24.BÖLÜM

801 495 0
                                    

Herkese iyi okumalar arkadaşlar.İnşallah yeni bölümü beğenirsiniz.Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyoruz.♥


"Bana bak Nisa artık ben senin oyuncağın değilim. Bana artık kendi özgürlüğümü vereceksin. Duydun mu beni?"

"Duydum da buna gerek yok çünkü ilk karşılaştığımız o andan beri bu dünyada her şey senin isteğinle oldu beni bile buraya sürükleyen sensin Serhat. O yüzden bana sesini yükseltmeyi kes artık tamam mı? Ben senin arkadaşın falan değilim. Ben senin karınım!" Der ve o an ikisi de susa kalırlar.

Serhat Nisa'nın bu dediğinden sonra ilk ne diyeceğini bilemez ama bir anda yaptığı hatanın farkına varır.

Serhat artık bütün gerçekleri bütün ayrıntısıyla bile olmasa da bazı kısımlarını öğrenmişti.

Şimdi ne olacağını kimse kestiremiyordu.

O gün bölüm bitmemişti ve Nisa hâlâ Esmer Belam dünyasındadır.

Gece Nisa yatak odasında o beraber oldukları yatakta bir anda uyuya kalır ve Serhat'a bu fırsatı kaçırmak istemez. Nisa bütün gece deliksiz hiç uykusundan uyanmadan uyur ama Serhat bütün gece gözlerini bile kırpmadan gece boyunca Nisa'nın yanı başında onu uyurken izler ve durmadan kendi kendine konuşur içinden ve hayalinde Nisa'nın saçlarını okşar.

Serhat gerçekten bu ona duyduğu hislerin Nisa'nın dediği gibi gerçek Serhat'ın değilde kendine ait olduğunu bir türlü kabullenemez.

Nisa'ya belli etmese de Serhat artık delirme noktasına gelir.

Artık bir anda hiç bir şeye inanmaz hâle gelir. Yaşadığı bu dünya arkadaşları ve yıllar önce kendi evlerinde kafalarından vurulup öldürülen ailesi hepsi bir kurgudan ibaretmiş. Serhat bunları hatırladıkça kendini değersiz bir kukla gibi hissetmeye devam ediyordu.

Kendinin aslında gerçek bile olmadığı sadece saçma sapan bir kurgudan ibaret olan bu kurguda kukla niyetine yer alması onu deli ediyordu.

O gece Serhat her şeyi düşünmüştü. Esmer Belam'da ya her şeyi onun istediği gibi ilerlemeliydi ya da bu saçma ve akıl almayan kurgu burada sona ermeliydi. Onun için Serhat hem bu içinde anlam veremediği aşk denilen ona göre saçma duyguyu çözmeyi denerken bir yandan da bu seçeneği ona sunma şeklini Nisa'nın yanı başında bütün gece düşünür.

Nisa uyanır uyanmaz yarın Serhat'ın ilk işi Nisa'dan bu iki seçenekten birini seçmesini isteyecekti. Serhat hâlâ Nisa'nın uyanmasını bekler saat sabahın altısı olmuştur ve güneş çoktan odanın perdesinden usul usul içeriye girmeye başlamıştı ve Serhat bir dakika bile gözlerini kapatıp uykuya dalmayı bile düşünmemişti. Çünkü aklında olan şeyi yapmak istiyordu.

O iki seçeneği biran önce Nisa'ya söyleyip vereceği tepki ve cevabı çok merak ediyordu.

Ama aklında hep bir düşünce vardı. O düşünce de şundan ibaretti.

Nisa Serhat ile beraber olurken onu gerçek dünyadaki sevdiği Serhat yerine koyup onu hayal ederek mi beraber olmuştu? Yoksa oda bu dünyadaki ona bir şeyler hissediyor muydu? Sonunda Nisa uyanır ama bu sefer Serhat Nisa'nın uyanması beklerken uyuya kalır.

Serhat neredeyse tüm gece boyunca Nisa'ya bu iki seçeneği nasıl söyleyebilirim diye düşünürken yatakta Nisa'nın yanında uyuya kalır. Nisa uyandığı zaman yanında uyuya kalmış Serhat'ı görünce ilk önce yüzüne bir gülümseme gelir ve ardından bir anda yataktan kalkar ve hizmetlinin yanına gidip ondan güzel bir sofra kurmak için malzemeleri hazırlamasını ve sonrada izinli olduğunu söyler. Nisa yemek hazırlarken bir yandan da neşeli neşeli şarkılar söylüyordur fakat çoktan uyanmış olan Serhat'tan bir haberdir. Serhat uyandığı zaman kendine gelene kadar ufak ufak duyduğu şarkı sesine doğru yürümeye başlar ve sesin geldiği yere vardıktan sonra karşısına çıkan manzaradan fazlasıyla etkilenir. Nisa'yı o halde üstünde kendi gömleği,yemek yaparken ve şarkı söylerken ilk defa gören Serhat büyük şaşkınlıkla Nisa'ya arkasından usulca yaklaşır. Serhat usul usul yaklaşırken Nisa'nın bir anda arkasını dönmesiyle Serhat'ın Nisa'yı korkutma planı suya düşer ve Nisa o anda çok korktuğu için elindeki bıçağı yere düşürür. Ve sinirli ses tonuyla Serhat'a kızar.

"Bana bak Serhat bana bir daha böyle sinsi sinsi yaklaşayım deme! Geri zekalı mısın nesin sen?Ya bu bıçak ayağıma düşseydi ya da senin ayağına düşseydi o zaman ne olacaktı Serhat?"

"Valla ikimizden birinin ayağına düşmüş olsaydı hastaneye giderdik ya da doktor çağırırdım doktor gelirdi." deyip alaycı bir şekilde güler ve bunu gören Nisa sinirlenir ve Serhat'ın yanına gidip okkalı bir tokat yerleştirir.

"Bana bak Serhat sakın benimle alay edermiş gibi konuşma çok fena bozuşuruz ona göre."

"Tamam, tamam bunu olmamış gibi varsayalım o zaman. Şimdi gel buraya günaydın öpücüğü vereyim karıma. Ee ne de olsa hak etti bunu değil mi? Daha tam kurulmamış bir sofra olsa da güzel bir sofra olma yolunda ilerliyor." deyip Nisa'ya yaklaşır ve bir anda Nisa'nın dudaklarına bir öpücük kondurup sımsıkı sarılır ve ardından kulağına "sana söylemem gereken bir şey var karıcım" der ve sarılmayı bırakır.

"Bana bak ben bu kurgu olayından çok sıkıldım şimdi 2 seçeneğin var. Ya bu dünya artık benim isteğime göre devam eder, bana kendi özgür irademi verirsin ya da bu dünyaya senin deyiminle Esmer Belam dünyasına yeni bir bölüm yazacak ve finali vereceksin seçim senin Nisa. Seç birini." Serhat böyle deyince Nisa ilk duraksar ve şaşırmış gözlerle Serhat'a bakıp bir anda sözlerine başlar bir anda;

"Ne demek şimdi bu hadi diyelim bir seçim yaptım ve bu seçim sana kendi iradeni vermek. Peki bu idareyle ne yapmayı planlıyorsun Serhat?" Nisa böyle deyince Serhat ilk Nisa'ya sinsi bir gülüş atar ve bir kez yutkunduktan sonra Nisa'ya sorduğu sorunun cevabını vermeye başlar.

"Bu idareyle ne yapacağımı mı soruyorsun küçüğüm bunu sorman hata nasıl bu dünyayı kurup beni de bu dünyada kukla olarak kullandığın gerçek gibi hata.Ben insan olmak istiyorum Nisa insan!Ben birinin karakteri için onun unutulmaması için yaratılmış basit bir karakter değilim. Bunu sen kendi ağzınla dedin. Sen bana seni sevme duygusunu vermemiştin. Çünkü verseydin seni arayacağımı ve bu dünyada bulamadığımda büyük bir tezatlık olacağı doğru ama bak sana hissettiğim duygular şunu açıklıyor ben tek karakter değil insanımda aynı gerçek hayatta ölen Serhat gibi." der ve Nisa o an ne diyeceğini bilemez ve Serhat bu fırsatı kaçırmak istemez ve hemen sözlerine devam eder.

"Bana ya o istediğim iradeyi verirsin ve artık kendi kaderimi kendim çizmeme izin verirsin ya da dediğim gibi bu saçma kurguda artık kuklan olmak istemiyorum.Şimdi seç kendi hayatımı çizimle değil kendi isteğimle ya devam ettirmeme izin verirsin ve Esmer Belam dünyasını artık çizim ile yönetmeyi vazgeçersin ya da bu saçma aptal kurgu burada biter." der Serhat ve Nisa'nın vereceği cevabı merak içinde gözlerinin içine bakarak beklemeye başlar. Nisa bu seçeneği sununca Serhat yine tekrardan şok olur. İlk cevap veremez sonra Nisa derin bir nefes alır ve sözlerine başlar.

"Sana kendi iradeni veremem. Bunu yapamam. Bunu yaparsam bu kurgu sen durana kadar devam eder." Nisa böyle dedikten sonra Serhat alaycı bakışla Nisa'ya bakmaya başlar ve şu soruyu sorar;

"Yani final mi vermek istiyorsun bayan Dinç? Bundan emin misin?" der ve egolu şekilde şöyle devam eder sorularına.

"Bensiz gerçek dünyada yapabilecek misin küçüğüm?" O an bir anda kocaman istemsiz bir sinsi gülüş yüzünde oluşu vermişti.

Nisa Serhat'ın böyle onu alaya almasında nefret ederdi ki bu davranışı aynı gerçek dünyadaki Serhat'la aynıydı ve bir anda Nisa'nın aklına Serhat'la yaşadığı o çekişmeler ve tartışmalar gelir ve o an Nisa'nın gözleri dolar ve Serhat'a şöyle cevap verir.

"Buna mecburum ama nasıl yapabilirim bunu hiç bilmiyorum. Hem senin bir daha gözlerimin önünde ölmene nasıl izin verebilirim he söyle Serhat bunu bana niye yaptırıyorsun? He Neden!"Der ve o an hıçkırıklar içinde ağlamaya başlar. Serhat o an gülümserken yüzündeki gülümseme yok olur ve yerine kocaman bir somurtma alır. Nisa hıçkırıklar içinde konuşmaya devam eder.

"Bunu yapmamı neden istiyorsun? Neden ya bu dünyayı sana bırakıp gitmemi istiyorsun ya da tamamen bu dünyada sıkışıp kalmana izin vermemi istiyorsun? Serhat neden ya? Neden!" Der ve nefesi kesilene kadar ağlamaya devam eder o an Serhat bir anda sımsıkı sarılır ve şöyle der;

"Nereden biliyorsun burada yalnız kalmak istediğimi. Nisa Ben burada yalnız filan kalmak istemiyorum" ve Nisa'nın yüzünü ellerinin arasına alıp "Seninle burada bu dünyada yani Esmer Belam'da kalmak istiyorum." Der ve o an orada bölüm biter tam Serhat Nisa'nın dudağından öpmek için yeltenirken bir anda o devam edecek yazısı belirir ve Nisa Serhat'ın kollarındayken bir anda kaybolur ve gerçek dünyasında gözlerini açar.



ESMER BELAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin