Herkese iyi okumalar arkadaşlar.İnşallah yeni bölümü beğenirsiniz.Oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.Hepinizi çok ama çok seviyoruz.(Nisa and Serhat) ♥"SeNi"♥
Serhat bu dünyada kimseyi tanımıyordu. Ne bir arkadaşı vardı ne de bu katili bulması için tutacağı adam. Serhat o an ne yapacağını ve bu katili bulup Nisa'ya suçsuz olduğunu nasıl gösterebileceği üzerine hiç bir fikri yoktu tek bildiği eğer Dilara'nın katilinin kendisi değil başkasının olduğunu gösteremezse Nisa'yı kaybedeceği idi ama elinden o anda hiç bir şey gelmiyordu. O an aklına bu dünyadaki Emir gelmişti yani kuzeni. Serhat ilk bir duraksar ve bir tereddüt içinde kalır. Evet bu dünyadaki Emir'in iyi biri olduğunu biliyordu ama ne olursa olsun Esmer Belam'da O Emir'in Nisa'ya yaptıkları aklından çıkmıyor iyice Serhat'ın aklını karıştırıyordu. Serhat en son arabasını sağa çeker ve çaresiz bir şekilde kafasını direksiyona yaslar ve ne yapması gerektiğini düşünmeye başlar. En sonunda Nisa'yı kaybetmektense bu yolu deneyip bu dünyadaki Emir'den yani kuzeninden yardım istemeye karar verir. İlk eline telefonu alır cebinden çıkarıp tam Emir'i arayacak iken bir anda yine tereddüt eder ama en sonunda o arama tuşuna basar. Telefon bir iki defa çaldıktan sonra açılır ve telefonun diğer tarafından Emir'in sesi duyulur .
"Buyur kuzen iyi misin?"diye. İlk kez Emir onu merak etmişti. Serhat o an Nisa'nın dediklerini aklına getirdi. Nisa Serhat'a Emir'in Esmer Belam dünyasındaki Emir'e asla benzemediği ve kuzenine yani ona değer verildiğini söylediği aklına gelir. İşte o an Serhat bir kere bile olsun Emir'e güvenmek ister ve bunu yapar ve Emir'in sorusuna şöyle cevap verir:
"İyiyim kuzen ama sana söylemem gereken şeyler var."
"Buyur kuzen söyle. Ne söyleyeceksin?"
"Emir bir konuda yardımına ihtiyacım var hemen yanıma gel yüz yüze konuşalım telefonda olmaz."
"Tamam sen neredesin Serhat söyle geleyim hemen."
"Arabadayım eve gidiyorum kenara çektim seninle konuşmak için. Benim eve gel konuşalım."
"Tamam Serhat yarım saate senin evde olurum. Halletmem gereken bir kaç işim var. Aslında benimde sana sormak istediğim şeyler var zaten. Neyse geç sen eve ben geliyorum yarım saate."
"Tamam geç kalma Emir." der ve telefonu kapatır. Kapattığı gibi de gaza yüklenir ve eve doğru sürer. Serhat on dakika içinde eve varır ve Emir'i beklemeye başlar. Emir dediği gibi yarım saat sonra Serhat'ın evine varır ve içeri girer. Girdiği zaman Serhat'ın yanına direk salona geçer ve direk konuşmaya başlar.
"Geldim Serhat ne oldu anlat bakayım bana söylemen gereken şeyler neler?"
"Emir Dilara.. Dilara öldü. Adamın teki onu gözlerimin önünde onu bıçakladı. Sonra yanına gittim Dilara'nın bıçağı çıkarttım bunu kim planladıysa tamda istediği gibi işedi Nisa bunu benim yaptığımı sanıp bana hakaretler etti,benden nefret etiğini söyledi. Ama bunu ben yapmadım Emir. Yemin ederim ben yapmadım. Bana yardım et bunu yapanı bulmalıyız. Nisa'ya kendimi ispatlamam lazım. Bana yardım eder misin ?"
"Ederim tabi kuzen. Sen yeter ki yardım iste ne istiyorsun söyle hemen halledelim."
"Yok hemen değil önce yarını bekleyelim Emir. Senin de bana soracakların vardı sanırım öyle demiştin bana. Ne soracaktın sor Emir dinliyorum?" dedikten sonra Serhat susar ve Emir'in konuşmasını bekler. Fakat Emir uzun bir süre susar ve sonra tam konuşmaya başlayacakken Emir'in telefonuna bir mesaj gelir ve daha Emir söze başlamadan yarıda kesilir.
"Aslında düşününce mantıklı geliyor ama bunu ispat edemeden bu söylediklerinin bir anlamı yok. Emir bunu nasıl öğrendin bilmiyorum ama bu bilgi beni Nisa'ya yakınlaştırabilir. Ben Nisa'yı çağırıp bunları ona anlatacağım Emir sende Arzu Hanımın yaptığını nasıl kanıtlarız onu düşün. Çıkıyorum ben Emir Nisa'yı çağırıp onunla konuşacağım." der ve evden bir hışımla çıkar çünkü Serhat'ın aldığı bu haber doğruysa Nisa'yı geri kazanabilecekti. Hemen Nisa'ya mesaj atıp caddede buluşmak istediğini söyler ve caddeye doğru yola koyulur. Serhat caddeye vardığı zaman bir şaşırır çünkü bu sefer buluşma yerine ilk Nisa gelmiş ve kendisini bekliyordur. Serhat buna çok şaşırarak Nisa'nın yanına gider ve olan biteni anlatma heyecanıyla ilk önce Nisa'ya sarılır. Nisa Serhat sarıldıktan sonra onu iter ve bir tokat atar ve şöyle der;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESMER BELAM
Teen FictionBaşlayış .25.07.2016 #2016 İki aynı karakterde genç. Yolları bir sınıfta çakışıyor. İkisi de hayattan bir beklentisi olmayan insanlar. Ta ki birbirlerine ait olana kadar. Ne gülmeyi ne de i...