Herkese iyi okumalar arkadaşlar. İnşallah beğenirsiniz.Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyoruz.♥
Serhat'ın bu intikam ateşi içindeki pekte hayra alamet değil hepimizde iyi biliyoruz. Birde şöyle bir gerçek var ki eğer bir karakter yaratılış amacından saparsa ve kendi benliğinden olursa bir daha asla yaratıldığı şekline geri dönemez. Serhat'ta yavaş yavaş yaratılış amacından ve şeklinden sapar ve artık ilk yaratılış karakterini kaybeder ve yeni hisler ve davranışlar sergilemeye başlar. Nisa sonunda lavabodan çıkar ve Serhat'ın yanına gider. Hâlâ kana pek bakamaz ama yinede bir şekilde Serhat'ı Emir'in başından kaldırmak için yanına gider ve midesi hâlâ ağzındadır. Serhat o an zaten çoktan nefretin esiri olmuştur. Gözleri kapalı içindeki nefret ateşini o an alevlendirmeye çalışıyordur. Nisa'nın o an hem midesi bulanır hemde Serhat'ı bir şekilde oradan kaldırmaya çalışır ama nafile Serhat oturduğu yerden ne milim oynar ne de Emir'in boğazından kesilmiş başını kucağından indirir. En sonunda Nisa ne yapacağını bilemez ve bir kovaya soğuk suyu doldurur ve zor zahmet solana taşır. Nisa soğuk suyu zorla kaldırır ve o suyu Serhat'ın başından aşağı boşaltıp onu kendine getirmeye çalışır. Serhat bu soğuk suyu başından aşağı yedikten sonra bir an kendine gelir ve bir anlık bile olsa içindeki intikam ve nefreti bir kenara iter ve o an Emir'in kafasını yere koyup ayağa kalkar ve Nisa'ya o an sımsıkı sarılır ve o an gözünden iki çift yaş düşer. Aslında bu yaş Emir'i kaybettiği için değildi daha çok bu yaş bundan sonra bu sarıldığı kadının istemediği bir adam olacağı içindi. Nisa polisi çoktan aramıştır ve çok geçmeden polis eve gelir ve cinayet için soruşturma ve incelemeler yapılmaya başlar. Olay yerinde inceleme yapılırken Serhat ve Nisa olay yerinden çıkarılır ve evlerine gitmeleri söylenir. Bunun üzerine Serhat ve Nisa olay yerinden çıkarlar. Nisa'nın ve Serhat'ın gözlerinde o an yaşlar duruyor gibiydi ve o an Serhat Nisa'ya eve gitmesini ve onu beklemesini ister. Nisa Serhat'ın bu isteği üzerine tam tepki gösterecekken Serhat Nisa'ya onu yalnız bıraksın diye şu cümleleri kurmaya başlar.
"Nisa beni dinle şimdi. Biliyorum kötü bir amacın yok ama bana beni yalnız bırakmayarak iyilik yapmıyorsun bunu anla. Benim biraz yalnız kalmam gerekiyor esmer belam anla lütfen şimdi git eve ve beni bekle merak etme iyiyim ve sakinim şimdi hadi sende iyice kötü oldun benim ve bu olanlar yüzünden ilk önce Dilara'nın ölümü şimdide bu iyi olacağız esmerim iyi olacağız sana söz veriyorum bizim hikayemiz mutlu sonla bitecek. Çünkü artık mutlu olma sırası bizde."Der ve Serhat Nisa'ya göz kırpar ve sarılırlar. Nisa içine çok sinmese de Serhat'ı bırakıp evin yolunu tutar. Şimdi gelelim Serhat'a. Serhat bu içindeki intikam duygusunu hissetti hissedeli bir şeylerin değiştiğini ve değişmeye devam edeceğinin farkındaydı. Nisa onu Esmer Belam'da ki ve intikam duygusundan çok uzakta o duygular olmadan yaratmıştı ama bu olanlar Serhat'ın kalbine intikam duygusunu resmen aşılamıştı. Serhat Nisa yanından gider gitmez ilk olarak bu dünyadaki Serhat'ın kim olduğunu ve nelerle uğraşıp kimlerle takıldığını araştırmaya başlar ve Serhat farkına varmadan ve yavaş yavaş gerçek Serhat'a benzemeye başlıyordu. Serhat kafasına koymuştur. Bu dünyada ki Nisa'nın aşık olduğu ve sonunda onu kaybettikten sonra acı çekmesine neden olan bu Serhat kimdi. Niye herkes hem Serhat'ın en sevdiğine ve Nisa'nın en sevdiğine zarar vermeye çalışıyordu? Serhat'ta bunu çözmek için ve içindeki bu intikam ateşini nasıl Nisa'ya belli etmeden büyütebileceğini o an düşünür durur. Ama ilk yapacağı şey bunu Emir'e kimin yaptığını bulmaktı. Aslında Serhat'ın aklında bunu kimin yaptığına dair bir kişi vardı ama"Artık bunu da o yapmış olamaz."der kendi kendine. Serhat cinayetin sonuçlanmasını beklerken bu dünyadaki Serhat hakkında bir çok şey bulur ve şaşırır. Şimdi diyeceksiniz niye şaşırdı diye. Çünkü Serhat biraz daha masum birini beklerken bütün pislikleri yapan okulunda çevresi olup ama bir çokta düşmanı olduğunu öğrendiği için şaşırdı. Şimdi tek yapılması gereken Serhat'ın takıldığı ortamlara tekrar girmek ve onlara da ailesine ve onu tanıyan bütün insanlara söylediği yalanı tekrar söylemek zorundaydı. Ve aynen de öyle yapacaktı. Tek yapması gereken Emir'in telefonundan bütün numaraları ve her şeyi kendi telefonuna geçirmeliydi. Çünkü Emir ve Serhat birbirinden ayrılmayan iki kuzendi Serhat'ta bunu iyi bildiği için arkadaş ortamını böyle daha çabuk bulabileceğini biliyordu aynen de öyle olmuştu. Emir kanlar içindeyken ve Nisa suyu almaya gittiğinde Serhat Emir'in cebinden telefonu alır ve cebine koyar. İstediğine ve planlarına böyle daha çabuk ulaşabilecekti. Serhat bütün bilgileri Emir'in telefonundan kendi telefonuna aktarır ve bütün arkadaş ortamına kendinin Serhat olduğunu korkmayıp onunla buluşmaya gelmelerini söyler ve altına da dip not düşer Emir'i kaybettiklerini. Serhat bu mesajı bütün arkadaş olduğu herkese yollar ve onlara buluşma yerine gelmeleri için yarım saat verir. Hem bu sayede Serhat arkadaşlarını tanımış olacaktı. Eğer bu insanlar bütün işlerini güçlerini bırakıp Serhat'ın bu buluşma isteğine gelip Serhat'ı görmeye gelirlerse şu demek olacaktı. Bu insanlar cidden hem Emir'e hemde Serhat'a değer veriyorlar anlamına gelecekti. Serhat'ta aslında bunu görmek istiyordu kaç kişi ona ve Emir'e değer veriyordu bunu görmek istiyordu ve bunu öğrenmek için onlara buluşmak için söylediği yere sahil parka gider ve onları beklemeye başlar. Çok geçmeden yarım saat saat sonra o çağırdığı insanlar yavaş yavaş gelmeye başlarlar Serhat'ın onları çağırdığı yere ve gelen herkes şoklar içinde kalırlar. Kimse o an gördükleri karşılarındaki kanlı canlı kişinin Serhat olduğuna inanamaz ve şoka girerler. Serhat'ın mesaj artığı herkesten neredeyse hepsi gelir ve Serhat o an birbirleriyle konuşup ona sanki hortlakmış gibi bakan Serhat'ın arkadaşlarına döner ve şöyle konuşmaya başlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESMER BELAM
Teen FictionBaşlayış .25.07.2016 #2016 İki aynı karakterde genç. Yolları bir sınıfta çakışıyor. İkisi de hayattan bir beklentisi olmayan insanlar. Ta ki birbirlerine ait olana kadar. Ne gülmeyi ne de i...