'ı elinin tersiyle kenarıya ittiyse. Nisa uykuya dalmadan önce bir anda bunları düşünür ama Serhat'a zerre inanmamaya da devam edecektir. Yada yoksa tekrardan ona inanıp kendini yine harap mı edecekti? Nisa ve Serhat uyuya kalırlar o yatakta ta ki Serhat Nisa'nın uykuda sayıklamalarını duyup uyanana kadar.

ESMER BELAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin