18.BÖLÜM

1.8K 732 9
                                    


Herkese iyi okumalar.Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyoruz.

Nisa mesajı açar açmaz uykulu gözleri kısık İken birden fal taşı gibi açılır ve bir anda çığlığı basar. Taslakta çizdiği karikatürlerin çok beğenildiğini ve bu karikatürlerin yaratan,çizen kişiyle yani Nisa'yla hemen görüşmek istedikleri yazıyordu mesajda.

Nisa tamamen bir anda sevinçten deliye dönmüştü. Sonunda istediği şeyi yapacaktı. Artık Serhat'ı unutma ihtimali hiç kalmayacaktı. İnsanlar o karikatürleri her okuduğunda Nisa'da Serhat'ı hatırlayacıktı. Nisa mesajı okuduktan sonra hemen üstünü değişip site editörü ile görüşmek için mesajın sonunda yer alan adrese gider. O adrese gittiğinde site editörünün odasına girer ve karikatür hakkında konuşmaya başlarlar.

Konuşmada çok uzun sürmez. Sadece site editörü şirketin bu çizimlere hayran kaldığını ve Nisa isterse kitap haline getirmek istediklerini belirtir. Bunu duyan Nisa uzun zaman sonra yüzünde istemsiz bir gülümseme oluşu verir ve çok geçmeden heyecanlı bir şekilde site editörüne cevabının olumlu olduğunu belirtir ve el sıkışırlar.

Böylelikle Esmer Belam dünyası artık insanlara da sunulacaktı. Nisa Esmer Belam'ın kitap olması için gerekli olan imzaları atar ve ilk kez böyle keyifli şekilde Serhat'ın onunla bir yaşam sürdürmek için aldığı eve gelir.

İçeri girdiğinde güzel haberi verecek kimsesinin olmadığını anladığı anda Nisa'nın yüzündeki gülümseme yerine bir anda gözlerinden düşün iki çift yaş yer değiştirir. İşte Nisa ne kadar unutmaya çalışsa da Serhat'ın öldüğü Nisa'nın suratına bir yerden bir anda dank diye vuruluyor.

Nisa yine yüzüne vurulan gerçeklikle sabahtan akşama kadar oturur yine çizim tabletinin karşısına çizim yapmaya devam eder. Nisa hem ağladığı hem de artık çok fazla uyumadığı için vücudu yorgun düşer ve bir anda tabletin karşısında yine istemsiz bir şekilde uykuya dalar.

İlk seferindeki gibi yine nasıl geldiğini anlamadığı dünyaya tekrardan gelir Nisa. Etrafa meraklı gözlerle bakmaya devam eder. Nasıl oraya geldiğini bilmeden yine bir anda kendi dünyasına döndüğü yere gelmiştir.

İlk başta ne yapacağını bilemez ve hâlâ boş boş gözlerle etrafa bakmaya devam eder ta ki arkasındaki polisin ona bakarak kullandığı cümleleri duyana kadar.

Polis elindeki telsizle bütün birimlere suçlunun işgaline tıpatıp birini bulduğunu bildirir ve hemen telsizini cebine koyar. Koyar koymaz da Nisa'ya bakarak şöyle der.

"Hemen ellerini kaldır ve duvara yaslan küçük hanım!"Der ve belindeki silahı Nisa'ya doğrultur polis tabi Nisa ilk kaçmaya yeltenir ama bunu yapamaz çünkü nereye gideceğini bilemez oda polisin dediğini yapar ve ellerini kaldırır duvara yaslanır ve polise teslim olur.

Hemen polis kelepçeyi takar ve yine merkeze telsizle şüpheliyi yakaladığını bildirir ve hemen Nisa'yı alır polis arabasına bindirip merkeze götürmek için yola koyulurlar.

Nisa hâlâ endişe içindedir çünkü daha ne için suçlandığını bile bilmez. Serhat ise Nisa'yı aramakta ama nafile bir türlü bulamaz ta ki haberlerde Nisa'yı görene kadar. Nisa'nın tutuklandığını söyleyen spikeri Serhat can kulağıyla dinlemeye başlar.

Haberde Serhat'ın zarar verdiği adamın bu gün hastanede hayatını kaybettiğini ve suçlunun da çok geçmeden yakalandığı söylüyordu haber sunucusu.

İlk başta Serhat şaşırır ve ne yapacağını bilemez ve otelindeki odasının kapısının önünde duran güvenliklere seslenir ve hemen avukatı çağırmaları için emir verir.

ESMER BELAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin