Herkese iyi okumalar.Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyoruz.❤
Şeyma arkasını döndüğünde gördüğü portaldan sonra ilk sendeler ve sonra ne olduğunu anlamaya çalışır.
İlk başla dokunmaktan kaçınır ama sonunda cesaretini toplar ve elini portala sürmek için usulca ve yavaşça portala doğru yürümeye başlar. Tam portalın önüne geldiği an bir anda içine bir ürperti gelir. Ama son olarak bir anlık cesaret ile portala elini uzatır ve portala değdiği gibi bir anda kendini bir tuvalette bulur.
Ve Şeyma tam olarak nerede olduğunu bilmese de içeriden bir ağlama sesi ve ağlayan kişiyi sakinleştirmeye çalışan bir erkek sesi duyar.
"Ağlama esmerim ağlama bak hayattayım karşındayım. Hastanede ve yatakta olabilirim ama sapa sağlam karşındayım işte tamam bak ağlama."
Şeyma bunları duyduktan sonra direk tuvaletin kapısını açar ve karşısında gördüklerinden sonra şaşırır. Çünkü demin duyduğu ağlama seslerinin Nisa'ya onu sakinleştirmeye çalışan kişininde Serhat olduğunu görünce bir anda istemsizce sesli bir şekilde konuşur.
"Neler oluyor burada Nisa sizin ne işiniz var bu halde hemde burada? Sen ölmemiş miydin Serhat? Neler oluyor burada? Ben en son Nisa'nın odasındaydım ne oldu acaba uyuya kaldım da rüya mı görüyorum? Neler oluyor burada çıldırmak üzereyi bir şeyler söyle Nisa."
Şeyma böyle deyince Nisa ne yapacağını bir an bilemez ve şaşırır kalır. Serhat ise hiç bir şey bilmez ve boş boş sorularla dolu olan gözlerle yattığı yerden bir Nisa'ya birde Şeyma'ya bakmaya başlar.
Nisa bir anda tam ayağa kalkacakken bir anda devam edecek yazısı çıkar ve Nisa o an orada bölümün sonlandığını anlar.
Ama bir tek o devam edecek yazısını gören kişi Nisa değildir Serhat ve Şeyma'da bu bir anda beliren yazıyı görmüşlerdir.
Aslında bunda bir sorun olmadığını düşünür ama aslında bu hikaye için çok büyük bir sorun teşkil ediyordu. Çünkü eğer biri bu devam edecek yazısını görüyorsa demek ki oda artık Esmer Belam'ın bir karakteri olmaya başladığıdır.
Ve Şeyma istemeden alında yine kendine yeni bir şans yaratmayı bir anda başarmıştı.
Artık ister istemez bir anda Esmer Belam'ın bir parçası oluvermişti Şeyma. Artık hikayemizin kötü bir karakteri vardı.
Bu yeni karakter ile işler bir anda tamamen değişmişti.
Kimin ne yapacağı şimdi hiç belli değildi tek belli olan bir şey vardı o da artık hiç bir şeyin eskisi gibi ilerlemeyeceği idi. Artık yeni karakterimiz Şeyma'da işin içine girmişti. Nisa hariç ne Şeyma hiç bir şey hakkında yorum yapabilirdi ne de Serhat bir yorum yapabilirdi.
Zaten Serhat yeni yeni bütün gerçekleri anlamaya çalışırken bir anda Şeyma'nın nasıl geldiğini bilmeden hikayesine pat diye gelmesine şaşırır ve Nisa da pek ne yapacağını bilemez.
Bölüm bitti yazısını görür görmez Nisa ve Şeyma yavaş yavaş yok olmaya başlarlar.
Ve en sonunda tamamen Esmer Belam dünyasından birden kendi dünyalarına gelirler.
İki ayrı dünya tek bir hikayede birleşmişti aslında ama bunu hiç bilmeyen birine anlatmaya kalktığında vereceği tepki hep aynı olurdu.
Sizde şimdi düşünün kendi ellerinizle sevdiğinizi vuruyorsunuz tabi kasıtlı değil. Bunu yaptığınız için her gece vicdan azabı ile hıçkırıklar içinde gözlerinizi acıtıyorsunuz ve her gece bunları size yaşatıp sizi sevdiğinizle sınayan Allah'a isyan edip edip duruyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESMER BELAM
Teen FictionBaşlayış .25.07.2016 #2016 İki aynı karakterde genç. Yolları bir sınıfta çakışıyor. İkisi de hayattan bir beklentisi olmayan insanlar. Ta ki birbirlerine ait olana kadar. Ne gülmeyi ne de i...