Pov Paula
W szkole mialem dzisiaj zajecia z gimnazjum akurat z Natalia to jest taka szara myszka zasznatazowalem ja ze uprzykrze jej zycie gdy nie zrobi mi loda nie chetnie ale zgodzila sie go zrobic a wiec po zajeciach poszlismy do mojego pokoju pech chcial ze zapomnielismy zamknac drzwi i po chwili weszla Ada.Dziewczyne wrylo na ten widok a mnie sie glupio zrobilo Natalia uciekla w poplochu a Ada nie bedzie chciala ze mna juz rozmawiac bo nie dala mi dojsc do glosu.Mamy teraz razem zajecia ciekawe czy przyjdzie? Ciekawe jak sie zachow?
Tym czasem po zajeciach...
Ada ku mojemu zaskoczeniu pojawila sie ucieszylem sie pomyslalem ze da sie to jakos naprawic po zajeciach podeszla do mnie
A: prosze pana bylam na dzisiejszych zajeciach jeszcze ale to byla moja ostatnia obecnosc prosze mnie wykreslic z tej listy nie mam czasu tu uczeszczac mam inne zajecia na glowie a teraz przepraszam ale mi sie spieszy a wiec pozwoli pan ze pojde do widzenia.
P: Ada poczekaj jak to rezygnujesz ? To jest z mojego powodu co ? Przez to co zobaczylas i jakie niby inne masz zajecia co ?
A: z tego co wiem to kazdy moze zrezygnowac to raz a dwa tak masz racje nie chce mi sie nawet na ciebie patrzec bo bierze mnie obrzydzenie wole w tym czasie spedzic milo i aktywnie czas z moim chlopakiem
P: coo !!?? Ty masz chlopaka niby od kiedy ?
A: od kad sie poznalismy jesli to juz wszystko to juz pojde dowidzenia
I wyszla korwa mac poszla sobie ta dziewczyna doprowadza mnie do szalu... Musze sie dowiedziec kim jest jej chlopak.
Pov Natali
Przyszlam do szkoly mialam pierwszy wf ale ten nauczyciel mnie zaszantazowal i kazal zrobic loda nie chcialam miec nie przyjemnosci a wiec po zajeciach poszlam z nim do jego pokoju kiedy robilam mu loda do pokoju wparowala jakas dziewczyna i przylapala nas zrobilam sie cala czerwona poprosilam ja by nie mowila dyrekcji i wybieglam jak poparzona mam nadzieje ze to sie nie wyda bo moj brat chyba by mnie zabil.Mieszkam tylko z bratem gdyz nasi rodzice 2 lata temu zmarli w tragicznym wypadku samochodowym wjechal w nich pijany kierowca tira bardzo za nimi tesknie.
Pov Ady
Po tym jak powiedzialam Paulowi ze mam chlopaka widac bylo ze sie wsciekl i dobrze mu tak po tym co zrobil.
Po szkole spotkalam sie z Oli
A: no hej co tam
O: hej nie moge przestac myslec o Brahimie a na dodatek Natan jak mu powiedzialam ze chyba zakochalam sie w Brahimie to nagle posmutnial nie wiem co mam o tym wszystkim myslec
A: moze Natan zakochal sie w tobie w koncu seks potrafi polaczyc ludzi ale boi sie tobie o tym powiedziec bo nie chce cie stracic a wiec brnie w to dalej a co do tego Brahima to spotkaj sie z nim powiedz mu moze o swoich uczuciach
O: cos ty zglupialas Brahim to dupek jakich malo on chcial tylko seksu potem powiedzial mi prosto w twarz ze bylo zajebiscie ale idzie pieprzyc inne panny i zszedl ze mnie ubral sie i poszedl a tobie jak sie uklada ?
A: tak samo kiepsko jak i tobie poszlam dzis do pokoju Paula bo chcialam odmowi tego ukladu chociaz nie bylam pewna czy robie dobrze ale to co tam zobaczylam mna wstrzasnelo jakas dziewczyna robila mu loda jak ja sie ciesze ze nie zrobilam z nim tego dzien wczesniej wypisalam sie z druzyny chce go jak naj mniej widziec.
O: co ty mowisz tak w szkole to robili tak oficjalnie nawet drzwi nie zakluczyli ?
A: no nie
O: obie trafilysmy na dupkow i ty moja droga rowniez sie w nim zakochalas tak jak i ja w Brahimie a co z Krystianem zerwalas z nim ?
A: nie mialam jeszcze czasu a teraz z nim nie zerwe gdyz to bedzie moja ochrona przed Paulem jezeli bedzie chcial ze mna rozmwiac to bede wykrecac sie moim chlopakiem moze w sumie kiedys go pokocham i juz nie bedzie nasz zwiazek na niby
O: twoje zycie rob jak uwazasz wiesz co ja ide na impreze jakas moze w tedy zapomne pojde na dyskoteke idziesz ze mna? Poznamy nowych panow
A: nie mam checi a po za tym mam jeszcze szlaban idz sama ja ide do domu pa i milej zabawy
O: oki pa dozobaczenia.
Pov Paula
Po pracy poszedlem do domu wykapalem sie zjadlem obiadek i zadzwonil do mnie moj kumpel Brahim czy przypadkiem nie pojde z nim na dyske powyrywac jakies panny pomyslalem ze to bedzie swietna okazja aby sie odstresowac po dzisiejszej sytuacji nawet nagne swoje zasady i przelece dorosla kobiete... Kiedy bylem gotowy na impreze przyszedl po mnie Brahim i poszlismy.
Pov Oliwi
Umylam sie ubralam w krotka sukienke umalowalam popsikalam perfumami i poszlam do pobliskiego klubu...
2 godziny pozniej...
Pije juz chyba z 10 drinka i wiwijam na parkiecie kiedy piosenka sie skonczylam postanowilam pojsc po kolejne procenty w drodze do baru wpadnelam na dwoch przystojnych gosci zaraz jeden z nich okazal sie Brahimem i wszystko mi sie przypomnialo widac ze on tez mnie poznal chociaz mam okazje odegrac sie na nim zaczelam uderzac do tego drugiego flirtowalam z nim i tanczylam a Brahim az sie caly gotowal po jakims czasie z Paulem poszlam do kibla obciagnelam mu on pokrecil moja lechtaczka a kiedy bylam juz mokra wlozyl gumke i wbil sie we mnie pieprzyl mnie szybko i ostro az nie moglam powstrzymac sie od jeku wiec jeczalam w niebo glosy po wszystlim wylizalam mu fiuta i wyszlismy wspolnie zkibla bylo mi z nim dobrze.
Pov Brahima
W spolnie z Paulem wybralismy sie na dyskoteke bawilismy sie swietnie dopoki nie spotkalismy jej Oliwi chociaz z drugiej strony ucieszylem sie pomyslalem ze przezyje z nia znow ten nieziemski seks na samo wspomnienie pala mi stoi a serce szybciej bije ku mojemu zdziwieniu procz krotkiego hej dziewczyna nie zwrocila na mnie uwagi tylko zajela sie moim kolega flirtowali smiali sie i tanczyli bylem tak wkurwiony ze chlalem jeden kieliszek za drugim i patrzylem jak tancza po chwili znikli mi z pola widzenia a po jakis 15 minutach zauwarzylem ich jak wychodza usmiechnieci z kibla wiadomo co w nim robili pieprzyli sie dla mnie ta impreza sie juz zakonczyla po prostu wyszedlem i pojechalem do domu nie moglem tego zniesc co sie do huja ze mna dzieje ?
Pov Oliwi
Na dyskotece pieprzylam sie z Paulem kiedy wychodzilismy z ubikacji zobaczylam na twarzy Brahima wkurwienie jest czyli mi sie udalo zemsta jest slodka a pozniej chlopak calkowicie nam zniknol nie wiem moze poszedl do domu
Pov Paula
Dobrze zrobilem ze poszedlem na dyske podupczylem i troche lepiej sie czuje postanowilem ze zapomne o Adzie i dam tej dziewczynie zyc moze gdyby nie widziala mnie z Natalia to bylo by inaczej jest 3 w nocy dopiero wrocilem do domu jestm pijany i wykonczony po seksie rznolem te laske tego wieczoru jeszcze kilka razy w lozach,krzakach,masce jakiegos auta i na koniec jeszcze raz w kiblu ide spac chyba wezme dzis wolne w robocie.