Nastoletnie Zycie czesc 67

473 12 0
                                    

..... Miesiac pozniej .....
Natali dni mijaly prawie tak samo od poniedzialku do piatku chodzila do szkoly odbebniala tam godziny wyczekujac z utesknieniem powrotu do domu gdyz tesknila za swoja coreczka.
Po powrocie do domu zajmowala sie corka a pozniej lekcjami.
Czasami obiad miala ugotowany przez swojego brata ale nieraz jeszcze musiala znalezc czas na gotowanie.
Byla bardzo wdzieczna Mateuszowi gdyz caly wolny swoj czas poswiecal na pomaganie jej przy dziecku.

Czy Natalia zalowala tego jak postapila z Krystianem ?

Oczywiscie czasam mi takie momety ze sumienie ja gnebi.
Rowniez zastanawia sie jak by to bylo gdyby dala chlopakowi jeszcze jedna szanse.
Napewno dziecko mialo by w tedy ojca a ona byc moze w przyszlosci meza.
Nie wie czy byla by z nim szczesliwa czy tez nie.
Ich zwiazek dopoki nie wyznala mu iz jest w ciazy byl doskonaly pozniej zas rozpadl sie.
Ntalia rowniez wie ze Krystian to przeszlosc czasami zalujr ale ma nadziej ze kiedys spotka mezczyzne swojego zycia ktory zaakceptuje ja jak i zarowno jej dziecko.
Dziewczyna wierzy ze pewmego dnia odfrunie spod skrzydel swojego brata a ten w koncu rowniez ulozy sobie zycie pozna jakas kobiete ktora pokocha ze wzajemnoscia ozeni sie z nia i splodza potomka.
Mateusz udaje przed Natalia ze odkochal sie juz w Adzie ale dziewczyna dobrze wie ze nadal jest zraniony jednak od 2 miesiecy nie poruszaja tego tematu.
Natalia wie ze kiedys jego rana sie zagoi a on bedzie gotowy na nowa milosc tak jak i ona.

Pov Ady
Paul tyle czasu sie o nia staral w koncu stali sie malozenstwem nawet juz miesiac sa po slubie.
Ada na nowo pokochala Paula tak jak kiedys teraz kobieta wie ze dobrze wybrala.
Wspolnie z Paule wychowoja swojego synka dogaduja sie doskonale pomagaja sobie wspolnie.
Ada ma tylko nadzieje ze tak bedzie zawsze.
Weronika faktycznie znikla dala im spokoj kobieta z tego powodu jest bardzo szczesliwa choc nadal nie moze w to uwierzyc.
Po mimo tylu upadkow klod pod nogami jednak stworzyli szvzesliwa rodzine z Paulem w przyszlosci nawet planuja kolejne dziecko.

Nastoletnie Zycie ( ZAKOŃCZONE ) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz