Herkese iyi okumalar arkadaşlar.Bu bölüm tamamen kurgudan ibarettir.Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyoruz.❤
"Ne gibi şeyler var Serhat?"
"Peki o zaman sormaya başlayalım. İlk ben başlıyorum Nisa. Sen bu sonradan var olmuş dünyayı neden yaptın?"
"Çünkü ben gerçek seni seviyordum ve bunu ona asla söyleyemedim. Ayrıca ona olandan sonra onu çok özler oldum ve bu yüzden seni ve bu dünyayı yarattım. Şimdi sıra bende. Beni buraya nasıl getirdin? Bu arabanın içine bir anda nasıl geldim? "
"Sen hapisteyken ziyaretçi odasında olanları hatırlıyor musun? Hani beni sevdiğini söylediğin o an yok olduğunda seni düşünüyordum ve sen birden geri gelmiştin. İşte o an bana bunun sebebinin benim seni düşünmem olduğunu söylemiştin o andan beri bunu konuyu düşünüyordum ve anladım ki gerçek dünyadan birini düşünerek buraya çağırabiliyorum. Peki bu sana karşı hissettiğim bu hisler bana mı ait yoksa gerçek dünyadaki Serhat'a mı ait?"
"Bu duygular sana ait çünkü ben sana Serhat'ın bana karşı olan hisleri haricinde diğer duygularını verdim. Çünkü ben bu kurguda olmayacaktım eğer ben sana o duyguyu verseydim bu dünyada olmayan beni arayacaktın. Onun için sana bu duyguları vermedim ki olmayan beni arama diye ama yinede sen beni buraya sürükledin."
"Tamam o zaman sakın anı hareketler ve ya bölümü bitirecek hareketler yapma küçük hanım." der ve Serhat arabayı kendi evine doğru sürer. Çok geçmeden eve varırlar ve Serhat'ın evine geldiklerini gören Nisa sorar.
"Neden buraya geldik Serhat?"
"Neden soruyorsun yoksa kocanla vakit geçirmek istemiyor musun?" der ve sinsi bir gülüş atarak arabadan iner ve diğer tarafa geçip Nisa'nın kapısını açar. Nisa da arabadan inince eve girerler.
"Ne yapmaya çalışıyorsun Serhat?"
"Ne mi yapıyorum senin seçtiğin gibi sexi ve olgun koca olmaya çalışıyorum." der ve Nisa'ya küçük bir gülümseme atar ve bir anda onu kucağına alır ve direk odasına götürür. Nisa "Neler oluyor? Ne yapmaya çalışıyorsun Serhat? Neden beni odana getirdin." Derken Serhat çoktan Nisa'yı yatağının üzerine bırakmıştı. Ve o anda Nisa'nın sorusuna cevap verir.
"Karımın istediği gibi bir koca olmaya çalışıyorum." der ve küçük bir gülümseme attıktan sonra Nisa'nın üzerine çıkar ve onu öpmeye başlar. İlk başta ne olduğunu anlamayan Nisa öpüşürken Serhat'a karşılık vermez. Ama Serhat onu öperken kendi dünyasında Serhat ile yaşadığı anlar aklına gelir ve ondan sonra Serhat'a karşılık vermeye başlar. Bir süre sonra Serhat dayanamaz ve Nisa'yı soymaya başlar. Nisa altında çıplak kaldıktan sonra Serhat bir anda kendi üstündekilerden de kurtulduktan sonra tekrar Nisa'nın üstüne uzanır ve öpmeye devam eder. Bir yandan da ona sahip olmaya başlar. İkisi de büyük zevkler alırken yorgun düşerler ve üstlerine yorganı çekip çıplak bir şekilde uyurlar.
O gece Serhat Nisa'ya sahip olmuştur. Bu Serhat'ın ilk beraberliği olsa da Nisa'nın ikincidir. Çünkü bu konuda Nisa'nın ilki olan kişi gerçek dünyadaki Serhat idi. Dün geceki o beraberlikten sonra ikisi de yorgun düşerler ve öğlene kadar ikisi de uyur kalırlar. Büyük ve acı verici bir ağrı ile ilk uyanan Nisa olur. Nisa kalkar kalmaz "Ahhh!" der ve bu inlemeyi duyan Serhat hemen gözlerini açar ve endişe içinde sorar.
"Neyin var küçüğüm?"bu soruyu duyan Nisa ağrılar içinde Serhat'a döner ve cevap verir.
"Çok ağrım var Serhat hemde çok dayanamıyorum bu ağrıya." der ve o an Serhat yine yapacağını yapar ve şöyle der;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESMER BELAM
Teen FictionBaşlayış .25.07.2016 #2016 İki aynı karakterde genç. Yolları bir sınıfta çakışıyor. İkisi de hayattan bir beklentisi olmayan insanlar. Ta ki birbirlerine ait olana kadar. Ne gülmeyi ne de i...