...Miesiac pozniej...
Paul nie mogl zapomniec o Adzie nie mogl dac jej spokoju niby nie poruchal ale cos go do niej ciagnelo tym czasem widywal ja na korytarzu z jej chlopakiem Krystianem niestety nie mogl mu nic zrobic gdyz nie uczyl go jedynie mogl patrzec na korytarzu jak sie migdala...Na zajeciach nie zwracala na niego uwagi a nawet jesli kazal jej zostac po zajeciach to zwracala sie do niego na Pan i rozmawiala z nim o sprawach szkolnych.
Postanowil ze bedzie walczyl o nia gdyz jest dla niego waza.
Ada polubila Krystiana i swietnie jej wychodzilo udawanie ze go kocha.Kiedy tylko widziala Paula to migdalila sie z Krystianem by Paul dal jej spokuj choc tak naprawde jej serce krzyczalo ze to z nim by chciala sie calowac do tej pory nie moze zapomniec o tamtym pocalunku ale rowniez i o tej sytuacji w pokoju to go dyskryminuje po prostu.
Oliwia ostatnio przytyla i ma rozne zachcianki i spoznia jej sie okres zrobila tes ciazowy i prawie zemdlala pokazywal dwie kreski a to oznacza ciaze z Paulem zajsc nie mogla bo robili to w prezerwatywie z Natanem takze robia to w zabezpieczeniu z paroma innymi kolesiami tez sie zabezpieczala... Jedynie nie zalozyl gumki Brahim czyzby byl ojcem jej dziecka ? A co z kariera? modelka nie moze przeciez pozwolic sobie na dziecko.Od pamietnej imprezy w jej domu no i na dyskotece nie spotkala juz chlopaka pewnosci w sumie tez nie ma czy on jest ojcem bo byla pijana musi koniecznie sie z nim spotkac moze on bedzie cos wiecej pamietal.
Brahim znalazl sobie panne czy ja kocha ? Nie wie raczej po prostu jest mu dobrze pod wzgleden seksualnym juz dawno zapomnial o przygodnym seksie u Oliwi.
Natalia zyje sobie nadal swoim nedznym nudnym zyciem wiecej razy Paul nic jej nie proponowal a ta dziewczyna chyba nic nie powiedziala gdyz zadnych brudow nie miala.
Krystian jest przeszczesliwy ma piekna dziewczyne i wciaz nie moze uwierzyc ze zgodzila sie z nim chodzic.