12.BÖLÜM

1.5K 64 3
                                    


Herkese iyi okumalar.Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyoruz.

Ertesi Gün

Serhat Nisa'dan önce uyanır ve bir günlük jest olsun diye Nisa uyanmadan kahvaltı hazırlar. Nisa uyanır elini yüzünü yıkadıktan sonra su içmek için mutfağa indiği zaman gördüğü manzara karşısında donar kalır.Kahvaltıyı hazır Serhat'ı da çayları koyarken görünce yüzünde hafif bir gülümseme oluşur. Çünkü daha önce Nisa için hiçbir erkek böyle bir jest hazırlamamıştır. Serhat Nisa'yı görür ve aynı zamanda  gülümsediğini fark eder. O gülümsemenin sebebi olduğunu anladığı zaman Serhat'ta mutlu olur. Serhat'da Nisa'ya doğru gülümser ve ardından Nisa'ya " Günaydın esmer güzeli hadi gel otur da bir şeyler yiyelim. Sonra üstümüzü değişip okula gideriz." der. Nisa hemen yerine geçip oturur ve beraber karşılıktı yemeğe başlarlar. Yedikten sonra eve gelince toplamak üzere masayı o halde bırakırlar ve üstlerini değiştirdikten sonra okula gitmek için yola koyulurlar.  Serhat okula doğru giderken telefonunu eline alıp kuzenine mesaj atar.

Kime = Emir

"Kuzen şimdi okula geliyorum beni dış kapının orada bekle konuşacaklarımız var." diye mesaj atar. Serhat ve Nisa okula vardıklarında Serhat Nisa'ya dönüp "Hadi sen sınıfa çık ben geleceğim esmer belam." deyip dudağına bir buse kondurur ve dış kapının orada bekleyen kuzeni Emir'in yanına gider. Serhat hiç uzatmadan direk konuya girer.

"Eee Emir anlat bakalım senin o saatte okulda ne işin vardı?"

"Serhat Bey Dilara Hanımla bir konuşma yapmışsınız ve ne dedin bilmiyorum ama sanırım bu işe yaramış. Dün beni buraya Dilara çağırdı. Dış kapını orada buluşalım diye mesaj atmıştı,bende geldim biz konuşurken kapıdan o sana bahsettiğim çocukla müdür çıktı. Çocukla bir şeyler konuştular ve çocuk gitti. Bende Dilara'ya az beklemesini söyleyip müdürün yanına gittim ve kim olduğunu sordum. İsmini söylemedi ama bizim sınıfta olacağını söyledi." 

"Hmm demek işe yaramış he kuzen. Tamam öyleyse bak kuzen senin o kıza karşı bir şeyler hissettiğini biliyorum. O kızı üzme kafanı kırarım senin." deyip başka konularda konuşmaya devam ederler. O sırada Nisa sınıfa giderken arkasından birinin ona seslendiğini duyar.

"Nisa!!" 

Nisa arkasını döndüğü zaman görmek istemediği ve mesajlarında geri döneceğini söyleyen Giray'ı görür. Giray hızlı adımlarla Nisa'nın yanına gelir ve konuşmaya başlarlar.

"Nisa n'aber? Sana bir kaç tane mesaj attım niye cevap vermedin?"

"Sanane Giray ister cevap veririm ister vermem,sanane bundan. Şimdi defol git şuradan hiç uğraşamam seninle. Benden uzak dur,yanıma bir daha da geleyim deme yoksa kötü olur."

"Gitmiyorum Nisa ben buraya senin için geri döndüm. Hiç bir yere gitmiyorum ne yanından uzak dururum ne de bu Sakarya'dan bir daha giderim." derken etrafta geçen herkesin Nisa'ya değişik değişik baktığını fark eder ve merak edip Nisa'ya sorar.

"Nisa neden herkes sana sanki kötü bir şey yapmışsın gibi acınası gözlerle bakıyorlar?"

"Bu seni ilgilendirmez Giray tamam mı? Hem uzun hikaye zaten ama seninle muhattap olmak istemediğimden dolayı bunu sana anlatmamı bekleme. Senden nefret ediyorum Giray anla şunu,sok bunu o kalın kafana senden nefret ediyorum." der ve Giray'ın vereceği cevabı hiç beklemeden arkasını döner ve sınıfına girer. Tabi okulda hâlâ Serhat'ın Nisa'ya yaptıkları konuşulur. Giray bu konunun dedikodusunu yapan kızlara kulak misafiri olur ve sinirlenir. Nisa sınıfta Serhat'ın yanına çoktan oturmuştur. Serhat Nisa'ya Giray hakkında sorular sorarken kapı bir anda açılır ve içeriye Giray girer. Giray içindeki kocaman sinirleiçeri girer. O anda bütün sınıf bir anda ona bakar ve Giray o an sinirli sinirli konuşmaya başlar. Giray o an resmen burnundan solumaktadır.

ESMER BELAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin