Nastoletnie Zycie czesc 31

761 17 1
                                    

Pov Paula
Wspolnie z Weronika wzielismy wolne w pracy i postanowilismy wyjechac na wspolne wakacje. One mialy nas do siebie zblizyc by bylo tak jak kiedys.
Wybralismy sie do slonecznej Hiszpanni na Kanarie.
... Dzien 1 Kanaria...
Gdy skonczylismy sie rozpakowywac do hotelowej szafy poszlismy na obiad.
Po obiedzie Weronika chciala pojsc sie poopalac. Zgodzilem sie.
Pov Weroniki
Moj facet wziol mnie na sloneczna Kanarie po obiedzie od razu udalam sie opalac na plaze.
... 4 godziny pozniej...
Pov Paula
Leze na hotelowym lozu a z lazienki wychodzi w sexy koszulce nocnej Weronika.
Od razu nabieram na nia ochoty. Dziewczyna podchodzi do mnie po czym siada na mnie okrakiem i szepcze do ucha bierz mnie.
Sciagam z niej koszulke nocna i caluje piersi sse sudi twarde i sterczace. Pozniej schodze na brzuch gdy dochodze do lini stringow zrywam je brutalnie z niej. Ona wydaje cichy jek z podniecenia. Zaczynam krecic jej lechtaczka a po chwili wsuwam w nia dwa palce i poruszam nimi w szybkim tempie Weronika wije sie z rozkoszy. Gdy blaga mnie bym wbil sie w nia swoim sterczacym kutasem. Chce to uczynic tylko przed jak zawsze wyjmuje prezerwatywe i chce ja zalozyc. Spotykam sie w tedy z reka Weroniki a po chwili mowi mi
W: chce tym razem bez zabezpiecznia.
P: ale z tego co ja wiem ty nie stosujesz antykoncepcji ?
W: nie stosuje.
P: przeciez mogla bys zajsc jeszcze w ciaze.
W: ale ja chce miec z toba dziecko dla tego prosze zrob to we mnie.
P: co ? Ale ja nie chce. Wiesz co nie mam juz ochoty na seks jestem zmeczony ide spac.
Zszedlem z Weroniki odwrocilem sie plecami do niej i probowalem zasnac. Po chwili poczulem jak Weronika zaczela robic mi pod koldra loda. Ona to ma tupet mowie jej nie a ona wciaz swoje.
P: przestan powiedzialem ze chce spac.
W: przeciez jest ci dobrze.
Po czym wrocila do lizania mi kutasa. Postanowilem oddac sie chwili. Z przyjemnosci szeptalem jej imie Weronika oh jak ty dobrze ciagniesz laske ah.
Po paru jej ruchach spuscilem jej sie do buzi a ona ku mojemu zdziwieniu polknela cala zawartosc pozniej wylizala mi starannie calego kutasa tam ze juz nie musialem sie myc. Po czym wyszeptala
W: a teraz kochanie zerznij mnie jak suke.
P: dzieki ze dalas mi przyjemnosc ze moglem zruchac cie w usta. Na penetracje nie mam ochoty idz spac.
Wkurzona kobieta powiedziala bym sie pieprzyl.
Juz po chwili poczulem jak koldra z jej strony sie rusza a zaraz do tego doszly pojekiwania. Gdy sie odwrocilem zobaczylem jak Weronika kreci sobie lechtaczka i penetruje swoja dziorke dwoma palcami. Robila sie coraz bardziej mokra nawet nie zwrocila na mnie uwagi.
Zrazilo mnie to troche do niej Ada tak nie robila. Ponownie odwrocilem sie plecami do niej zasnolem dopiero po godzinie bo dopiero w tedy Weronika skonczyla swoje milosne uniesienia.
... Dzien drugi Kanaria...
Obudzilo mnie skakanie na mnie. Gdy otwarlem oczy Weronika siedziala na mnie okrakiem i mnie ujerzdzala.
P: Weroniko czy jeszcze ci malo . dla czego mnie budzisz ?
W: bo chcialam cie pieprzyc,ujerdzac. Chcialam po prostu bys wpil sie w moja szpare az po same jaja i tak mnie zerznol bym miala ja jeszcze raz taka.
Postanowilem spelnic jej zyczenie rznolem ja na pieska ostro bez zadnych czulosci. Az mojej jajka odbijaly sie o jej tylek. Ona tak glosno krzyczala ze chyba slyszal ja personel.
Po wszystkim opadlem zdyszany na lozko a Weronika wesa na mnie nakierowala czlonka w pochwe i ujerzdzala mnie kolejne 15 minut. Po wszystkim wyszeptala do mnie tersz chce bys mnie pieprzyl na pieska.
P: Weroniko zrobilismy juz to dwa razy a tobie wciaz malo ?
W: tak moja cipka jest tak spragniona twojego kutasa.
Weronika wstala z lozka oparla sie o jego rame i wypiela. Po czym powiedziala wyjeb mnie.
Wstalem z lozka i szybkim pchnieciem bez ostrzezenia wbilem sie w nia a ona zawyla z rozkoszy i bolu. Posowalem ja juz od dobrych paru minut a gdy czulem ze szczytuje zlapalem ja za wlosy i pchnolem jescze 3 razy po czym eksplodowalem w prezerwatywe.
Nie minelo 5 minut a Weronika powiedziala ze chce bym zlojil jej dupe pod prysznicem i poszla do lazienki.
Po paru minutach wszedlem za nia do kabiny. Przycisnolem do zimnych kafelkow w tedy pisnela a jej sudki stwardnialy. Wszedlem w nia po same jaja i ruszalem sie co raz sztbciej po paru chwilach krzyczac oboje doszlismy. Pozniej zrobilismy jeszcze to na pralce, dywanie, okiennym parapecie, opierajac sie o drzwi wejsciowe.
Kiedy w koncu zjedlismy sniadanie i za razem obiad poszlismy na basen i bylismy na nim do wieczora. Wieczorem Weronika zawolala mnie do wody i kazala sie zerznac na oczach ludzi. Kiedy chcialem odejsc ona zlapala mojego wacka zwalila mi konia a potem wlozyla do swojej mokrej dziorki. Wszyscy na nas sie patrzyli a my sie bzykalismy.
Weronika nawet kiedys taka nie byla musze przyznac ze zaczynalo mi to przeszkadzac.
Pov Weroniki
Nie wiem co we mnie wstapilo ale chce by Paul wyruchal mnie na wszelkie mozliwe sposoby tego mi wlasnie trzeba.
Zawsze lubilam sie pielrzyc gdy bylam wolna to 20 ruchalo mnie po kolei jeden po drugim w ciagu jednego dnia bo tego bylo mi trzeba.
Nie jednego nastolatka rozdziewiczylam. Jak wkladalam ich penisy do swej pochwy to od razu eksplodowaly. Jak bralam ich fiuty do buzi wystarczyl jeden ruch i mialam tyle spermy ze az wylewala mi sie z buzi a oni wciaz pryskali mi na twarz i wlosy.
Teraz nie chce juz zdradzac a wiec Psul musi mi sprostac a ja potrzebuje tyle seksu.
Pov Ady
Dzisiaj Mateusz ukleknol przedemna i spytal " czy wyjdziesz za mnie kochsnie ? To z toba chce sie zestarzec.
Oczywiscie wykrzyczalam ze tak.
Jestem taka szczesliwa on chce bym zostala jego zona.
Pov Krystiana
Wczoraj pierwszy raz kochalem sie z Natalia. Jest taka piekna,zgrabna ma piekne i ksztaltne dosc doze piersi a jej sudki mmm istne cudo sa twarde i sterczace. Jej pupa jest taka jedra. A muszelka tak kuszaca. Jej cipka tak dobrze smakuje ze nie moglem przestac robic jej minetki i spijac tych sokow.
Pov Natali
Wczoraj pierwszy raz to ztobilam z Krystiamem to z nim stracilam swoj wianek. Byl taki delikatny i czuly. Jak mnie piescil to przeszywal mnie taki przyjemny dreszcz ze nie chcialam by przerywal.
Ssal mi sudki i ugniatal dlonmi moje piersi. Pozniej calowal moj brzuch i uda po wewnetrznej stronie. Pozniej zaczol robic mi minetke a ja chyba doszlam juz czwarty raz bylo mi tak mega dobrze.
Stalam sie taka mokra az lalo mi sie po pupie. Krystian pozniej zdjol bokserki i delikatnie i powoli wszedl we mnie. Pierw bolalo mnie jak cholera zaczelam krzyczec by wyszedl ze mnie a lzy laly mi sie po policzkach. W tedy przestal we mnie wchodzic i powiedzial ze zaraz przestanie mnie bolec. Po chwili bedziesz czula tylko przyjnosc. Po jego sloeach zgodzilam sie by kontynuowal. Juz po chwili bol minal a ja czulam tylko przyjemnosc. Krystian po paru minutach zaczal szybko sie poruszsc a ja mialam orgazm za orgazmem. Po 5 minutach chlopak doszedl we mnie a ja poczulam jak fala ciepla rozchodzi sie po mnie.

Nastoletnie Zycie ( ZAKOŃCZONE ) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz