Nowy Bohater

518 13 0
                                    

Weronika lat 25:

Opis bohatera: Weronika przyjechala z Nowego Jorku 4 lata temu kiedy poronila dziecko i zostawil ja jej partner Maxs

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Opis bohatera:
Weronika przyjechala z Nowego Jorku 4 lata temu kiedy poronila dziecko i zostawil ja jej partner Maxs. Jej swiat sie zawalil. Wszyscy odsuneli sie od niej po tym jakie swinstwo wyrzadzila Paulowi swojemu narzeczonemu anie przyjaciele a tym bardziej rodzina nie chcieli jej znac. Byla sama. 5 lat temu miala wyjsc za Paula zostac jego zona lecz nie doszlo do slubu gdyz zastal ja na zdradzie. Zdradzila go z jego przyjacielem Msxem a na dodatek to bylo jego dziecko. Wyznala mu w tedy wszystko tego pamietnego dnia. Nawet to ze zdradzala go od 2 lat a z nim byla tylko dla pieniedzy i dziecko tez bylo Maxsa. Paul po tym zdarzeniu przerwal studia i wyjechal. Czas i doswiadczenia zmienily Weronike sprawily iz ztozumiala swoj blad i bardzo go zaluje. Gdyby nie byla taka suka miala by teraz wspaniala rodzine. Te wszystkie wydarzenia sprawily iz wciagnela sie w wir pracy. Ostatnimi czasy dostala swietna propozycje bycia nauczycielka matematyki  w liceum bez dwoch zdan zgodzila sie. Moze pozna tam kogos ciekawego. W poprzedniej szkole co prawda zaczela spotykac sie z takim Adamem kolega z pracy lecz to nie bylo nic powaznego i ich relacja zakonczyla sie szybciej niz zaczela. Weronika tak mazy poznac jakiegos kandydata z ktorym bedzie mogla spedzac kazda wolna chwile. W ktorym zakocha sie bez granic z wzajemnoscia,ktory zechce ja poslubic i w przyszlosci miec wspolne dzieci. Jeszcze rok temu nie pragnela potomstwa ale teraz tak bardzo chciala by go miec. Bol po poronieniu juz sie zagoil chcial by sprobowac raz jeszcze tylko tym razem uczciwie.

Nastoletnie Zycie ( ZAKOŃCZONE ) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz