Nastoletnie Zycie czesc 33

484 17 2
                                    

Pov Oliwi
Siedzielismy z Brahimem przed telewizorem i ogladalismy komedie. Gdy nagle poczolam bolesne skorcze.
O: Aaa Brahim ja chyba rodze uch uch uch uch
B: juz kochanie jedziemy do szpitala.
... 20 minut pozniej...
W szpitalu  zbadal mnie lekaz. Stwierdzil ze mam rozwarcie na 2 palce
L: pani Oliwio jest juz bardzo dobrze ale jeszcze musimy poczekac. Przy tym rozwarciu nie urodzila bys choc juz powoli sie porod zaczyna. Na razie stwierdzam ze to byl falszywy alarm.
Po konsultacji wrocilismy do domu. Bylam zmeczona a wiec polozylam sie spac.
Pov Brahima
Ogladalismy sobie z Oliwia telewizje gdy nagle zlapaly ja skorcze. Pojechalismy do szpitala   moja narzeczona niezle mnie wystraszyla. Po konsultacji lekarskiej Oliwia powiedziala mi ze byl to falszywy alarm ale porod jest juz blisko. Po powrocie do domu dziewczyna poszla spac gdyz byla zmeczona.
Pov Ady
W sklepie kupowalam serki gdy nagle ktos wjechal we mnie wozkiem.
Jak sie okazalo tym kims byl Paul. Wystraszylam sie nie wiedzialam jak sie mam zachowac. I w tedy zadal pytanie ktorego nie chcialam uslyszec " czemu masz wiekszy brzuch" ?
Na szczescie z opresji uratowal mnie Mateusz. Podszedl do mnie i spytal czy wszystko kupilam. Odparlam ze tak i zanim Paul cos dodal wyminelam go i poszlam do kasy.
Paul sam tego chcial zdradzajac mnie w tedy z Weronika. Zaprzepascil nasz zwiazek. Podobno mowia ze stara milosc nie rdzewieje a wiec zycze im szczescia. Mi natomiast niech da spokoj gdyz tez zasluguje na szczescie.
Moze i zle robie nie mowiac mu o ciazy ale Paul mi nie dal wyboru. Tego dnia co chcialam mu powiedziec zastalam tam Weronike.
Nie chce by ktos taki uczestniczyl w zyciu mojego dziecka,by ta kobieta z nim przebywala.
Jesli bym mu powiedziala tak by bylo. Gdyz byl by ojcem weekendowym i zabieral by dziecko do siebie.
Nie ukrywam ze byl zdziwiony tym faktem ze mam wiekszy brzuch niz mialam. Mam tylko na mysli ze sie nie domyslil.
Pov Paula
Siedze w domu i ogladamy z Weronika film. Szczerze mowiac tylko ona oglada. Ja mysle o tej sytuacji w sklepie.
Ada ma kogos swoja droga to wspaniala dziewczyna a wiec to normalne ze kogos ma.
Ale ten brzuch... Czy ona mogla by byc w ciazy ?
Gdyby byla w ciazy z tym chlopakiem to nie miala by jeszcze takiego brzucha.
A moze to moje dziecko ?
W sumie nie zabezpieczalem sie. Zawsze konczylem w dziewczynie. Musze dowiedziec sie prawdy.
Film sie jeszcze nie skonczyl a Weronika zaczela masowac mi krocze. Zygalem juz seksem.
P: Weroniko daj spokoj nie mam ochoty ani sily.
W: nie chcesz uprawiac seksu ? Co z toba?
P: Mam wrazenie ze po za seksem nic nas nie laczy. Nie chce tylko seksu.
W: okej ide sie kapac.
Pov Weroniki
Od kat wrocilismy z tego sklepu Paul ciagle jest zamyslony.
Nie rozumiem o co chodzi.
Nie chce wspolzyc juz ze mna.
Jestesmy juz jakis czas ze soba nigdy nie powiedzial mi ze mnie kocha.
Nie poprosil mnie o reke.
Martwie sie ze to jest chwilowe. Ze chce mnie zostawic.

Nastoletnie Zycie ( ZAKOŃCZONE ) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz